Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Cambridge 500 en het gaat goed!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Vanmorgen gewogen en wéér een ons zwaarder! Ik krijg maar 500 kcal binnen dus het is gewoon onmogelijk dat ik daar van aankom!

Weegschaal een klein stukje verzet, cm ofzo, en zie daar: 94,4! Bleek dat mijn weegschaal gewoon niet goed stond Heh?!!?
Ik heb 'm nog een paar keer verplaatst maar het bleef overal 94,4 kg. Pak van m'n hart Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2015 8:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen 94,0 kg! Lekker hoor, altijd een fijn begin van de dag.
Gisteren had ik het online met een paar andere CB'ers over wat je grootste valkuilen zijn. Want door het niet eten van normaal voedsel wordt je des te steviger met je neus op de feiten gedrukt en wordt steeds helderder waar we voorheen fout gingen.
De meeste gaven aan eten te associëren met gezelligheid: in het weekend wordt er chips gegeten, gesnackt en meer alcohol gedronken. Dat wordt over het algemeen ook als de moeilijke momenten ervaren. En het grappige is dat ik daar geen herkenning in vind.
Ik ben juist een ontzettende emo-eter en daarbij is elke emotie goed. Ik heb slecht nieuws ontvangen? Eten! Het was een zware vervelende dag? Eten! Ik heb heel hard gewerkt? Eten! Ik voel me ontzettend goed en gelukkig? Precies: eten!!!!

Een tijdje terug las ik ergens dat je huisdieren beloont en traint met eten en dat wij geen huisdieren zijn! Ik vond het wel een eye-opener.
Ik ga, als ik straks helemaal klaar ben met CB'en, proberen om bewuster om te gaan met eten, me bewuster te worden van wat ik in mijn mond steek. Me beter afvragen of ik denk dat ik me straks écht beter voel na dat gebakje of dat ik dan nog steeds verdrietig ben. En waarschijnlijk de dag erna ook als ik op de weegschaal ga staan....

Nou ja, het idee is er, nu de uitvoering nog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 9:28    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Gelukkig lag het aan de weegschaal! Lachen stom ding haha

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 9:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, nog steeds 94 kg. Niks er af maar belangrijker, óók niks er aan!
Vanmiddag heb ik weer een afspraak bij mijn weegjuf, ik ben benieuwd wat haar weegschaal aan gaat geven.

Gisteren ben ik voor het eerst sinds maanden weer eens op de sportschool geweest. Ik heb het echt heel rustig aan gedaan; 10 minuutjes op de cross trainer, 3 x 15 HH beenspieren binnenkant en 15 x HH beenspieren buitenkant, 3 x 15 HH triceps en mijn rechte en schuine buikspieren. En als laatste nog even 15 minuten op de loopband. De kracht oefeningen heb ik allemaal héél licht gedaan, ik heb niet eens een heel klein beetje spierpijn vandaag. Alleen is het toch nog iets te veel geweest want eenmaal klaar en onder de douche kreeg ik toch een kramp in mijn nekspieren!!! Oh wat een drama zeg! Met veel pijn en moeite mezelf afgedroogt en aangekleed en toen bij de fysio naar binnen gelopen. Gelukkig zit die bij ons in de sportschool.

Morgen wil ook weer even wat bewegen maar de cross trainer sla ik over, dat was wss net effe teveel van het goede Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2015 11:50    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Weegschaal verplaatsen dan is het misschien ineens 93 kilo Erg blij

Spannend Sjanie, kijken wat de weegschaal bij de juf aan geeft.
Ik moet vanmiddag ook wegen naar mijn idee is er ook niet veel af, afwachten maar.

Sport jij al vanaf het begin dat je met CB gestart bent of ben je later begonnen?

Heb je nog met je weegjuf gesproken over het kledingsysteem wat die van mij had?

Heel veel succes vanmiddag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2015 12:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hmm, ik sta een beetje stil Rollende ogen Ik weeg op mijn eigen weegschaal nu al 3 dagen 94 kg. Gisteren bij mijn weegjuf was er wel 2 kg af dus ik moet helemaal niet zeuren. Maar ja, het liefste zie ik die weegschaal natuurlijk elke dag zakken, al is het maar een ons.

