Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek: El aan de zakjes (Novashops Proteïne Dieet)

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   El-Bee
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Proteïne Dieet

Reageer met quote
Ik ken mensen die heel veel zijn afgevallen. Ze zien dan een foto van zichzelf en kunnen bijna niet geloven dat zij het zijn. Ik heb het omgekeerde! Ik ben altijd slank geweest en schrik na 12 jaar nog steeds van mezelf op foto’s. Die extra 25 kilo’s wennen nooit.

Op 7 oktober viel het kwartje. Na weer zo’n ‘gezellige’ foto (en dat lag zeker niet aan de fotograaf) bedacht ik mij dat ik begin juli 2022, als moeder van één van de bruiden, op veel foto’s zal staan. Zo wil ik later niet herinnerd worden. Dochterlief ligt in een deuk, manlief steunt mij enorm, we lachen erom en gaan ervoor.

Ik heb een grafiek gemaakt met een strakke lijn (naar de trouwdatum) met mijn geplande en werkelijke gewicht. Met mezelf afgesproken dat, zodra ik boven de geplande lijn zou komen, ik aan de maaltijdvervangers ga. Vorige week zat ik even boven de planning. Na veel gegoogle, reviews lezen enz. heb ik gekozen voor het Proteïne Dieet van Novashops. Ik heb de 5 dagen box besteld. Ik ga het uitproberen. Ik ben er nog niet over uit of ik 100% ga of gedeeltelijk. We gaan het zien…..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2021 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 nov 2021 12:10    

Reageer met quote
Gistermiddag mijn 5-daags starterspakket van Novashops ontvangen. Goede informatie over de 4 fases, hoeveel eiwitten je binnen moet krijgen afhankelijk van je lengte en BMI. Voor mij zijn het 6 producten per dag. De enige uitleg die ik mis, is op de producten zelf. Hoe bereid je de maaltijd, hoeveel water moet erbij? Op de site van Novashops staat dat per product vermeldt, gelukkig. T’is even zoeken. Het loont om gelijk even de reviews te lezen, daar haal je goede tips uit over wat je eventueel kan toevoegen.

Gelijk begonnen met een tussendoortje, avondeten en nog een tussendoortje. De smaken lopen uiteen van mwah tot jammie! Het is nu vooral uitproberen wat ik lekker vind en daarna gericht bestellen. De Chili was echt lekker. Veel zat er niet in het zakje, maar door de tips heb ik slim pasta (die heb ik altijd in huis) en tomaat toegevoegd. Daardoor werd het een ‘echte’ maaltijd.

Ik heb besloten voorlopig 100% op zakjes te leven. Ik slik een kalium supplement en vitamine C erbij. Manlief gaat koken voor hemzelf en de zoon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 9:41    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Wat lief van je man succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 10:58    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Wat lief van je man succes

Dank je wel Ellen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 11:07    

Reageer met quote
2 volle dagen aan de zakjes. Ik heb geen honger en voel mijzelf slinken. Vanochtend bij Pilatus ging alles makkelijker. Een goed gevoel dus! Wel een tussendoortje nodig voor wat extra energie.
Wat wennen is, zijn de zoete producten in het pakket. Zoeter dan ik gewend ben en de pudding met aardbeien- en bananensmaak smaken kunstmatig. De chocolade milkshake daarentegen is net chocoladevla, jammie. Gelukkig is er veel keuze en mijn volgende bestelling stel ik zelf samen.
Donderdag is mijn eerste weegmoment hier. Dit wordt een goede week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 nov 2021 9:54    

Reageer met quote
Donderdag = weegdag. 1,9 kg eraf. Gisteren een nieuwe bestelling zakjes ontvangen. Mijn weekmenu ligt klaar, met veel minder zoetigheid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 nov 2021 8:09    
Beheerder
Beheerder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2021 20:50    

Reageer met quote
Wat een druilerige dag. Ik blijf binnen vandaag. Net mijn lunch op. Thaise soep met toegevoegde soepgroenten. Lekker! Druk bezig met de Save the Date/kerstkaart voor het bruidspaar. De foto’s zijn geschoten en gekozen. Nu nog de finishing touch.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 nov 2021 14:02    

Reageer met quote
Ik merk dat mijn kleding ruimer gaat zitten. Mijn help-dit-is-de-enige-broek-die-ik-nog-pas-broek gaat binnenkort het etablissement verlaten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2021 8:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2