Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Cambridge 500 en het gaat goed!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hoi Sjanie wat fijn dat je je oogleden er nu al veel beter uitzien,en het word alleen nog maar mooier!!
Ga jij maar lekker genieten op de kermis meid dat heb je wel verdiend,en dan is goed eten heel belangrijk als je gaat drinken,ach en als je dan de draad weer oppakt wat zal de schade dan zijn?bijna niks toch!!
Bij mij gaat het deze week ook niet goed,ik heb maandag gezondigd,en gisteren een gebakje gehad,een mevr van de wandelclub was 83 geworden,na het lopen gingen we langs de bakker en iedereen mocht een gebakje uitzoeken,ik kon en wou echt niet zeggen ik hoef niet,zo,n krasse dame nog voor haar leeftijd we lopen toch minstens 7 km
Ik begin steeds meer moeite te krijgen,denk elke dag wel zal ik stoppen,maar durf het ook niet echt Rollende ogen de buren waren net aan het BBQ smullen heb nu zo,n honger Lachen
Ik wens je heel veel plezier op de Kermis,geniet ervan!!
Groetjes Adéle,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 19:25    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Potverdorie wat heb ik toch? Ik loop overdag zo te zoeken naar iets om te snaaien! Ik word er zelf horendol van. En of het nou komt omdat ik ongesteld ben, of omdat ik weet dat het einde in zicht is? Het is in ieder geval vervelend!! Heel heel boos Heel heel boos

Weegschaal is ook niet lief, nog maar 1 ons gezakt. En mijn haar valt heel erg uit en m'n stoelgang gaat niet top. Kortom, ik heb een rotdag!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 19:16    

Reageer met quote
Sjanie ik heb hetzelfde,ik heb zo,n drang om te eten,vind het ook niet leuk meer,misschien toch maar beginnen met de afbouw?
Als ik alles van te voren had geweten was ik in stap 4 begonnen,
maar ik denk niet dat ik nu van stap 1 naar stap 4 kan wat denk jij,
Ik kan nog steeds mijn man niet aan het verstand brengen dat je als je de afbouw doet nog je producten moet nemen,hij zegt ja dat is voor de consulente beter,in plaats van een shake kun je toch ook een creaker nemen,ik weet echt niet meer wat ik moet,
Wel weet ik omdat ik constant aan eten denk ik weer veel gesnaaid heb Schaam Schaam denk niet dat ze blij is maandag!!
Maak jij wel het hele stappen plan af Sjanie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 20:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje ik ga afbouwen op de oude manier. Dus eerste week gelijk aan de eetweek, 2 de week een product minder en langzaamaan koolhydraten toevoegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 20:07    

Reageer met quote
Dat had ik ook liever gedaan Sjanie,maar mijn consulente hout zich aan het nieuwe stappenplan Rollende ogen
En dat duurt minimaal per stap twee weken,en in stap 4 zit je dan op 2 producten Rollende ogen dus dan ben ik nog wel even bezig!!
Maar er moet wel iets gebeuren want dit is zonde van het geld natuurlijk omdat ik weer meer snaai bedoel ik

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 20:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Raar, volgens mij ben jij de cliënt dus jij bepaalt. En ik snap dat de voorkeur uitgaat naar het nieuw stappenplan maar uiteindelijk heeft de oude manier ook 20 jaar goed gewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 20:22    

Reageer met quote
Goedemorgen Sjanie hoe gaat het met je,
Afgelopen maandag ben ik naar de consulente geweest,ondanks mijn gesnaai was er toch nog iets af ook 5 ons Lachen
Maar heb toch besloten de opbouw te doen,ik ben maandag dus met stap 2 begonnen,die doe ik een week dan een week stap 3,en het is het plan dat ik stap 4 langere tijd ga doen,
Ik zie het allemaal wel,maar vind het wel moeilijk,
Ik heb het met haar maar niet over het vorige afbouw programma gehad,omdat ze toen al had aangegeven met het nieuwe stappenplan te werken!!
Hoe was de kermis,heb je het leuk gehad?je zult vast hebben genoten,en dat is ook de bedoeling toch,we moeten het genieten vooral niet vergeten!!
Groetjes Adéle Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 10:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, daar ben ik weer.
Sinds vorige week donderdag werd ik continu duizelig als ik opstond. Afgelopen zaterdag was het zo erg dat ik bijna tegen de vlakte ging. En bedenken dat ik langzamer moet opstaan bedenk ik me pas op het moment dat ik al sta en duizelig ben. Zaterdag contact opgenomen met mijn weegjuf en op haar aanraden een maaltijd gegeten conform mijn eetweek. Toen ging het een stuk beter!

Gisteren weer bij mijn weeggeweest en in overleg met haar besloten om deze week al te beginnen met de eetweek. Kennelijk vraagt mijn lijf er om, die vind duidelijk dat het nu genoeg is geweest met het shaken. Aan de ene kant vreemd want ik heb nog zeker zo'n 20/25 kg overgewicht. Aan de andere kant, misschien is het niet zo raar als ikke bedenk dat ik al sinds 2 januari bezig ben.

Nu dus per dag 3 producten uit stap 1 en een koolhydraatarme maaltijd. Gisteren had manlief heerlijke salade voor me gemaakt en vanavond krijg ik nasi met bloemkoolrijst.

Ik hoop dat ik evengoed nog tot de 85 kg kom. Meestal val ik in mijn eetweek niet of nauwelijks af. Maar wie weet, misschien lukt het wel als ik dit langer doe?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 16:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik baal!! Vorige week maandagochtend gaf de weegschaal 86,8 kg aan. Helemaal heppiedepeppie!
Maandagavond een stevige avondmaaltijd gehad, macaroni uit de oven, want maandagavond ging ik te kermis. En als je bij ons te kermis gaat ga je bier drinken. Bier drinken met alleen shakes leek me niet wijs. Goed, bier en macaroni dus.

Sinds dinsdag dus weer netjes 3 CB producten en een tussenweekmaaltijd. En ik kom alleen maar aan, wordt bijna permeabiliteit zwaarder!? Ik begrijp er niks van maar ik vind het wel heel demotiverend. Gisteren nog 7 km gelopen in 70 minuten en vanmorgen nóg zwaarder! Vraag
Als ik zo doorga tik ik straks de 90 kg weer aan. Ik hoop dat mijn lijf weer even moet bedenken hoe het werkt en zo realiseert dat ik niet kan aankomen met een kcalinname van minder dan 1000. Ik kijk het deze week nog aan maar als ik dan nog steeds blijf aankomen dan.... ja dan weet ik het eigenlijk niet meer. Ik ga echt niet de rest van mijn leven alleen maar op shakes leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 19:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Pagina 12 van 12