Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Elaine

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Op mijn oude weegschaal weeg ik 105 kilo! 2 kilo eraf! Op mijn nieuwe weeg ik nu 106.9.. dat betekend gelijk in het sprintje gelijk gebleven! Wel kammer maar ik moet de nieuwe weegschaal toch ergens gaan gebruiken!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 sep 2014 10:01    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Hoi! Hier ook even gelezen! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 sep 2014 16:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga maandag weer beginnen met bijhouden! Is wel beter om ergens op te schrijven wat je eet! Zowel voor jezelf dat je niet stiekem snoept als voor tips van anderen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 sep 2014 16:42    
Vrouw Weeggegevens   kbtjex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mij helpt het ook altijd als ik het opschrijf, en het is toch een stukje controle of je wel echt gezond eet en niet te veel of te weinig eet.

Je menu's zien er goed uit!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 sep 2014 10:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
kbtjex schreef:
Mij helpt het ook altijd als ik het opschrijf, en het is toch een stukje controle of je wel echt gezond eet en niet te veel of te weinig eet.

Je menu's zien er goed uit!!

Dank je wel!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 sep 2014 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Josje-86
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Elaine1987 schreef:
Ik ga maandag weer beginnen met bijhouden! Is wel beter om ergens op te schrijven wat je eet! Zowel voor jezelf dat je niet stiekem snoept als voor tips van anderen!

Mij helpt het ook heel erg inderdaad. Dan denk je er gedurende de dag ook veel beter aan wat je eet. En je evalueert echt enzo. En je hebt ook een beetje het gevoel dat je je moet 'verantwoorden' ofzo. Als je dan op moet schrijven wat je allemaal teveel hebt gegeten dan schaam je je toch een beetje haha! Echt een stok achter de deur Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 sep 2014 20:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Waardeloos weekend gehad met eten. Vrijdag avond kaas en chips niet kunnen weerstaan. Zaterdag op verjaardag was het turksbrood met kruidenboter te lekker daarna maar eten bij KFC en s avonds bij de oppas een reep chocolade. Vandaag weer vol goede moed begonnen maar ging eten bij ouders van vriendin. Patat met kroket.
Morgen weer werken is veel beter voor structuur em verleidingen. Deze week elke dag 5000 stappen extra zetten. Dus nu aan de wandel!
Waardeloos van mezelf! Was zo goed bezig en had meer van mezelf verwacht! Hopelijk morgen weer nieuwe kracht!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 sep 2014 22:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ontbijt:
Magere yoghurt
3 EL Lijnzaad
1 EL Lijnzaadolie
2 mandarijnen

Tussendoor:
Wortels
Appel

Lunch:
2 boterhammen
3 plakjed kalkoenfilet
Voor 2 boterhammen becel
Rauwkost
Yoghurtdrink optimel (beker)

Tussendoor:
Wortels
Plakje ontbijtkoek

Avond:
60 gram ongekookte spaghetti
225 gram spaghetti groenten
100 gram kip
1,5 bakje tomatenpuree
Zout en peterselie

Tips zijn welkom!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 sep 2014 19:05    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Hoe gaat het maatje? Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 okt 2014 11:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry! Gewoon een week afwezig geweest. Het ging niet zo goed! Had er ook echt last van dat het niet goed ging.
Heb doordat ik gestopt ben heel erg last van mijn darmen en zoals bekend meer trek, was zo teleurgesteld na vorig weekend omdat ik me zo had laten gaan en ik heb de rust van de week pijn aan mn darmen gehad, waardoor ik nog teleurgestelder was en daardoor slecht ging eten. Het lukte me niet de draad weer op te pakken en ik was zo teleurgesteld, de druk werd te hoog en.... nou zo gaat het altijd. Ben wel elke ochtend met frisse moed begonnen maar helaas.
Daarnaast ook veel moeite gehad met in mijn ritme te komen. Ik ben echt een ritme persoon, dat werkt bij mij het beste! Hele week dus ontzettend moe geweest omdat mijn vakantie was afgelopen.Ook was steptember afgelopen dus hoefde ook niet perse te wandelen. Nou ja het ging niet goed dus, ik wil echt afvallen maar waarom blijf ik dan zo slecht eten.
Morgen weer nieuwe start! Mn eetschema maken zo heb alleen donderdag nog een etentje maar daar kan ik toch niets aan veranderen! pffff waarom is het zo zwaar....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2014 11:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6