Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek: Cambridge 500 Dieet - Start 10 September 2012

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   NiyaH
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Maaltijdvervanger

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
3 rijstkorrels......dat is geen schranzen he? Dus Nee, daar kun je niks mee verknallen hoor! En zelfs, al zou je een keer uit de bocht vliegen, dan is nog niets verloren. Als je de andere dag maar gewoon de draad weer oppakt en niet denkt dat het allemaal voor niets is geweest en daardoor denkt dat nog een keer zondigen ook nog wel kan. In dat geval kom je in een neerwaartse spiraal en haken de meesten af.. Maar wij zetten door he?

Je schrijft dat je je futloos voelt. Heb je ook iets van voedingssupplementen gekregen? Ik merk dat als ik er een goede multivitamine en kalium bij slik, ik me een stuk beter voel.

En.......SURE, WE CAN!!!

Hahahaha, jij bent lief! ja, wij zullen goed door zetten, ik voel me gewoon echt beter na het lezen van jouw moriverende woorden. Dankjewel!

Nee, ik heb helemaal niks gekregen. Ik zal er wel om vragen, dank voor de tip.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik mij vandaag wel heel goed voel. Ik ga zo weer ook lekker sporten, heb er echt heel veel zin in.

Hoop dat het met jou ook goed gaat!

Dikke xx

ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012 12:08    

Reageer met quote
Nicole85 schreef:
Hallo NiyaH,

Ik wil ook gaan beginnen met dit dieet en dan max voor 4 weken. Hoe heb jij je plan opgezet en hoeveel kilo wil jij afvallen met dit dieet?

Ik ben nog een beetje zoekende, omdat ik niet precies weet hoe het allemaal werkt.. Ik doe normaal altijd het Sonja Bakker dieet, maar mijn motivatie nu is zover te zoeken op het moment, dat ik het een boost wil geven met dit dieet. Snel resultaat en dan weer langzaam afbouwen. Zag dat het bij jou wel heel snel ging! En dan is het ook niet zo gek dat je je futloos voelt, mss overstappen op het 800 programma?

Groetjes Nicole.

Hallo Nicole,

Mijn eerste doel is om 65kg te wegen en dan door te gaan tot 59/60kg.

Ik ben altijd erg fanatiek en dat is niet altijd goed. De eerste week heb ik kei en kei hard gesport, elke dag. En dat is niet zo best als je maar 463 cal binnen krijgt.

Het heeft ook te maken met mijn eigen gedrag, ik kan ook heel zielig doen en zelfmedelijden hebben. Dat helpt ook niet echt om het afvallen te bevorderen.

Vandaag voel ik me bv weer lekker en ga er weer goed voor! Ik zal ook zo gaan sporten, maar dit doe ik niet meer dagelijks!

Sonja Bakker dieet? Heb niet zo veel positieve reacties in mijn omgeving gehad over het dieet. Maar ik lees dat jij wel bent afgevallen. Het Cambridge dieet helpt je de eerste 2 weken detoxen en de derde week mag je weer kauwen, je krijgt dan repen erbij en de vierde week mag je een avondmaaltijd erbij.

Je kunt het proberen, het werkt wel. Een familielid van mij is er 25 kg mee afgevallen en blijft veel sporten nu ze er mee is gesport en ze is nog niet aangekomen.

Gr.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012 12:14    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
En, ben je de rest van de dag ook goed doorgekomen? Ik vind het super dat je zoveel sport, zou ik ook moeten doen. Ik overweeg een roeitrainer aan te schaffen, dan kan ik thuis wat doen, anders komt het er toch niet van...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 sep 2012 22:04    

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
En, ben je de rest van de dag ook goed doorgekomen? Ik vind het super dat je zoveel sport, zou ik ook moeten doen. Ik overweeg een roeitrainer aan te schaffen, dan kan ik thuis wat doen, anders komt het er toch niet van...
ja, ik ben gelukkig de rest van de dag goed doorgekomen.

Ik heb heerlijk gesport, voelde mij daarna wel erg moe maar toch heerlijk. Maandag ga ik weer sporten, ik sport niet meer elke dag.

Sporten is lekker hoor, echt\!! Kom op, gewoon een keer proberen.. Hoeveel kost zo'n roeitrainer?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2012 11:39    

Reageer met quote
Hallo Boekkieeee,

Gisteren is het gelukkig helemaal goed gegaan, fingers crossed:p. Ik heb ook lekker gesport en was daarna wel erg moe maar tegelijkertijd voelde ik mij ook erg goed. Wat een heerlijk gevoel was dat.

Het trek hebben in iets wordt gelukkig ook minder Schaam Schaam

Vandaag gaat het tot nu toe ook gewoon lekker goed en ik zal vandaag veel moeten opruimen thuis. Ik zal ook komende Maandag weer lekker gaan sporten. Ik ben best wel trots op mezelf dat ik nog 1 dag van mijn derde week zit. Ik mag maandag namelijk ook mijn repen eten, heeerlijk! Can't wait!

Ik wil ook nog steeds iedereen veel succes wensen met hun dieet. We kunnen het halen mensen!

YES, WE CAN!

Tot de volgende x!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2012 11:43    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) , ik heb mijn besluit genomen, ik heb het net ook in mijn dagboek gezet, dus dan kan ik er niet meer omheen: ik ga een roeitrainer huren! Nieuw kosten ze algauw rond de 1000 euro, dus nu kan ik het eerst uitproberen...
Bedankt voor jouw inspiratie en motivatie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2012 13:49    
Vrouw Weeggegevens   Nicole85
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
NiyaH schreef:
Nicole85 schreef:
Hallo NiyaH,

Ik wil ook gaan beginnen met dit dieet en dan max voor 4 weken. Hoe heb jij je plan opgezet en hoeveel kilo wil jij afvallen met dit dieet?

