Auteur |
Bericht |
ElsJJT Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-6-2016 Berichten: 75 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Leek
|
|
Kaatje schreef: | Als je veel minder kh eet verandert ook je stoelgang. Denk eraan dat je voldoende vezels binnen krijgt en voldoende drinkt! |
Ik drink de hele dag door water dus dat zit wel goed, vandaag komt het boek dus ik ga hem even goed bestuderen vandaag!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 8:52 |
|
 |
|
 |
mamalou Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-6-2009 Berichten: 220 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers) Woonplaats: nootdorp
|
|
Hoi,
Succes met afvallen in ieder geval. In het begin is het inderdaad even goed inlezen. Bij dit forum bij Adviesdraadje staat ook superveel informatie. Als je kiest voor de koolhydraatuurtje in de avond is het eigenlijk supermakkelijk vind ik. Goed lezen in het boek de groene, oranje en rode pagina's en het went snel.
Succes_________________
Als de knop omgaat, gaat het lukken!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 19:57 |
|
 |
ElsJJT Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-6-2016 Berichten: 75 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Leek
|
|
mamalou schreef: | Hoi,
Succes met afvallen in ieder geval. In het begin is het inderdaad even goed inlezen. Bij dit forum bij Adviesdraadje staat ook superveel informatie. Als je kiest voor de koolhydraatuurtje in de avond is het eigenlijk supermakkelijk vind ik. Goed lezen in het boek de groene, oranje en rode pagina's en het went snel.
Succes |
ja ik vind dat uurtje echt ideaal, want dan kan ik gewoon een 'normale' maaltijd maken. En ik hoef ik niet voor mij apart wat te maken. Ik heb het boek in mijn tas gestopt kan ik altijd even spieken haha_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 20:16 |
|
 |
Moniek Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-1-2016 Berichten: 1898 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers) Woonplaats: Ouwerkerk
|
|
In het begin loop je bijna met dat boek in je achterzak Later heb je dat niet meer nodig en kijk je er zelden nog in.
Die stoelgang... Ik zou willen dat ik de darmreiniger 10 jaar eerder had ontdekt! Dankzij het GOK-ken ben ik daar mee begonnen en ik ben er poepie-blij mee  _________________ Groetjes van Moniek
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 20:30 |
|
 |
|
 |
mamalou Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-6-2009 Berichten: 220 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers) Woonplaats: nootdorp
|
|
Moniek schreef: | In het begin loop je bijna met dat boek in je achterzak Later heb je dat niet meer nodig en kijk je er zelden nog in.
Die stoelgang... Ik zou willen dat ik de darmreiniger 10 jaar eerder had ontdekt! Dankzij het GOK-ken ben ik daar mee begonnen en ik ben er poepie-blij mee  |
Welke darmreiniger gebruik je_________________
Als de knop omgaat, gaat het lukken!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 20:36 |
|
 |
Moniek Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-1-2016 Berichten: 1898 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers) Woonplaats: Ouwerkerk
|
|
Over het algemeen die van t Kruidvat (die is lekker vaak in de aanbieding en 'ons zeeuwen, ons bin zuunig"), anders de colon clean._________________ Groetjes van Moniek
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 20:43 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Het is precies hetzelfde spul maar anders verpakt en met een duurdere naam.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 21:02 |
|
 |
|
 |
ElsJJT Vaste Weegclubfan

|
|
Moniek schreef: | Over het algemeen die van t Kruidvat (die is lekker vaak in de aanbieding en 'ons zeeuwen, ons bin zuunig"), anders de colon clean. |
Ik zit erover te denken om op mijn werk metamucil mee te nemen, zou dat ook goed zijn?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 21:03 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Kan ook, mits je de ongezoete gebruikt. Metamucil is enkel psyllium, zonder inuline. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 21:16 |
|
 |
ElsJJT Vaste Weegclubfan

|
|
Kaatje schreef: | Kan ook, mits je de ongezoete gebruikt. Metamucil is enkel psyllium, zonder inuline. |
Oke dan ga ik morgen even neuzen of we ook iets hebben met beide en anders maar naar de kruidvat volgende week, die zit hier niet in het dorp namelijk_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 21:23 |
|
 |
|
|