Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Dodo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 279, 280, 281  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
In verhouding doen er hier weinig mensen Weight Watchers volgems mij. Jammer. Maar ik kom zeker een keer bij je kijken Dipinipi.

Ik ben tevreden over deze week. Merk wel dat ik de tussendoortjes lastig vind. Ik wil wel eens wat anders dan fruit of groenten maar eigenlijk ben ik al door mijn punten heen door de 3 hoofdmaaltijden.
Weekpunten grbruik ik dan liever niet omdat ik bang ben dat ik dan niet afval. Zoals je merkt, ik ben nogal zwart wit.

Maar ik vind het behaalde resultaat wel super tof. Lang geleden dat ik wekelijks groene vakjes haalde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 apr 2020 7:42    

Reageer met quote
Een gelijkblijver deze week. Is niet anders. Ik denk dat ik wat vocht vasthoud omdat ik weinig beweeg. Ik hou me wel aan de Weight Watchers maar voer het even niet in. Dat is niet handig. Ga ik weer doen! Alleen a.s. zondag een spijbeldagje Happy Birthday
Vind het wel erg jammer dat ik opnieuw m'n doel niet haal. Voor half mei de 85 kg. Ik had echt verwacht dat ik dat wel zou halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
het werkt voor iedereen anders
ik beweeg amper en drink te weinig water...dat zijn mijn zwakke punten momenteel...eten gaat meestal wel goed maar de laatste week toch weer wat meer gegeten dan goed voor me is Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 11:34    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Wens je alvast een hele fijne verjaardag toe!
Kun je mooi al je weekpunten ineens wegschrijven, en kijken wat de weegschaal dan doet. ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 22:01    

Reageer met quote
Bedankt voor de felicitatie Duffy, Het was een gekke verjaardag. We hebben wel met het gezin samen geluncht. Buiten en op afstand. Dus dat was nog wel een beetje gezellig.
Was niet best wat de weegschaal dan aangeeft.

Maar: mijn Fitbit heeft weer nieuwe energie, het account met Weight Watchers ga ik toevoegen. En vanaf maandag kan dochter weer 2 dagen naar de kinderopvang. Dan kan ik heerlijk ongestoord 8 uur achter werken maar het idee is om in de lunchpauze even lekker te bewegen!

Het waren bijzondere weken zowel in positieve als negatieve zin. Met momenten vond ik het ook loodzwaar. Fulltime zorgen voor mijn dochter, het huishouden, en zodra partner thuis kwam ging ik aan het werk om toch maar zoveel mogelijk uren te werken.

Maar nu gaan we gelukkig weer richting normaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mei 2020 6:29    

Reageer met quote
Fijn om je nieuwe moed te lezen in je bericht. Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 22:37    

Reageer met quote
Volgens mij werkt de synchronisatie niet helemaal met mijn Fitbit maar ach maakt niet uit. Het om hebben van de Fitbit zorgt in ieder geval weer voor meer beweging. Fijn!

Verder een prima week gehad. Soms wel soms geen menuutjes genoteerd in Weight Watchers maar overdag neem ik eigenlijk altijd dezelfde hoeveelheden maar wel verschillende producten. 's Avonds moet ik meer opletten en maak ik vaker gebruik van Weight Watchers. Even checken of het oké is wat ik neem.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 11:20    

Reageer met quote
Je merkt het vanzelf aan de weegschaal als het te vroeg is om het al zo los te laten... Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 20:04    

Reageer met quote
Dat is waar Duffy! Ik volg wel veel recepten van Weight Watchers dus dat scheelt al wel een stuk. Valt me trouwens wel op dat er zoveel recepten zijn met pasta/rijst/aardappelen. Ik ben daar toch niet meer zo'n voorstander van.

Het was een prima week. Als je de verleiding niet in huis haalt (of laat halen) dan gaat het prima.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 10:07    

Reageer met quote
Daar hebben ze over nagedacht, dit is hun antwoord: https://www.weightwatchers.com/be/nl/article/koolhydraten-vriend-vijand

Zet hem op in de nieuwe week, en inderdaad: verleiding die je niet in huis haalt, is er niet! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 14:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 279, 280, 281  Volgende
Pagina 280 van 281