Ik ben nog een beetje zoekende, omdat ik niet precies weet hoe het allemaal werkt.. Ik doe normaal altijd het Sonja Bakker dieet, maar mijn motivatie nu is zover te zoeken op het moment, dat ik het een boost wil geven met dit dieet. Snel resultaat en dan weer langzaam afbouwen. Zag dat het bij jou wel heel snel ging! En dan is het ook niet zo gek dat je je futloos voelt, mss overstappen op het 800 programma?

Groetjes Nicole.

Hallo Nicole,

Mijn eerste doel is om 65kg te wegen en dan door te gaan tot 59/60kg.

Ik ben altijd erg fanatiek en dat is niet altijd goed. De eerste week heb ik kei en kei hard gesport, elke dag. En dat is niet zo best als je maar 463 cal binnen krijgt.

Het heeft ook te maken met mijn eigen gedrag, ik kan ook heel zielig doen en zelfmedelijden hebben. Dat helpt ook niet echt om het afvallen te bevorderen.

Vandaag voel ik me bv weer lekker en ga er weer goed voor! Ik zal ook zo gaan sporten, maar dit doe ik niet meer dagelijks!

Sonja Bakker dieet? Heb niet zo veel positieve reacties in mijn omgeving gehad over het dieet. Maar ik lees dat jij wel bent afgevallen. Het Cambridge dieet helpt je de eerste 2 weken detoxen en de derde week mag je weer kauwen, je krijgt dan repen erbij en de vierde week mag je een avondmaaltijd erbij.

Je kunt het proberen, het werkt wel. Een familielid van mij is er 25 kg mee afgevallen en blijft veel sporten nu ze er mee is gesport en ze is nog niet aangekomen.

Gr.

Klinkt wel goed zo! Ik sport zelf ook wel veel. Maandag: zwemmen,dinsdag en donderdag: voetbal en dan probeer ik ook nog 2 á 3x per week hard te lopen. Maar dat ligt dan een beetje aan mijn werk, omdat ik onregelmatige diensten heb.

Ik heb voor vandaag een afspraak staan bij een consulente om een plan te gaan maken, dus heb de knoop doorgehakt om er echt aan te beginnen! Wie weet morgen dus al de eerste dag Lach

Jij nog heel veel succes om je streef te gaan halen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2012 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1966
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Cambridge 500

Reageer met quote
Hallo meiden,

Ik ben gisteren 24-9 gestart met CB 500 en ik lees jullie motiverende verhalen. Vandaag (pas dag 2) sta ik te zwabberen op mijn benen, ik heb hoofdpijn (weliswaar vaag maar toch) en ben erg lusteloos. Wat doen jullie tegen zo'n off moment? Mijn bmi is 32 en ik moet (mijn streven) van 93 kg Rollende ogen naar 68 en eventueel 62 als ik het haal Erg blij. Mag ik met jullie meelezen/meedoen in jullie dagboek?

Suc6.
Groetjes, Ingrid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2012 15:30    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Ingrid1966 schreef:
Hallo meiden,

Ik ben gisteren 24-9 gestart met CB 500 en ik lees jullie motiverende verhalen. Vandaag (pas dag 2) sta ik te zwabberen op mijn benen, ik heb hoofdpijn (weliswaar vaag maar toch) en ben erg lusteloos. Wat doen jullie tegen zo'n off moment? Mijn bmi is 32 en ik moet (mijn streven) van 93 kg Rollende ogen naar 68 en eventueel 62 als ik het haal Erg blij. Mag ik met jullie meelezen/meedoen in jullie dagboek?

Suc6.
Groetjes, Ingrid

Hoi Ingrid,
Om te beginnen van harte welkom op het forum.
Ik reageer hier in dit dagboekje even wat uitgebreider aangezien jezelf geen voorstelbericht hebt geplaatst of dagboekje hebt.

Misschien is het makkelijk om je in het voorsteldraadje kort voor te stellen. Er wordt dan ook een welkomsttekst geplaatst met wat meer info over de site en bijv voor het aanmaken van je eigen dagboekje. Dit is voor veel mensen een goed hulpmiddel en stok achter de deur bij eventuele moeilijke momenten.
Mbt het lusteloze slappe gevoel: Zorg dat je niet veel te weinig binnen krijgt want je lichaam heeft sowieso brandstof nodig om goed te kunnen blijven functioneren.
Zorg ook dat je meer dan voldoende vocht binnen krijgt. Dat is nodig voor de afvoer van afvalstoffen.

Voor vragen mbt jezelf en voor bijv. het plaatsen van je dagmenu's zal ik hier alvast de link plaatsen naar de dagboekjes "maaltijdvervangers".
https://www.weegclub.nl/forum/maaltijdvervangers-o-a-modifast-weigth-care-herbalife-cambridge-f184.html

Groetjes en heel veel succes!
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2012 16:31    
Man Weeggegevens   Ron15tn

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi NiyaH,
Sorry voor het binnen vallen in je dagboekje Erg blij

Het is leuk te lezen met welk enthousiasme je je berichtjes typed.
Je klinkt erg gemotiveerd en dat is al een hele belangrijke stap.

Groetjes en alvast een fijne avond.
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2012 16:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4