Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek De27

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 56, 57, 58  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb me net weer aangemeld bij Weight Watchers, woensdag naar m'n eerste weegmoment.

Ben tot de conclusie gekomen dat gezond eten (met Weight Watchers) toch het beste is voor mij. Structuur, houvast, controle.

Daarom weer terug naar dit hoekje, met een schoon begin.

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2015 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Livingstone
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen De26, de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ik heb je hier in je nieuwe dagboekje gevonden. Heel veel succes met de Weight Watchers, ik hoop dat deze manier de juiste voor jou is en je weer gaat afvallen. Een nieuw jaar, een nieuw begin! Ik blijf je volgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2015 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw

Reageer met quote
Hoi De!! De allerbeste wensen voor 2015 en ik hoop dat Weight Watchers jou de steun geeft die je nodig hebt! Ik heb meerdere dieetstijlen geprobeerd en kom zelf ook altijd weer terug bij Weight Watchers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2015 11:38    

Reageer met quote
Bedankt! Jullie ook!
Ik ben blij dat ik weer hiervoor heb gekozen.
De afgelopen weken was ik zo onrustig omdat ik maar niet wist wat ik moest doen.. Van gok naar Atkins naar lowcarb naar maaktijdshakes..
Ik dacht Nee; ik moet iets doen wat ik langer dan een paar dagen vol kan houden.
Ik verheug me nu al op de receptjes van Weight Watchers. Zo makkelijk en lekker. Ik ben van plan om vanavond penne met kip en hamreepjes te maken (uit de Powerstart).
Ook ga ik de komende dagen van sportschool switchen, naar eentje met iets meer begeleiding en meer mogelijkheden.
Goede voornemens dus haha!
Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2015 12:16    

Reageer met quote
Vandaag gegeten:
O: 2 gekookte eieren met ham, tl mayo
L: 3 Atkins crackers met kaas
T: Atkins reepje
D: penne, kip, hamreepjes, wortelen, doperwten, mais
T: appelbeignet

Nog 2 puntjes over van m'n dagtotaal. Goede eerste Weight Watchers dag!
Ik heb nog wat Atkins spulletjes liggen dus die maak ik gewoon op (kan gelukkig makkelijk de propoints ervan berekenen).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2015 18:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn dat je eerste dag goed is gegaan!!
Je hebt al wel eens eerder bij de Weight Watchers gezeten, toch? Dat dacht ik ergens gelezen te hebben.

En goed dat je een andere sportschool hebt gezocht met meer begeleiding. Ik ging ook graag naar de sportschool, maar dat lukt nu even niet vanwege de pijn. Tijdens het revalideren ga ik het als het goed is weer onder begeleiding oppakken. Daar kijk ik echt naar uit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2015 18:40    
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw

Reageer met quote
Lekker menuutje! Ik vind het erg leuk om bij iemand te kijken die hetzelfde dieet volgt. Dat is echt het grote voordeel van Weight Watchers, je mag eten wat je wilt: zelfs Atkins repen Erg blij

Veel succes De en ik hoop dat je je helemaal thuis voelt bij je nieuwe sportschool.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jan 2015 19:11    

Reageer met quote
Klopt Livingstone, ik heb vorig jaar een paar weken Weight Watchers gedaan. Ik ging toen samen met mijn moeder, maar voor m'n moeder was het niet het juiste moment om met afvallen bezig te zijn. En toen zij niet meer ging, ging ik ook niet meer.. Schaam Schaam ik was wel zo'n vijf kilo kwijt dus het werkte Erg blij

Inderdaad Sonjaw, je mag lekker zelf bepalen wat je eet Erg blij dat is echt een voordeel!

Ik heb op de site gekeken van die andere sportschool, en gelukkig geen inschrijfkosten tot eind januari Erg blij

Vanavond ben ik uitgenodigd bij vrienden, dus is nog een verrassing wat het avondeten wordt. Ik vrees vooral veel (hoort bij hun cultuur) dus dat wordt een lesje tegen sommige gerechtjes Nee zeggen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015 10:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn dat het de vorige keer dus wel werkte, dan weet je dat dit dieet bij jou past.
Succes vanavond bij het etentje. Je hoeft niet álles op te eten wat ze je aanbieden, kies gewoon de lekkerste dingen uit, of de gezondste (of half-om-half) Lachen Veel plezier vanavond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015 13:36    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Veel succes met Weight Watchers en het allerbeste voor 2015!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015 18:29    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 56, 57, 58  Volgende
Pagina 1 van 58