Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek ilona modifast

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ilona1
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: modifast

Reageer met quote
nou, het ging helemaal lekker nadat ik vorige week een aantal dagen stil was blijven staan. Ik was 1,1 kilo eraf in twee dagen en nu 1,1 kilo er weer bij op Verward

jeetje zeg, ik zit zo mijn best te doen en dan nu weer dit! ben er echt helemaal zat van. Gisteren ook een paar snoepjes gehad, omdat ik zo baalde (natuurlijk hartstikke stom, maar dat kent iedereen hier vast;)

ik snap niet wat het is. Misschien omdat ik ongesteld moet worden. Ik beweeg veel meer als normaal. Houd me voor de rest keurig aan 2x per dag shaken en 's avonds eten. Eerder at ik elke avond wel wat lekker etc....nu al weken niets meer. Zou toch verwachten dat je dan iig gewicht moet verliezen...

ben het echt even helemaal zat!

zo dat moest er even uit;) hoop dat het jullie beter vergaat...

groetjes Ilona

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2012 8:41    
Onbekend Weeggegevens   esther84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: shakes en gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi

Bedankt voor je berichtje, jij bent ook lekker bezig hoor!! Bij mij schommelt het ook vaak, maar gelukkig zitten we allebij weer op de goede weg!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2012 11:17    
Vrouw Weeggegevens   ilona1

Dieet: modifast

Reageer met quote
zo....ben weer terug van vakantie en nog niet op de weegschaal gestaan. ik ben bang dat ik er weer een paar kilo aan heb gegeten en ga meteen vanaf morgen weer druk aan de slag:d heb er echt weer zin in. Heb op vakantie wel heel bewust proberen te eten, maar dit lukt nooit zo goed met een all in hotel Sip

vanaf morgen begin ik weer met goede moed en hoop ik iig weer snel op het gewicht te zitten dat ik voor de vakantie had!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2012 18:37    
Onbekend Weeggegevens   esther84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: shakes en gezond eten

Reageer met quote
He ilona!!

Hoe gaat het nou? Was het erg schrikken? Ik wilde deze week ook weer streng gaan doen maar heb toch wel weer flink gezondigd!!! maar ben toch onder de 68 gekomen!!! Ik had nog gereageerd op je berichtje alleen was dat in mijn eigen dagboekje beetje dom.
hoop dat je weer gewoon verder gaat want mij heeft dat weekje wel geholpen. Vandaag en morgen nu echt streng zijn en in het weekend een bbq. Ik merk dat het bij mij beter werkt als ik niet achter elkaar te streng bezig ben maar de dagen met elkaar afwissel. succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jun 2012 7:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2