Eef ik vergeet het elke keer als ik daar ben! Ik ga het in mijn agenda zetten voor volgende week.

Zo met een weer even naar de sportschool, rustig aan wat bewegen. Voorheen trainde ik heel intensief Eef maar de afgelopen maanden deed ik weinig meer. Ik houd nu ook echt wel rekening met mijn weinige energie inname hoor. Ik wil vandaag 15 minuutjes lopen, dan 2 grote spiergroepen trainen (benen en rug) maar ik ha niet voluit. Gebruik niet heel veel gewicht maar maak meer herhalingen.En dan nog 15 minuutjes fietsen. Rustig weer wat opbouwen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2015 7:58    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Verstandig om rustig aan te doen met sporten. Je hebt er niks aan als je geblesseerd raakt.. Gelukkig was er bij je weegjuf mooi 2 kilo af! Misschien in plaats van jezelf wegen jezelf gaan meten? Misschien zie je daar wel duidelijkere veranderingen in? Laat je niet ontmoedigen hoor door de weegschaal!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2015 12:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen was de weegschaal eindelijk lief voor me!! Gisteren gaf ie nog 94,4 kg aan (maandag nog 94 kg) en vanmorgen 93,1 kg. Ik wist het wel, onmogelijk om niet af te vallen met maar 500 kcal op een dag!

Meten zou misschien geen gek idee zijn De, maar ik vergeet het altijd. Toen ik begon aan dit avontuur heb ik het volgens mij een keer of drie gedaan en dan komt de klad er weer in. Of zo Rollende ogen

Dinsdag weer naar mijn weegjuf, ik hoop dat ik dan onder de 93 kg zit, op mijn eigen weegschaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2015 8:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weet nu waarom ik de afgelopen week maar niet afviel; ik ben vannacht ongesteld geworden, dwars door mijn pil heen. Ik neem nooit een stopweek met de pil en mijn lijf vind dat altijd prima. Maar nu even niet kennelijk ...
Nou ja, dan maar een weekje geen pil en weer eens de menstruatie ellende meemaken Boos

Ik ben de dag na Pasen weer begonnen met shaken en komende dinsdag is dat precies 4 weken geleden. Zoals het er nu naar uitziet zal het er om spannen of ik net wel of net niet de -10 kg ga halen.
Mijn schoonzus is tegelijkertijd met mij begonnen en haalt amper de -5 kg. Dat is haar eigen schuld want die is continu aan het zondigen; koekje hier, handje chips daar, reep witte chocolade en de nodige etentjes. Dat moet ze natuurlijk helemaal zelf weten maar ik snap oprecht niet waarom je voor zo'n dure methode als CB kiest als je je er duidelijk niet aan wilt commiteren. Volgens mij zijn er genoeg goedkopere alternatieven te bedenken waarbij je het zelfde resultaat behaalt.
Maar ondertussen wel tegen mij zeuren dat ik te streng, te rigide ben door helemaal niet te zondigen.

Ik ben zo dat ik, als ik ergens voor ga, er ook vol voor ga. Niet een beetje en als het niet uitkomt wijk ik er van af. Dat mag streng of rigide zijn maar ik voel me daar prettig bij. En daar mag iedereen van vinden wat ie wil maar is het dan echt nodig om daar elke keer wat van te zeggen? Ik vind er ook echt wel wat van dat zij continu zondigt maar wat is de toegevoegde waarde om dat hardop uit te spreken? Wat wordt zij, of ik, daar wijzer van??

Zo, dat is er uit Uitlachen Misschien volgende keer eens tegen haar uitspreken als ze weer tegen me begint Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2015 10:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen 92,3 kg!!! Het gaat echt goed!!! In 4 weken iets meer dan 10 kg!! Ik denk wel dat het deze week even wat minder gaat worden want ik begin vandaag met !mijn eetweek. Wat ben ik daar aan toe zeg!
Ik denk dat het komt door mijn menstruatie maar ik heb gisteren de hele dag zo'n honger gehad!!! Dus m'n eetweek had op geen beter moment kunnen komen. Timing is alles Erg blij

Ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat ik de 80 kg ga halen en begin stiekum al een beetje te denken aan zelfs iets minder. Maar ik ken mezelf, ik moet niet te veel op de zaken vooruit gaan lopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2015 11:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 6 van 12