Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek cambridge dieet

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stekker
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi, hoi,

Is er nog iemand die cambridge doet?
Ik ben gisteren begonnen. Moest wel, want ik kreeg allerlei lichamelijke klachten op aanraden van een verpleegkundige ben ik met cambridge begonnen. 500 kcal.
Dag een en twee zitten er op. Het gaat goed drie zakjes op een dag. Verstand op nul en veel drinken. Ik heb gehoord dat dag twee en drie het moeilijkst zijn, maar tot nu toe geen last. Ik moet ruim 14 kilo afvallen. Ik ben benieuwd . Ik hoop eind april een eindje op weg te zijn. Eerst de 65 op de weegschaal zien en dan kan ik mij focussen op de laatste 5 kg.
Succes iedereen.

Stekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 feb 2018 20:00    
Vrouw Weeggegevens   Stekker
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Dag drie zit er op. Weer 3 Shakes.
Havermoutpap, toffee walnoot shake en vanavond champignonsoep.
Geen trek, het is goed te doen. Inmiddels gaf de weegschaal in een dag 9 ons minder aan. 73,3 kg geeft de burger moet.

Het is mij te koud om te sporten vanavond, dus het wordt bank hangen.

Stekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 19:19    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Succes Stekker! Ik zag je reactie bij vuurvlinder, maar even in jou boekje kijken.

Ik ben 9 februari weer begonnen met Straight Away, nu 5 kilo in drie weken kwijt. Had meer kunnen zijn maar een stressvolle periode gehad, ben allang blij dat ik niet ben doorgeslagen in overeten maar gewicht gelijk heb weten te houden. Naast stress ook nog aardig last van het koude weer. Maar goed, stresspiek gehad en koude gehad dus het wordt nu tijd om te knallen. Mn coach zal woensdag denk ik wel even raar kijken, want heb in 2 weken niet een knaller gemaakt die ik wel had gehoopt maar die knaller komt nog wel.

Succes toegewenst en hopelijk vele kiloos verlies voor jou.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 mrt 2018 13:56    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Stekker heel veel succes!
Als je vragen hebt kun je altijd even naar mijn dagboek komen, ik ben inmiddels (helaas) een ervaringsdeskundige op het gebied van Cambridge. Mijn dagboek vind je hier https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-cambridge-500-en-het-gaat-goed-t49303-80.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 17:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1