Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Dodo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 280, 281, 282  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oke, dat vind ik wel interessant om te lezen! Snap de theorie ook wel maar ieder reageert wel weer anders op koolhydraten. Ik weet dat ik niet altijd even goed reageer op koolhydraten. En dan is het natuurlijk aan mij om die niet dagelijks in mijn menu te hebben.

Volgende week gaan we een midweek weg. Ik hoop dat ik er aan denk om zaterdag te wegen en mijn gewicht door te geven in het sprintje. Misschien even een herinnering in mijn agenda zetten. Het is een huisje met zwembad, trampoline, speelweide en heel veel ruimte. En aangezien het prachtig weer wordt voldoende mogelijkheid tot bewegen. Ik ga er voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 8:23    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
ja, het is met dat soort dingen, als balans in je dieet, echt een kwestie van je eigen weg vinden heb ik gemerkt.

Je hebt er vandaag aan gedacht zag ik, mooi. Wens ik je vast een fijne vakantie, het wordt inderdaad mooi weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2020 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
koolhydraten heb je in allerlei soorten zoals ook de vetten niet allemaal hetzelfde zijn
voor mij werkt het om alle extra suikers te laten staan en de snelle kh uit bv witte bloem
ik kan doen wat ik wil maar heb daar toch de meeste baat bij en voel me ook stukken beter

Weight Watchers is een goede basis maar je kunt het naar je eigen behoefte invullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2020 21:21    

Reageer met quote
Naar eigen behoefte invullen ga ik zeker weer doen Dipinipi. Want het zal heel hard nodig zijn na afgelopen dagen. Het idee van bewegen was er maar vergat voor het gemak maar even dat ik ook daar gewoon de zorg voor mijn dochter heb. Had stiekem gehoopt iets meer vrije tijd te krijgen als m'n familie haar lekker bezig zouden houden. Hebben ze ook wel gedaan maar het blijft toch mijn verantwoordelijkheid. Dus Nee, van bewegen is het niet gekomen.
Maar wel enorm genoten. Dat telt ook he?

En nu heb ik weer zin om de knop om te draaien. Gewoon volle bak gezond. Ik wilde me vanmorgen wegen en mijn gewicht hier doorgeven. Al 2 maanden geleden zag ik de melding dat de batterij bijna op was. En steeds dacht ik; ja komt wel. Ik pak zo nieuwe batterijen. Maar nu was de weegschaal die belofte zat en zei bekijk het dan maar ik doe niks meer. Beetje jammer dat we nu geen batterijen in huis hebben Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 10:01    
Moderator

Reageer met quote
Quote:
Maar nu was de weegschaal die belofte zat en zei bekijk het dan maar ik doe niks meer. Beetje jammer dat we nu geen batterijen in huis hebben
Lachen Lachen Lachen

de winkels zijn van 8.00 tot 20.00 open Lachen
geen smoesjes meer maar ervoor gaan...controle is belangrijk dat houdt je scherp
hier vorige week de draad weer opgepakt en het gaat weer top
1e week enorm afgevallen maar nu gaat het weer onsje voor onsje...beetje demotiverend maar het gaat altijd zo bij mij
net een schema gemaakt en een weekmenu voor de komende week
boodschapjes in huis dus nu gewoon m'n plan volgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 10:14    

Reageer met quote
Ik heb nu twee dagen koolhydraatarme diners bereid en het is best te doen hoor. Een beetje extra groenten of vlees en het vult prima. Althans, ik heb nu wel weer trek maar volgens mij heb ik dat ook als ik wel pasta/rijst/aardappelen eet. Het is gewoon hoofdhonger en daar moet ik mezelf soms aan helpen herinneren. Dus vanavond lekker op tijd naar bed en nog even een glas water drinken. Morgen weer een goede dag.

Doordat ik nog steeds thuis werk kom ik op werkdagen alleen buiten als ik mijn dochter moet wegbrengen of ophalen van de opvang. Nu ik mijn Fitbit weer om heb schrik ik weer van het weinige aantal stappen op een dag. Gisteren heb ik daarom mijn dochter lopend van de opvang gehaald (2x 20 minuten) en 's avonds een extra blokje gefietst van een uur. Vandaag helaas te weinig bewogen maar morgenochtend breng ik mijn dochter weer lopend weg. Wellicht kan ik op de terug weg een langere route nemen. In ieder geval nog batterijen voor de weegschaal halen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2020 21:25    

Reageer met quote
De batterijen zijn gehaald. Lachen

Ik ben niet ontevreden met dit weegresultaat. Het is een plusje maar zeker niet extreem. Ik weet dus niet hoeveel extra gewicht er aan was gekomen door het midweek weg. Maar dat ik nu weer terug op het oude gewicht ben vind ik prima. Afgelopen vijf dagen heb ik de koolhydraten uit het diner gehaald. Deze week heb ik ze voor een aantal dagen ook weggelaten maar ook weer een beetje toegevoegd. Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Dus ik ben benieuwd naar het resultaat van volgende week. Als ik de balans op die manier kan volhouden en er een redelijk goed resultaat komt, dan heb ik mijn ''dieet'' gevonden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 9:31    
Moderator

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Klinkt goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 22:24    

Reageer met quote
Sjonge ik sta gewoon in het overzicht van de 12 weken sprint. Laten we eerlijk zijn, het is niet omdat ik zo'n bijzonder resultaat heb gehaald. Maar toch vind ik het wel cool dat ik erin sta.
@Duffy, Dat jij erin staat is overigens wel 100% verdiend. Wat een top resultaat!

Ik zit lekker in mijn vel momenteel. Eind mei zat ik op hetzelfde gewicht als nu maar ik voel dat ik daar nu wel onder ga komen. En als ik verder kijk dan is het 2018 dat ik voor het laatst minder woog dan nu. Uiteraard ook veroorzaakt door de zwangerschap in 2019 maar dat laat ik voor het gemak maar even buiten beschouwing hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 jun 2020 20:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 280, 281, 282  Volgende
Pagina 281 van 282