Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Cambridge 500 en het gaat goed!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Vanmorgen 92,4 kg.
Ik heb vanmiddag eindelijk weer eens een lekker stuk gelopen, dat was al veel te lang geleden. 6 km in een uur dus lekker tempo.
Vanavond heel erg genoten van m'n eten: spitskool uit de oven.
Morgen eten we een lekkere maaltijd salade en maandag mag ik eindelijk m'n zo gemiste bruine boterhammen met kaas! Ik denk dat ik voor een triangel van de Appie ga! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 apr 2018 19:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren mocht ik eindelijk 2 bruine boterhammen waar ik zo naar uitgekeken heb!! Zeker de eerste happen waren echt zalig!!! Vandaag heb ik geluncht met een omelet van 2 eieren met champignons, tomaat, prei, bleekselderij en hüttenkäse. Ook errug lekker!
Vanavond genoten van m'n lasagne.
Morgen met de lunch weer 2 boterhammen maar 's avonds alleen asperges met een eitje en wat ham.

Dit is echt prima te doen zo. Donderdag heb ik alleen 's ochtends en 's middag eennhalbe shake en bij het ontbijt een bakje yoghurt. Ik hoop dat het op vakantie ook goed gaat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 20:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, inmiddels is de vakantie alweer anderhalve week achter de rug en ik ben niet ontevreden over hoe het gegaan is.
's Ochtends ontbeet ik met iets van roerei of een omelet en soms met yoghurt met wat meloen. Een keer met havermout ontbeten want mijn stoelgang stagneerde. De lunch heb ik elke dag overgeslagen want ik ontbeet daarvoor te laat. Meestal rond een uur of 3 nam ik een halve CB reep en 2 dagen zaten we rond dat tijdstip aan de borrel, inclusief hapjes. Maar wel kh arm. En 's avonds een lichte maaltijd van vis en groente. MAAR, wel elke avond een dessert én élke avond zeker 2 glazen wijn Lachen Het was natuurlijk wel vakantie!

Op zaterdag kwamen we terug in Nederland en meteen weer vanaf zondag het shaken opgepakt. Maandagochtend pas gaan wegen en ik was 1,8 kg aangekomen. Klinkt als veel maar ik wist dat het voornamelijk vocht zou zijn en dat klopte. Bij m'n weegjuf was ik zelfs in vet afgevallen!
Gisterenochtend gewogen en eindelijk onder de 91(90,Cool, ik kan de 8 als eerste cijfer bijna 'ruiken'.
Ik hoop natuurlijk dat ik die volgende week ga zien! Nog 6 kg en dan heb ik mijn streefgewicht gehaald. Ik heb gisteren met mijn weegjuf afgesproken dat ik na deze cyclus nog 1 cyclus doe en dan ga beginnen aan de afbouw.
Lekker vooruitzicht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 17:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga nog steeds lekker al ben ik wel blij dat ik nu weet dat het einde in zicht is. Tegelijkertijd vind ik het doodeng om straks weer normaal te gaan eten. Natuurlijk ga ik, m.b.v. mijn weegjuf, heel goed opbouwen (afbouwen?) maar ik ben zo bang dat ik straks toch weer fout ga.

Op de vakantie ging het boven verwachting goed. Ik had bijvoorbeeld een reep van Ritter sport mee voor mezelf en elke dag nam ik 2 blokjes. Normaal gesproken had ik dat in een keer weggegeten maar daar had ik nu geen enkele behoefte aan. Dat geeft hoop voor de toekomst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 17:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren op de weegschaal gestaan en die gaf 89,8 kg aan Disco cheerleader Ik vond het effe een feestje om te zien. Normaal gesproken weeg ik op dinsdag om 5:30 uur en gister woog ik pas om 9:00 uur dus daar zal het gerust mee te maken hebben maar ik vond het wel motiveren!

Gisteren middag heb ik 12 km gelopen Lopen , 6 km per uur, wel halverwege een pauze genomen van 20 minuten voor een kop koffie maar achteraf was het toch iets te ver. Ik moet het lopen echt weer gaan opbouwen dus vanaf morgen ga ik weer mijn dagelijkse rondje van 5,5 km doen en dan in het weekend de langere afstanden. Vandaag spierpijn Huil huil dus vandaag maar even rustig aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 10:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
YEAH cheerleader cheerleader cheerleader Vanmorgen gaf de weegschaal ook 89,8 kg aan! Helemaal blij dus, het scheelt maar 2 ons met 90 kg maar psychologisch scheelt het een berg!

Ik heb een beetje globaal zitten rekenen maar ik heb nu nog 6 volle weken CB voor de boeg; deze week, dan mijn eetweek en dan nog één cyclus van 4 weken. Als ik reken dat ik tijdens het shaken gemiddeld een kilo per week afval en tijdens mijn eetweken gemiddeld een halve kilo dan moet het lukken om de 85 kg aan te tikken.
Maar goed, voor het zelfde geldt beland ik op een plateau en is het effe klaar met afvallen. Ik hoop het niet natuurlijk, de 85 zou wel een giga overwinning zijn!

