Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Dodo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 278, 279, 280, 281  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
SUPERGOED!! cheerleader

Het fijne van Weight Watchers is dat het ook werkt als je inderdaad niet veel kan bewegen. Duim
Ik gebruik de fitpoints eigenlijk ook niet, maar het is op dit moment wel goed om bij te houden of je nog een beetje beweegt. En het is niet alleen sporten wat de Weight Watchers telt: ramen zemen of stofzuigen telt ook, die kun je handmatig invoeren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2020 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 apr 2020 11:34    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Reageer met quote
Leermomentje... Niet iedere dag op de weegschaal gaan staan. Domdomdom!

Gisteravond een heerlijk Weight Watchers recept uitgeprobeerd. Ovenschotel met kalkoenfilet. Super lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 apr 2020 10:35    

Reageer met quote
Twee keer in de week is meer dan genoeg joh. Je valt wel af, behalve in je menstruatieweek misschien, maar dat maak je de week erop wel weer goed. Kussen

Ovenschotel met kalkoenfilet klinkt lekker! En je vriend eet dus ook gelijk Weight Watchers mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 apr 2020 22:20    

Reageer met quote
ja m'n vriend eet gewoon mee inderdaad. Soms ''klaagt'' hij wel dat het onvoldoende is voor hem dus daar probeer ik wel rekening mee te houden. Ik wil niet iedere dag pasta/rijst/aardappelen dus we wisselen het een beetje af.

Ik denk dat ik vorige week maar met 1 voet op de weegschaal heb gestaan en dat de andere voet ergens was anders ofzo. Anders kan ik dit gewicht niet verklaren. De hele week heb ik Weight Watchers gevolgd en alles opgeschreven. Keurig binnen mijn punten gebleven en nauwelijks gebruik gemaakt van de weekpunten. Eigenlijk alleen als ik met m'n maaltijden er net buiten viel maar dat is maar 1 of 2keer gebeurd en was dan niet meer 2/3 puntjes. Ik snap dit dus echt niet. Aangezien m'n cyclus toch niet regelmatig opgang is gekomen na de bevalling heb ik geen idee wanneer ik weer ongesteld ga worden.

Ik leg me er maar even bij neer want het is niet anders. Ik ben al lang blij dat ik aan Weight Watchers begonnen ben want anders was het goed verkeerd gegaan deze week.

Ik heb enorm veel stress van de gehele coronacrisis. Ik heb geen opvang dus ben huismoeder geworden maar ondertussen moet ik wel gewoon (thuis)werken. Gelukkig is m'n werkgever wel flexibel en hebben we de afspraak dat ik doe wat ik kan en dat is het. Ik hoef dus niet iedere week die 24 uur te halen. Toch blijft het wel zwaar. De hele dag voor m'n dochter zorgen, zodra zij even slaapt log ik in om te werken. De laatste tijd slaap ze helaas weinig dus voordat je er lekker in zit wordt zij alweer wakker. En zodra m'n vriend thuiskomt (die wel naar locatie moet) ga ik nog even een uurtje werken, dan snel koken, snel eten, en hup weer aan het werk voor nog een gedeelte van de avond. Tegen de avond dat uit log ben ik super moe en ga ik douche en naar bed.

Ik hoop zo ontzettend dat de opvang straks weer open gaat. Niet alleen voor mezelf. Ook voor m'n dochter ze kan daar heerlijk spelen en de leidsters zijn super lief. Ik vind het ook goed voor een kind om met andere mensen/kinderen om te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020 9:36    

Reageer met quote
Niet zo ongeduldig met je lichaam joh! Lachen
Weet je wel wat voor een mega-prestatie het enkele maanden geleverd heeft?! Eerste prioriteit is alles herstellen in je lichaam, en dan nog weer de hele hormonen in de juiste volgorde zetten. Geduld!

Mijn menstruatie is sinds september weer op gang, en ik ben (zonder anticonceptie) nog steeds benieuwd naar het natuurlijke ritme van mijn lichaam. Menstruatie-apps hebben een slechte naam qua privacy, maar sinds enkele maanden gebruik ik toch Clue. Die helpt me met alle klachten tracken, en inzicht te geven in de cyclus.
Ik heb hier een boek (dat ik nog moet lezen) en die verwoordt de verschillende weken als lente - zomer- herfst -winter, waarbij je zomer de vruchtbare periode is en de winter je menstruatie. In de lente plan je soms iets voor over twee weken, waar je als de herfst daar is helemaal de energie niet meer voor hebt....
Ik vind het interessant, maar daarvoor heb ik dus inzicht nodig, vandaar de app.

Oh, er zijn dus ook vrouwen die rondom de eisprong vocht vast houden. Of juist net voor de menstruatie. Jouw lichaam kan een ander ritme hebben dan het mijne en op andere dingen reageren.
Hou vol, schrijf op en observeer. Je lichaam is helaas geen rekensom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020 20:38    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ik heb je dieet aangepast in Weight Watchers en je dagboek ook bij Weight Watchers gezet

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2020 14:39    

Reageer met quote
Lijkt mij ook een interessant boek Duffy! Maar voor mijn bevalling was mijn cyclus al een mysterie vanwege m'n aandoening. Dus los van het herstel van de bevalling is de kans sowieso klein dat een ''normale'' cyclus op gang komt.

Bedankt voor het verplaatsen Ellen.

Ik ben blij dat mijn groene vakje. Het paasweekend heb ik toch wat genoten van chocolade en een gourmetavond. Voorheen het recept om ruim een kilo aan te maken in de week na het gourmetten. Maar nu dus niet. Heel blij mee.

Verder weinig zinnigs te melden. Zit even in een dipje. 5 Dagen fulltime voor dochter zorgen, huishouden, werken. Ben het even beu. Maar heel blij met het prachtige weer. Dat dan weer wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 10:07    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Heel herkenbaar dat dipje had er gisteren ook last van Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
welkom in het weightwatchers hoekje
ik doe min of meer Weight Watchers maar aangepast naar m'n eigen behoeftes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2020 11:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 278, 279, 280, 281  Volgende
Pagina 279 van 281