Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek -Hoe gaat het met iedereen?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jufilse
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag jullie topic gelezen.
Ik ben sinds woensdag bezig met SA. Heb vorig jaar Cambridge gedaan en 25 kilo afgevallen. De laatste kilootjes lukte niet zelfstandig dus nu met SA begonnen.
Hoe gaat het met jullie de laatste twee weken?

Gr. Ilse
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2015 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Iris-40kg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Welkom jufilse,

ikzelf doe geen Straight away maar cambridge ben inmiddels bijna 9 weken bezig en 18kg kwijt dus het gaat goed.

Op dit moment zit ik met 3 dames in een sprintje die allemaal shaken...volgende week openen we een nieuwe misschien leuk als je dan aansluit? De andere 3 doen ook Straight away.

Woensdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 okt 2015 7:50    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ha je dagboek gevonden.
Ik herken wat je in mijn dagboekje schreef... gemis in steun bij je omgeving. Shake dieet wordt toch gezien als snel op makkelijke manier af te vallen. Nou makkelijk is het zeker niet. En daarna niet in je oude patroon terug vallen is al helemaal een hele opgave.
Wat ik ook mis is iemand waar je bv eens lekker mee kunt gaan wandelen of misschien wel sporten.
In iedergeval heel veel succes en je bent al een eind op weg dus dat gaat je echt wel lukken meid. !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015 19:49    
Vrouw Weeggegevens   Jufilse

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het goed. Afgelopen week 1,5 kilo afgevallen.
Weet alleen niet hoe ik het aan moet passen. Kom er niet uit.
Gisteren een superleuke dag gehad. Ik ben dol op skiën en ik mocht meedoen met een fotoshoot van Snowworld voor de nieuwe brochures en website. Was heel leuk om mee te maken.
Vandaag wat grieperig. Maar niet gaan sporten. Normaal ga ik op zondag en dinsdag naar de fitness, maar mijn armen en benen voelen zwaar en heb keelpijn. Beetje rustig aan gedaan. Gister voor de fotoshoot half uurtje wezen skiën, toen was de energie op.
Volgende week maar weer. Ga elke maandagochtend skiën, heerlijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2015 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hallo Jufilse,

Ik las in een ander dagboek dat je weer was begonnen. Ben je bezig met Camebridge of SA?

Ik ben vandaag bezig met mn derde SA dag. Wel een paar moeilijke momenten gehad en ook een kleine misser door gewoon niet-nadenkend een beste lik pasta uit de pot nemen. En zaterdag moeite met het water om tot drie liter te komen. Gisteren wel een goede dag gehad en weer enthousiast met dag 3 begonnen.

Ik schrijf mee in het sprintje van Camebridge, misschien vind je het leuk om ook mee te schrijven?
Succes toegewenst.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jan 2017 10:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1