Komende zaterdag gaan we heerlijk uit eten in ons favoriete restaurant maar ik houd er daar wel weer rekening mee. Ik eet geen brood, drink geen wijn en ik denk dat de helft van mijn hoofdgerecht naar manlief gaat Lachen Maar die weet er wel raad mee dus dat komt goed.

Gisteren weer heerlijk gelopen met een behoorlijke snelheid: 5,4 km met een gemiddelde snelheid van 1 km per 9:43 min. het ging echt zo lekker, lopen is het enige waarbij ik dat 'geluksstofje' aanmaak. Dat blijkt ook wel want ik heb op beide voeten een behoorlijke blaar maar dat voelde ik pas na het douchen, onder het lopen niks gevoeld.

Vanmiddag mag ik weer naar mijn weegjuf. Ik ben altijd benieuwd wat de weegschaal bij haar aangeeft. Ze zal vast wel tevreden zijn, dat ben ik ook Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 10:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegjuf was dinsdag inderdaad tevreden maar 'minder tevreden' dan ik. Op zich ook niet vreemd want ik was daar ineens zwaarder dan ik thuis was. Dag erna, gisteren was ik ook in ene 6 ons zwaarder, thuis. Vanmorgen was dat er weer af. Vocht?
Gisteren weer lekker 6 km gelopen in goed tempo. Morgen ook weer en zo maar weer opbouwen.

Vanmiddag had ik ineens ongelofelijk zin in shoarma Vraag Waar dat nou opeens vandaan komt is me echt een raadsel, ik eet dat echt zelden of nooit!
Zaterdag lekker uit eten en ik heb er ook echt zin in! Of ik komende dinsdag de 89 ga aantikken... Ik houd er rekening mee dat dat niet gaat lukken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 mei 2018 19:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisterochtend was de weegschaal weer lief voor me; 89,0 kg. Gisteravond zijn we heerlijk uit eten geweest dus vanmorgen was ie iets minder lief, 4 ons erbij. Maar ik heb genoten van mijn eten, mijn halve glas wijn en het broodje dat ik vooraf heb gehad!! En dat is het belangrijkste denk ik, dat ik nog wel geniet van deze extraatjes en me niet alleen maar schuldig ga zitten voelen.

Ik merk wel dat ik, met de finish in zicht het lastiger vind worden. Niet dat ik normaal eten extreem mis maar ik raak de shakes wel zat. Op zich ook niet raar natuurlijk. Ik leef al sinds januari op 1,5 vanille sake, een halve CB reep en een CB pap per dag. Hoe eenzijdig wil je het hebben?

Komende week mijn eetweek en dan nog maar 3 weken compleet shaken. Dat zijn nog maar 21 bakjes pap Applaus
De shakes zelf vind ik nog niet eens zo'n drama. De eetweek wordt de eerste afbouwweek met nog 3 shakes en dan per week een shake minder. Zou betekenen dat ik 9 juli CB vrij ben. En dan begint de strijd pas echt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mei 2018 18:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hmmm, ik sta geloof ik een beetje stil; schommel de hele week al tussen de 89 en 90 kg. Iknweet dat ikntijdens mijn eetweek maar een heel klein beetje gewicht kwijt raak en had toch stille hoop om 88,5 te zien komende dinsdag. Maar ik vrees dat dit niet gaat gebeuren. Beetje jammer.
Op zich mag ik ook niet zeuren want als ik nu op een plateau zit dan heb ik toch 5 maanden CB gedaan zónder op een plateau te komen.

Ik zou alleen zo graag over 4 weken, als ik ga beginnen met afbouwen de 85 op de weegschaal zien. En dat wordt nu lastig(er). En dat vind ik toch jammer. Maar goed, ik ga niet bij de pakken neerzitten en ik ben evengoed heel tevreden met hoe het gegaan is. En ook wel trots op mezelf dat ik het zolang al volhoud!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 mei 2018 20:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou ja, mijn dagboek is al meer dan 20000 keer bekeken (gelezen?)!

Ik mocht vanmiddag weer naar mijn weegjuf en daar had ik hartstikke goeie resultaten behaald! In 2 weken bijna 2 kg lichter, ondanks mijn eetweek, vet was zelfs met ruim 2 kg afgenomen maar ik hield veel vocht vast. Dat is gezien het weer niet heel raar natuurlijk.

Ik heb aangegeven dat ik sowieso nog 3 weken shake en als ik de motivatie kan opbrengen om het nog een weekje extra te doen dan nog 4 weken ga shaken. Dat vind ze op zich geen probleem mits mijn stoelgang goed gaat.

Ik wil diep in mijn hart toch de 85 kg aantikken voor ik ga afbouwen maar merk ook dat ik er een beetje genoeg van begin te krijgen. Mijn haar begint nu ook uit te vallen dus ik denk dat het nu (bijna) genoeg is geweest met de shakes.
Iknhod dat ik de komende weken nog een paar kg kwijt kan raken maar ik ben sowieso trots op mezelf en op de prestatie die ik heb neergezet. Het gaat soms met vallen en opstaan maar overall ben ik tevreden. En trots!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 18:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 10 van 12