Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Els

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ElsJJT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Als je veel minder kh eet verandert ook je stoelgang. Denk eraan dat je voldoende vezels binnen krijgt en voldoende drinkt!

Ik drink de hele dag door water dus dat zit wel goed, vandaag komt het boek dus ik ga hem even goed bestuderen vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 8:52    
Vrouw Weeggegevens   mamalou
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi,
Succes met afvallen in ieder geval. In het begin is het inderdaad even goed inlezen. Bij dit forum bij Adviesdraadje staat ook superveel informatie. Als je kiest voor de koolhydraatuurtje in de avond is het eigenlijk supermakkelijk vind ik. Goed lezen in het boek de groene, oranje en rode pagina's en het went snel.
Succes

Als de knop omgaat, gaat het lukken!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 19:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
mamalou schreef:
Hoi,
Succes met afvallen in ieder geval. In het begin is het inderdaad even goed inlezen. Bij dit forum bij Adviesdraadje staat ook superveel informatie. Als je kiest voor de koolhydraatuurtje in de avond is het eigenlijk supermakkelijk vind ik. Goed lezen in het boek de groene, oranje en rode pagina's en het went snel.
Succes

ja ik vind dat uurtje echt ideaal, want dan kan ik gewoon een 'normale' maaltijd maken. En ik hoef ik niet voor mij apart wat te maken. Ik heb het boek in mijn tas gestopt kan ik altijd even spieken haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
In het begin loop je bijna met dat boek in je achterzak Lachen Later heb je dat niet meer nodig en kijk je er zelden nog in.

Die stoelgang... Ik zou willen dat ik de darmreiniger 10 jaar eerder had ontdekt! Dankzij het GOK-ken ben ik daar mee begonnen en ik ben er poepie-blij mee Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 20:30    
Vrouw Weeggegevens   mamalou
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Moniek schreef:
In het begin loop je bijna met dat boek in je achterzak Lachen Later heb je dat niet meer nodig en kijk je er zelden nog in.

Die stoelgang... Ik zou willen dat ik de darmreiniger 10 jaar eerder had ontdekt! Dankzij het GOK-ken ben ik daar mee begonnen en ik ben er poepie-blij mee Uitlachen

Welke darmreiniger gebruik je

Als de knop omgaat, gaat het lukken!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Over het algemeen die van t Kruidvat (die is lekker vaak in de aanbieding en 'ons zeeuwen, ons bin zuunig"), anders de colon clean.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Het is precies hetzelfde spul maar anders verpakt en met een duurdere naam. ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 21:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Moniek schreef:
Over het algemeen die van t Kruidvat (die is lekker vaak in de aanbieding en 'ons zeeuwen, ons bin zuunig"), anders de colon clean.

Ik zit erover te denken om op mijn werk metamucil mee te nemen, zou dat ook goed zijn?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Kan ook, mits je de ongezoete gebruikt. Metamucil is enkel psyllium, zonder inuline.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 21:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Kan ook, mits je de ongezoete gebruikt. Metamucil is enkel psyllium, zonder inuline.

Oke dan ga ik morgen even neuzen of we ook iets hebben met beide en anders maar naar de kruidvat volgende week, die zit hier niet in het dorp namelijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 21:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4