Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Elaine

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elaine1987
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Was het ook! Mijn moeder had het recept zien staan achter op de thaise groentenmix van de albertheijn! Moet ik toch ook maar wat vaker doen!

Aantal stappen vandaag 11727. Gaat goed met lopen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 sep 2014 22:03    
Vrouw Weeggegevens   LiveLoveLaugh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Elaine1987 schreef:
Was het ook! Mijn moeder had het recept zien staan achter op de thaise groentenmix van de albertheijn! Moet ik toch ook maar wat vaker doen!
!

Albert Heijn heeft trouwens ook een website met massa's recepten. En een aparte sectie met slanke gerechten!
Daar haal ik heel veel inspiratie uit en er staat ook bij hoeveel kcal erin zit. Erg handig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 sep 2014 9:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
goed idee! Ik ben nu bezig met mijn weekmenu voor komende week. Maar beetje inspiratieloos, wil het ook een beetje goedkoop houden en mager.
Heb nu:

Vrijdag

Aardappels 75 gram
Rodekool 150 gram
Kipfilet 100 gram

Zaterdag

Aardappels 75 gram
Rodekool 150 gram
Kipfilet 100 gram

Zondag
?? Apenheul

Moet ook nog een vis menu en ik dacht zelf aan een keer wat vegatarisch.

Maak menu tot en met donderdag!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 sep 2014 9:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Slim om vooraf je menu op te maken!

Kijk maar eens op de website van AH, daar kan je bv ook filteren op vis. Er zal wel iets tussenzitten dat je lekker vindt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 sep 2014 9:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
7.30 Ontbijt
Magere yoghurt 250 gram - 95 kcal
Special K 3 eetlepels - 57 kcal
Mandarijnen 2 - 50 kcal

9.45 Tussendoor
Banaan 1 - 124 kcal

12.00 Lunch
Volkoren brood 3 ?? 231 kcal
Kaas 20+ 1 plak ?? 61 kcal
Becel light 1,5 sneetje ?? 60 kcal
Kalkoenfilet 1 plak ?? 17 kcal
Yoghurtdrink 250 ml ?? 83 kcal
Cupasoup bouillon - 9 kcal

16.15 Tussendoor
Ontbijtkoek plakje 1 ?? 95 kcal
Komkommer 0,5 ?? 15 kcal
Komkommer 0,5 ?? 15 kcal

18.45 Avond
Thaise roerbakgroenten 200 gr ?? 56 kcal
Tilapiafilet 100 gr- 128 kcal
Ongezoutenpinda??s 10 gr ?? 60 kcal
Ketjap 1,5 el ?? 57 kcal
Citroensap 0,5 el ?? 2 kcal
1 teentje knoflook ?? 3 kcal
Mihoen 100 gram ?? 280 kcal
Olijfolie 2 el- 180 kcal

Koffie 3 kopjes ?? 3 kcal

Totaal aantal calorieën 1738
Totaal aantal stappen: ga zo nog lopen vul dit later aan

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 sep 2014 18:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een slechte dag. De afgelopen dagen stress gehad en vandaag met stress begonnen. Opzich kan ik normaal weinig snaaien op het werk maar nu kregen we een lunch pakketje. En bij topdrukte honger toch extra brood genomen.
Mijn lunch bestond dus naast mn drie boterhammen ook nog een bolletje kaas een bolletje ham en een krentenbol.
Daarnaast met avondeten brood ivm overwerken. Niet echt andere keus ! Dus grote stokbrood met filet american en een ciabatta broodje met gerookte kip, kaas en zongedroogde tomaten.

Nu snel wandelen (6 km staat gepland) en dan snel vergeten!
Morgen weer met goede moed verder. (hopelijk kan ik me hier over heen zetten.. en blijf ik niet in de bui hangen van oh het lukt met toch niet)

Compensatie is wel dat ik waarschijnlijk zondag avond patat zou eten maar ik daar dus echt iets anders voor ga bedenken. Iets gezonds.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2014 19:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,

ik heb een vraagje.. door het ongezonde eten van gisteren moet ik voor zondag een gezonde oplossing vinden.
Ik ga naar de apenheul en ik verwacht dat er op de terug weg ergens wordt gestopt bij een mcdonalds of dat er pizza wordt gehaald.
Door gisteren moet ik die dag voor een gezonde oplossing te gaan.
Ik eet sowieso niet thuis, sla meenemen met een dagje weg is ook niet ideaal.

Zijn er tips wat makkelijk is?? Wat kan ik meenemen of gezond halen bij een mc (is natuurlijk een domme vraag).
Ik ga met mijn tante, neefje en nichtje vandaag de mc trouwens

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 sep 2014 9:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had begin van de week een topic geopend omtrent een daguitstap. Daar staan wel wat tips in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 sep 2014 11:13    
Vrouw Weeggegevens   Josje-86
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat lekker is om mee te nemen is een koud-gevulde wrap. Philedelphia erop smeren, bieslook erop en dan vullen met sla, rode ui, avocado, paprika enzo. Gewoon alles wat je lekker vindt! Makkelijk om mee te nemen en blijft lekker fris. Hoop dat het goedkomt! Ze hebben bij de McDonalds ook lekkere salades trouwens hoor. Gewoon niet alle dressing eroverheen doen, dan komt het goed. En ze hebben ook halfvolle melk, is ook gezond. Kijk anders even op de website, dan kun je alvast kiezen wat je wilt nemen. Dan is het ook makkelijker om je eraan te houden Lach Succes!!! En natuurlijk: héél veel plezier bij de Apenheul!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2014 20:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,

even een paar dagen niks van mij gehoord! Ik heb lekker vakantie maar de verleidingen zijn dan echt een stuk groter!
Zaterdag lekker gewandeld 8 km. Maar omdat ik geen ontbijt en wel lunch wel een beetje te veel geluncht. 's avonds lasagne kant en klaar van de AH. Tot nu toe valt het mee maar daarna kwamen de crackers! denk zo'n 600 calorieën extra.

Gisteren Apenheul ging wel goed. Had mijn eigen spullen mee en ook al nam de rest wat lekkers ik hield me aan m'n koffie met komkommer. 's avonds kon ik kiezen tussen pizza en een portie macaroni ovenschotel met mozzarella. Geen idee hoeveel calorieën maar ben er vanuit gegaan dat het gezonder is dan pizza.

Gelukkig alle dagen veel gelopen! Nu zometeen 15 kilometer wandelen en alles goed proberen te maken.
Maar ja nog twee weken vakantie en dit moet natuurlijk niet elke dag gebeuren! Veel op deze website en hopelijk helpt dat!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 sep 2014 11:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6