Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Cambridge 500 en het gaat goed!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Kijk, jij snapt het Eef! Plus, ik heb werk waarbij ik me representatief moet kleden dus alleen al voor mijn werk heb ik best wat kleding nodig.
Je hebt wel een mooi doel voor ogen; zorgen dat je alle kleding die in die koffer zit weer gaat passen!

Er zijn nu nog een paar items die nog wat strak zitten, een broek en een tuniek, maar verder pas ik alles weer. Ik zal straks weer een hele nieuwe garderobe bij elkaar moeten shoppen als ik eindig rond de 80 kg. Hè, wat naar! Lachen

De27, volgens mij is meer motivatie niet mogelijk. Niets motiveert meer dan kleding kunnen kopen in een kleinere maat dan de vorige. En de weegschaal cijfers zien zakken natuurlijk!

De weegschaal is ook nog steeds lief voor me; vanmorgen 97,2 kg. Elke dag raak ik wel een paar ons kwijt momenteel. Fijn hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2015 9:18    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
hahaha dat zal je man leuk vinden, nog meer kleding in de kast.
Oh Nee je te grote kleding moet je er dan echt uit halen minder kans op terug vallen.
Ik probeer toch echt niet elke dag op de weegschaal te gaan staan, dan is de verrassing ook wat groter na een paar dagen.

Ik vind het best lastig hoor de 2e keer beginnen heb ook echt het idee dat ik meer honger heb. Maar dat kan ook tussen de oren zitten.

Wat een motivatie he een nieuwe garderobe, zucht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 apr 2015 21:22    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Er wachten bij mij drie broeken die ik over vijf kilo weer aankan, die motiveren mij om door te gaan Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 8:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga nog steeds lekker! Weegschaal blijft lekker zakken en zo zie ik het graag Erg blij

Eef, ik bewaar mijn te grote kleding niet, dat gaat allemaal naar een kennis van me die (ook) veel te zwaar is maar nog niet wil afvallen. Ze heeft het financieel niet heel breed dus die is erg blij met mijn kleding. Ik heb twee vuilniszakken vol voor d'r Schaam Schaam
En manlief moet niet zeuren, hij rookt en ik niet. Enig idee wat roken kost??? Maar ik moet eerlijk zeggen dat hij er echt zelden wat van zegt hoor als ik ga shoppen, we kunnen het betalen.

De27, 5 kg is te overzien. Die broeken kunnen snel aan!!

Ik heb mijn gewichtsverlies ook in stukjes gehakt. Ik ben begonnen bij 130 kg en wil graag naar de 80 kg. Dat had ik niet als doel toen ik begon want -50 kg is niet te overzien Geschokt
Dus ik heb het in blokjes van 10 gehakt. En na het huidige blokje van tien waar ik nu in zit heb ik nog maar één blokje te gaan.

Fijne dag allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 9:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is ook een prima bestemming voor je oude kleding.
Bij de CB consulente die ik gehad heb stond een kledingrek waar je je te grote kleding in kon leveren en andere kleding mee mocht nemen.Vond ik ook een prima idee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 11:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou inderdaad, dat vind ik echt een heel goed idee!!
Ik ga het eens voorstellen bij mijn weegjuf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 16:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yeah!!! Vanmorgen 96,6 kg! Gewicht gaat lekker naar beneden. Gisteren was ik zomaar ineens iets zwaarder dan de dag er voor maar vanmorgen was het weer lekker gezakt. Ik ben nu precies 6 kg kwijt sinds ik vorige week dinsdag mijn doorstart ben begonnen. Ik had voor mezelf een soort van schema gemaakt met wat ik gemiddeld hoopte af te vallen en waar ik dan op zal eindigen als ik eind juni ga beginnen met af-/opbouwen. Volgens dat schema zou ik volgende week dinsdag 97 kg moeten wegen. Ik hoop nu stiekem dat ik daar een kilo onder zit. Dan heb ik wat speling in mijn eetweek want ik weet dat ik dan minder afval.

Ik heb trouwens een gemiddelde van 15 kg per week aangehouden. Dat is denk ik realistisch, zeker als ik kijk hoe het ging voor mijn doorstart. Toen viel ik gemiddeld 1,9 kg per week af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 apr 2015 8:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kijk jij ook altijd zo naar je eetweek uit?

Ik vind het dan ook altijd heel moeilijk weer te beginnen daarna, heb jij daar ook last van?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 18 apr 2015 10:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja en ja Erg blij Ik begin volgende week al met het uitzoeken van de recepten omdat wij altijd op zaterdag boodschappen doen voor de hele week. Dus de voorpret begint ergens volgende week woensdag al Erg blij
En de eerste dagen na mijn eetweek heb ik het ook echt moeilijk,veel te veel trek in van alles en vooral weer honger!

Vanaf woensdag mag ik trouwens weer de repen, dat vind ik ook wel fijn. Ik vind de peanut wel lekker. Volgende week donderdag ben ik jarig en i.p.v een gebakje wordt het 's ochtends en 's middags een halve reep bij de koffie Rollende ogen Ach, ik kan nog genoeg taart eten in mijn leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 apr 2015 11:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De plannen zijn gewijzigd Verrast Ik ga niet na drie weken mijn eetweek doen maar stel het een weekje uit en ga dus na 4 weken shaken mijn eetweek doen. Op die manier komt het de rest van mijn shake tijd beter uit. Als ik dat niet zou doen dan zou mijn laatste week een eetweek zijn. Maar de af-/opbouw bestaat de eerste fase uit een eetweek. Omdat ik dubbele opbouw ga doen zou ik drie eetweken achter elkaar hebben. Vandaar dus een weekje langer nu.

Vanmorgen weer een mooi gewicht aangetikt op de weegschaal: 96 kg. In 13 dagen 6,6 kg minder! Het zou geweldig zijn als het morgen -7 kg zou zijn maar erg realistisch is het niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015 18:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 4 van 12