Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Amandatje27, Cambridge 800

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Klopt Amanda,ik hou m,n dagboekje niet meer bij,had er geen zin meer in!!
Ik vind de sprintjes leuker Lachen
Klopt de 500 of de 800 is totaal anders Rollende ogen
Ik kijk nog even wat ik doe met het wegen,ik weet wel dat er in mijn schaal en die van de consulente weinig verschil zit,
Fijn dat jij het ook goed kunt volhouden,op naar een slank zomer dan maar hé Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 13:21    
Vrouw Weeggegevens   Amandatje27
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cambridge 800.

Reageer met quote
K heb dr niet altijd de tijd voor. Of ik ben t aan t eind van de dag alweer vergeten haha..
K doe bij de 800 shakes iets meer water ong 220 ml iets beter vind ik, wat minder melig.. ik zie de zomer al goed voor me. Had toevallig al de vakantie al geboekt, 13 mei vertrekken we. Maar moeten al ontzettend vroeg vertrekken thuis.. dan is t nog midden in de nacht haha... maar wel fijn dat we dan de hele dag nog hebben.. ik kon niet wachten om lekker aan t zwembad te liggen en me goed zal voelen in mn lichaam.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 14:24    

Reageer met quote
O wat een lekker vooruitzicht Amanda Erg blij
ga je weer lekker naar je vriend?en hoe zit het met de trouwplannen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 14:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nee ik ga in mei met n vriendin op vakantie een weekje.
We zijn afgelopen jaar al getrouwd voor de wet. Het feest wil ik hier houden.. maar dat is nog even afwachten wanneer enzo Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 16:03    

Reageer met quote
Ach ja dat is ook zo,sorry was het vergeten Lachen
leuk dat je met een vriendin gaat,fijn idee hé Amanda dat je dan zoveel lichter op vakantie gaat Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 feb 2017 16:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Pff zeg dat deeltje.. laat ik t hopen.. Eindelijk eens leuke zomerjurkjes kunnen dragen..kan niet wachten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 feb 2017 0:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Weer eens terug van werk net Lach eventjes t menutje opschrijven voor ik in slaap beland.

Mn ontbijt bestond uit een shake.. als lunch 1 schnittbroodje met wat farmersalade.. en wat een heerlijk avondeten had ik toch gemaakt... lasagna ala amanda
Heerlijk van gesmuld.
In de pauzes op t werk heb ik perzikjes op siroop gegeten en een bekertje cb groentebouillion.
Thuis nog 1 danoontje genomen.

Wat ik merk is zodra ik moet werken ik t heel moeilijk vind om uit te zoeken wanneer ik nog n shake moet nemen. Eigenlijk kan dat ook savonds als ik thuis kom maar dan heb ik dr geen zin meer in. Ik moet t toch ergens tussendoor zien te plannen. Ik sta al laat in de ochtend meestal pas op dus daarom neem ik geen shake als ontbijt en dan ook nog eens als lunch n uur ofzo later. Mmm toch even iets op zoeken. Ik heb 1 x n shake meegenomen na t werk maar dan is de smaak toch echt anders, meer wateriger/slapper ofzo..
Nu ik een weekje niet naar de consulente geweest ben merk k dat ik meer eet(grotere porties) ..toch maar iedere week dus blijven gaan, dat stimuleert me toch meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 feb 2017 0:49    

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) Amanda,nu ik dit schrijf zul jij wel lekker in dromenland zijn Lachen ik ben al weer klaar waker Rollende ogen maar ga ik zo wel even weer proberen hoor!!
Dat kan ik me voorstellen dat je zo laat moet werken,het moeilijk is om je dag in te delen wat eten betreft,
Mag je dat wel Amanda brood met farmersalade i.v.m kcal?die lasagne lijkt me smullen
Kun jij kiezen dan hoe vaak je naar de consulente gaat? normaal ik een maal per week wel aan te raden,de mijne heeft een week vakantie,ik ga dus zaterdag niet,,vind ik wel erg jammer,
Ik moet nog even kijken of ik me zaterdag thuis ga wegen,ik weet dat er weinig verschil zit in mijn weegschaal of de hare,dat heb ik de eerste week even vergeleken,
Gisteren naar de dokter geweest voor controle van mijn bloeddruk die was mooi 135/87 ze vroeg hoe staat het met je gewicht,in oktober was dat 97 kilo dus ik zij vol trots ik ben afgevallen ik weeg nu 90.7 toen zij ze wil je even op de weegschaal gaan staan,ik zij Nee echt niet,toch eng dat er dan verschil in zit Lachen maar ze waren zeer tevreden,mooi toch!!
Hier gaat het ook goed,ik vind het dit maal makkelijker dan 5 jaar terug,heb ook minder klachten als toen gek hé,ik heb me ook op facebook aangemeld bij een besloten groep van cambridge,misschien iets voor jou?of heb je geen facebook?
Daar hoor je zoveel verschillende verhalen,sommigen vallen in drie weken wel 10 kilo af Rollende ogen
Ik ben tevreden met hoe het tot nu toe gaat,maar het water drinken vind ik echt moeilijk,ik kom dan ook niet over de twee liter,tja dat moet dan maar zo,
Kun jij het al merken aan je kleding Amanda,
Ik zelf merk het al goed,mijn broeken zitten ruimer,voel me al een een stukje slanker Lachen
Zo nu ga ik maar eens weer proberen te slapen!! Bye (Nederlands=Dag) fijne dag vandaag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 feb 2017 4:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Haha ja toen was ik nog aan t slapen Uitlachen
T gaat nog niet zo goed he t doorslapen?
Ik mag wel brood, maar geen farmersalade, maar zoveel doe ik er ook weer niet op, amper n eetlepel.
Jaa die was echt heeerlijk, ik maak die zonder kaas, en lekker met veel groente, saus gebruik ik ook niet.. ik doe t bakken met wat tacokruiden, is t toch erg lekker. k kon nog wel n bord eten ervan haha..
ja ik mag kiezen, maar ik ga hierna toch maar iedere week doen, volgens mij ben ik niet bepaald afgevallen afgelopen week. Dus toch maar even goed gaan opletten deze week. Er zal vast een mooi resultaat weer voor je te wachten staan hoor..
Fijn dat t goed was bij de dokter. Wist ze dat je met CB bezig was?
Ik heb wel facebook, maar ik ga me er niet aanmelden.
10 kilo in 3 weken is wel heel veel.. 2 kilo per week is al meer dan genoeg. Ik had berekend dat ik 1,3 kg pw gemiddeld moest afvallen voor op mn vakantie mn streefgewicht te hebben behaald..Spannenddddddddd Uitlachen
ik moet 2 liter tot 2,5.. maar ik haal t nu de laatste dagen wel moet ik zeggen, gelukkig.. t is echt veeeeeeeeel ..
Ik had zoiezo al maate kleinder voor ik aan CB begon, nu merk ik niet echt verschil nog, maar ben ook pas 2 weken bezig. Fijn dat je broeken ruimer zitten, voelt toch wel goed he Erg blij
maar 7 kilo is ook gemiddeld t aantal kilos voor 1 kledingmaat..
Nou ik moet nu naar t ziekenhuis..
Fijne dag meis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 feb 2017 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hoi Amanda,
hoe gaat het met je? Het is stil vanaf jou kant bij het sprintje. wel blijven komen ook al gaat het niet zoals je wilt. Maar misschien val je wel gigantisch af.
Succes toegewenst.

groetjes van Pien

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 feb 2017 11:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5