Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Hwin: het roer om met BE-slank !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Maaltijdvervangers (gezond eten)

Reageer met quote
? Begingewicht 129.4 kg
Week 1 - 4.8 kg
Week 2 - 1.2 kg
Week 3 - 2.1 kg
Week 4 - 0.4 kg
Week 5 - 3.0 kg
Week 6 - 1.9 kg
Week 7 - 2.2 kg
Week 8 - 0.6 kg
Week 9 - 1.1 kg
Week 10 - 2.1 kg
Week 11 - 0.7 kg

Totaal: - 20.1 kg
1e streef gehaald!! Applaus Disco cheerleader Liefde

Afgelopen week is eerlijk gezegd niet heel goed gegaan. De maaltijden wel. S ochtends een shake, tussen de middag 1 koolhydraat arme boterham met kipfilet of filet americain en een Fjord cracker met kaas of kipfilet en s avonds een warme maaltijd.

Maar tussendoor heb ik vaak verkeerde keuzes gemaakt. Toch van de pepernoten en chocolade genomen. En drop omdat ik steeds moet hoesten en last van mijn keel heb. Een keer moet natuurlijk kunnen, maar ik neem dan geen fruit en onvoldoende groente op een dag. Dus dat moet weer even anders.

De pest met die suikers is alleen, dat je er gelijk weer verslaafd aan bent en de volgende dag weer zin in zoetigheid krijgt. Verward Dus weer sterk zijn nu en de verleiding weestaan! Niet altijd makkelijk met kinderen in huis en daarom ook dat lekkere snoepgoed.

Ik mag van mezelf nu wel langzamer afvallen. Nog even uitzoeken hoe. Om te beginnen maar eens 2 kh-arme boterhammen tussen de middag.
En de shakes wil ik verder afbouwen. Zijn nog wel handig als de rest van het gezin patat of pizza eet en ik geen zin of tijd heb om iets voor mezelf te koken.

Ik voel me echt zoveel beter met die 20 kg minder. Heb ook bijna geen last meer van mijn knie. Ik zit er zelfs aan te denken weer te gaan sporten. Sport Daar moest ik 11 weken geleden nog niet aan denken!

Ik ben nooit een voorstander geweest van afvallen met shakes, maar ik moet toch concluderen dat het mij op de goede weg geholpen heeft. Ik weet, het moeilijkste komt nog, verder afvallen zonder shakes en dan op gewicht blijven. Maar het begin is er en ik heb dit al veel langer volgehouden dan mijn gezond eten pogingen.

Op naar de 100 ! cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 dec 2017 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Talantha
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote

Geweldig resultaat al meid!! Doorzetten he?! Die 100 komen er zo aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 dec 2017 21:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je! Het gaat ons lukken.
Grappig, ik zit nu zo'n beetje op jouw begingewicht. Erg blij
Mijn ticker is helaas nog niet aangepast, zal nog wel komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 dec 2017 7:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Begingewicht 129.4 kg 
Week 11 - 20.1 kg
1e streef (20 kg afvallen) gehaald op 12-12-2017 !!

2e streef: onder de 100 kg
Week 15: 108.8 kg

Totaal: - 20.6 kg.
Nog 9.8 kg te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jan 2018 11:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo daar ben ik weer na de kerstvakantie. Mijn doel tijdens de feestdagen was gelijk te blijven en dat is aardig gelukt.
Ik heb gezellig mee gegeten, maar wel balans dagen gedaan waardoor ik mijn gewicht redelijk onder controle heb kunnen houden. Inmiddels zijn de feestkilo's er weer af en ga ik met frisse moed richting de 100 kg!

Ik kan het dus wel, lekker eten zonder aan te komen. Nu alleen nog 'even' de rest van mijn leven zo doorgaan en dan hoef ik nooit meer dik te zijn! Lachen Tja als ik het maar blijf compenseren, komt het wel goed. De pest met suiker is alleen, dat je er steeds meer van wilt eten, als je er eenmaal aan begint... Maar we knokken door.

Sinds een aantal dagen zijn mijn shakes op. Ik ontbijt nu met 250 gr volle kwark en 25 gr Atkins muesli. Dit bevalt ook goed. En het resultaat van deze week ook!
Tussendoor vaak 1 banaan en als lunch 1 kh arme boterham met kipfilet en 1 of 2 Fjord crackers met kaas oid.

Ik wil nu graag wat langzamer afvallen, vandaar ook de volle kwark en geen magere meer. Met name om hangend vel te voorkomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jan 2018 11:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goh nou, daar ben ik weer. Na ruim een jaar terug in mn one-woman-show...
Als iemand dit zou lezen, dan hoorde ik hem of haar denken, zie je wel, afvallen met shakes werkt niet op de lange termijn. Nee inderdaad, dus we doen weer een poging om voor het mooie weer wat kilo's kwijt te raken. Ik moet er niet aan denken om zo zonder jas over straat te moeten. Schaam Schaam Ben sinds gister goed bezig, nu volhouden!
Eerste streef is weer onder de 110 kg te komen.

Om toch iets positiefs te melden: ik ben niet terug bij af en al helemaal niet met rente cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019 14:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4