Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek enith eiwitshakes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ohh leuk dat je in verwachting van een puppy bent , ik krijg Dinsdag weer een pup mijn hondje is in Dec overleden bijna 17 jaar.

Laatst aangepast door Ellen op zo 13 mrt 2016 21:51, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2016 20:59    
Vrouw Weeggegevens   Baileys18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Oh leuk een nieuw puppenkind! Wij hebben hier nu nog 1 hondje, voorheen was het hier net een dierentuin, maar zo'n beetje elk diertje is inmiddels van ouderdom gestorven. Ik wil er zelf wel graag een hondje bij, maar ik heb een eigenheimer van een Coton... pffff.... van pup af aan gaat hij wel goed met andere honden, maar wat ie niet kent, daar trekt ie gelijk een grote waffel tegen open.

Ben heel benieuwd naar je pupverhalen straks!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2016 21:03    
Vrouw Weeggegevens   enith1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwitshakes

Reageer met quote
ow wat spannend,ik heb via een herplaats site gereageerd op 2 honden.louis en vuitton heette ze,een engelse bulldog en een cavaliertje.maar de man des huizes is pas rond half 10 vanavond thuis en dan gaat ze met hem overleggen,de honden zoeken een huisje omdat beide een zeilreis van 5 jaar gaan maken,ja ik weet het,ik ga geen commentaar hier op leveren.
maar mijn eerste dag is weer in volle gang en ik krijg me toch ineens een suikerdip op dit moment,pfff valt me nu al hard om me aan die 1300 calorieën te gaan houden,maar ipv iets te eten te pakken kom ik hier ff klagen.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mrt 2016 15:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
wat een drama weer,er bleek een addertje onder het gras te zitten en door iemand van de herplaats site ben ik hier achter gekomen waardoor we dus de 2 hondjes niet gaan opvangen.na veel gepraat te hebben met mijn man zijn we overeengekomen dat we de fokker zouden bellen van onze max en wat bleek,hij heeft een teefje die eind maart/begin april gaat bevallen,wat betekend dat we eind mei ouders worden van een bullen reutje,en we hebben ook al een naam verzonnen,hij gaat opie heten.voor diegene die sons of anerchy kijken weten waar de naam vandaan komt.met het volhouden van mijn nieuwe eetstijl kan ik alleen maar zeggen,het gaat heel goed,pies me lens,haha.vandaag alleen een koppie koffie genomen bij bakkerij bart en niks lekkers erbij ondanks dat mijn man en ik elkaar vandaag 7 jaar kennen en over 2 daagjes zijn we ook nog eens 5 jaar getrouwd.gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 11:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
en jawel hoor,super vervelend maar ik heb me toch weer hoofdpijn omdat ik me zo goed aan mijn eetschema houd.alleen mijn lichaam zegt me andere dingen,morgen maar eens wat kippebouillon in huis nemen want ondanks dat ik in de middag een tussendoortje neem,heb ik zo rond deze tijd een enorme dip.
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 15:45    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Wat een tegenvaller dat addertje onder het gras maar wel een leuk vooruitzicht op een pup ik ga Salty morgen op halen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 16:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Ellen wat een leuke naam zeg,wat is salty voor ras?
gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 16:27    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Een Westie

Laatst aangepast door Ellen op do 17 mrt 2016 10:40, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 16:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
gister weer een nieuw recept in elkaar geflanst aangezien ik niet meer koken met zakjes en pakjes.

zilvervliesrijst koken en laten afkoelen
komkommer,tomaat,slamix,doperwtjes en fetakaas klein snijden en dit mengen door de rijst.

vond het wel een beetje aan de droge kant maar door de fetakaas,gaf dit een lekker zoutje aan het geheel.

gr enith

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 mrt 2016 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Baileys18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Als je het iets te droog vindt, kan je er rustig een theelepeltje olijfolie doorheen roeren. ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 mrt 2016 20:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10