Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek: Iloowna goes

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Iloown
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Hee Hee,

Welkom lieve lezers bij mijn dagboeken. Ik probeer hier in elk geval elke week minimaal 1x te schrijven. Het is best een belangrijk traject en heb veel valkuilen door de week. Maar hopelijk met een dagboekje en tips kom ik er wel door heen.

Even een korte samenvatting wie ik ben, waar ik sta en waar ik naar toe wil gaan.

Ben Iloowna en ben 30 jaar. Ik ben heel mijn leven al aan de overgewicht kant, maar nu sinds ik een half jaar geleden suiker heb gekregen (diabetes2) ben ik bezig om zo snel mogelijk af te vallen.

Op dit moment zit ik in mijn derde week met Shakes. Ik loop bij een dietiste in het ziekenhuis en zij begeleid mij hier in.

Tot nu toe ben ik 2.5kg afgevallen sinds dat ik begon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2018 10:38    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Succes wil je dat ik je dieet aanpas?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 mei 2018 16:47    
Vrouw Weeggegevens   Iloown
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Helaas is mijn voornemen van bijna 2 jaar geleden blijven steken op het ene bericht. Inmiddels heb ik meerdere diëten en levensstijl veranderd.

De huidige is hoger in eiwitten te zitten. In de laatste maand ben ik behoorlijk wat aangekomen wat erg jammer is. Maar waar ik vooral tegen aan loop is de motivatie. Hoe graag ik het ook wil, is het iets op een langer termijn waardoor het lastig is om het om te zetten naar korte kleine doelen. Ik heb in de kleine doelen al eea geprobeerd met 2kg af vallen en 5kg maar helaas. Ook dat was niet goed genoeg om gemotiveerd te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 21:18    
Vrouw Weeggegevens   willemijn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met shakes

Reageer met quote
hoi hoi

zoals je ziet heb ik ook wel motivatie nodig ik ben gewoon weer waar ik 10 jaar geleden ook was
de knop moet om het lukt me alleen niet dus heb nu shakes besteld

jij ook aan de shakes?
groetjes willemijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 apr 2021 9:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1