Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Britt (powerslim)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Britt2012
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Powerslim

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben bijna 3 weken geleden begonnen met Powerslim.
Eerste week ging best prima, na paar dagen hoofdpijn en wennen aan eten maakt resultaat (- 1,8 kilo) veel goed! Tweede week minder resultaat - 1,2 (heel streng gedaan, maar wel 2 etentjes waar ik niet onderuit kon en avondje borrelen, dus op zich blij dat er nog ruim kilo vanaf was ;-). Helaas gaat afgelopen week wat minder, lijkt wel alsof er niks meer vanaf gaat... bah en ik houd me zo goed ah dieet. Vanavond weer wegen bij consulent, maar heb er nu al de balen van.

De 6 tot 9 kilo in 4 weken (die genoemd wordt bij dit dieet) ga ik iig niet halen, dat is wel duidelijk. Ik had zo gehoopt op 2 kilo per week... ;-( . Ik ben nl. naast het powerslimmen ook veel meer gaan bewegen. Ga bijna iedere avond half uur wandelen/fietsen of hard lopen.

Wie doet er nog meer powerslimmen? Wat zijn jullie ervaringen de eerste weken? Vielen jullie wel veel af?

Ben benieuwd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 15:38    
Vrouw Weeggegevens   Lovely-Lin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Powerslim

Reageer met quote
Hoi Britt

Ik doe ook powerslim.
Ik denk dat het lastig om te vergelijken hoeveel iemand afvalt omdat dat van veel factoren afhankelijk is. Aan het begin volgen bij mij de kilo's eraf maar ik moet er dan ook heel erg veel kwijt. Maar nu gaat het ook langzamer was de laatste keer maar 0.7 kwijt.
Het kan ook goed dat je nu minder kwijt bent omdat je door de etentjes en het borrelen uit ketose bent geraakt waardoor je als het ware weer opnieuw op moet starten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 16:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1