Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Elaine

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Klinkt alsof je het echt even heel k.. hebt..
Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Als je een echt ritmemens bent,ís het idd slim om een schema te maken!! En te zorgen dat je alles in huis of bij je hebt!

Verder denk ik dat je jezelf echt moet inbeelden op die stranden, jezelf op voorhand belonen met dat beeld!
En vaak ga je uit teleurstelling en frustratie over jezelf nog meer fout eten he.. Deed ik wel altijd iig.
Maar ik heb nu echt het gevoel dat me dat de komende maanden niet gaat overkomen.
Ik kan nu elke keer op voorhand stoppen en bedenken hoe ik me na dat verkeerde eten zal voelen. Dan kies ik vanzelf iets beters, of zet me er overheen. En dat voelt dan weer goed!
Je moet die cirkel zien te doorbreken en jezelf te belonen voor het goeie ipv te straffen voor wat mis ging..
Misschien kun je niet altijd alles goed doen, maar dat hoeft toch ook niet!
Steun jezelf!!
Kom op! Je bent vlgs mij een keileuke dame! Blijf schrijven! aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2014 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Josje-86
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Rot he, als het zo gaat... Leef echt met je mee hoor! Net als JanHintje zegt: blijven schrijven!!! Schrijf het lekker van je af, dat helpt. Gooi alles eruit! Het lucht op en in de tijd dat je schrijft ben je in ieder geval goed bezig.
Ik herken het goed hoor, dat als het mis gaat, dat het dan steeds alleen maar erger wordt.... Heb de afgelopen (halve) week ook zo'n stomme week gehad. En dan kan het je allemaal ook niet meer zo schelen ofzo (behalve achteraf dan....). KOP OP!!!! Gewoon weer opnieuw beginnen. Al gaat het eerst maar weer een paar dagen goed, dan heb je toch in ieder geval die dagen overwonnen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2014 12:21    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Heej... hoe gaat het? Vanavond een etentje?
Ook als het niet gaat, gewoon schrijven hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 okt 2014 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
hoi!

Lang gelden weer dat ik hier ben geweest.
Inmiddels gaat het weer wat beter, draad een beetje opgepakt en geen etentjes meer in het vooruitzicht. Gelukkig ook minder last van mijn darmen dus alles wat meer stabiel.

Mijn eten is wel wat veranderd. Ik maak me minder druk om de avond calorien, ik probeer gewoon gezond te eten maar het avond eten was zo'n last dat ik nu koken al als goed zie. Beter dan brood. Ach en eigenlijk is het meestal best gezond met wat uitschieters (Vrijdag had ik wel pistoletjes als avondeten en zondag gebakken aardappelen (en best veel) met doperwten en kipschnitzel.

Ontbijt is tegenwoordig yoghurt met lijnzaad of lijnzaadolie.
Tussendoor fruit
Lunch 2 boterhammen die ik apart beleg en soms doe ik rauwkost. Wel altijd yoghurt drink bij de lunch en kopje bouillon.
Tussendoor fruit

en dan dus avondeten.

Wel super leuk om te zien dat een paar weken geleden ik hier echt geen genoeg aan had en nu kan ik het makkelijk hebben. Natuurlijk wel eens een honger gevoel en helemaal met dat stoppen met roken heb ik daar meer last maar het gaat weer goed. Hopelijk blijft het zo positief gaan. Lach

HOe is het met jullie?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 okt 2014 8:44    
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Goed bezig Elaine!

Lukt het koken wel een beetje? kan je het volhouden? En dat is inderdaad al beter dan gewoon brood. Het eventuele letten of calorieen komt dan vanzelf wel als je een beetje gewend bent aan het koken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2014 13:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
AstridV schreef:
Goed bezig Elaine!

Lukt het koken wel een beetje? kan je het volhouden? En dat is inderdaad al beter dan gewoon brood. Het eventuele letten of calorieen komt dan vanzelf wel als je een beetje gewend bent aan het koken.

Verschilt een beetje per dag. Soms gaat het goed. Maar ben gewend alleen te eten wat ik lekker vind en moet wel wennen om dat niet meer te doen. Eet nog graag borito's of wraps met dorito's ofzo.
Aardappelen, groenten, vlees is nog iets te veel van het goede. Vooral gewone aardappelen ben ik niet gewend. Omdat ik niet heel erg goed kan koken, vind ik het ook niet heel leuk en vind ik het vaak lastig.
Soms als iemand komt eten wil ik nog wel eens wat anders proberen wat ik niet ken.
Weetje het is gewoon lastig ook omdat als ik thuis kom ook echt wel honger heb en niet van nature lekker kan koken. Kost allemaal wat moeite Lach lekkere makkelijke en gezonde recepten zijn daarom ook welkom.

Deze week op het menu:
Woensdag en donderdag: wraps, tonijn (peper en zout), prei, tomaat, komkommer
Vrijdag en zaterdag: rijst, andijvie, kip, kerrie peper en zout
Zondag en maandag: krieltjes met spekjes, sla en hamburger
Dinsdag: sla

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2014 14:08    
Vrouw Weeggegevens   AstridV

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Week menuutje ziet er goed uit toch!

Dat honger gevoel als je thuis komt, ken ik! Misschien helpt het om dan een stukje fruit te nemen, zodat je weer even vooruit kunt tijdens het koken?

en tja.. mijn koken is vaak ook niet echt een culinair hoogstandje hoor..
Misschien staan hier leuke ideeen tussen: http://chickslovefood.com/categorie/recepten/5-or-less/
Zijn als het goed is maar 5 ingredienten die je nodig hebt voor je maaltijd.

Lukt het stoppen met roken trouwens ook nog een beetje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2014 18:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jazeker! Inmiddels 37 dagen en 20 uur gestopt!

Ik zal de website eens bekijken!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2014 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Li0706
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Paleo

Reageer met quote
Hallo Elaine,

Ik heb even gelezen in je boekje. lekkere menuutjes hoor!
Lukt t om de draad weer op te pakken?
Grtjes li

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2014 19:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk dat je kwam kijken.
Het gaat weer wat beter. Meestal begin ik de week weer vol motivatie maar na een paar dagen wanneer ik moe begin te worden gaat het weer slechter. We zullen zien deze week Lach
Vind het wel fijn dat ik ben gestopt met roken. Maar nog wel wat last dat ik nu achterloop met afvallen. Al gaat het weer de goede kant op. Vrijdag wegen en denk sowieso een groen hokje, hopelijk ruim!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2014 19:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6