Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Daar is ze weer,..

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bakemaatje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hallo iedereen,

Mijn naam is Mirella, ik ben nu 41 jaar. Ik woon samen met mijn drie mooie dochters en ben weer terug bij af. Helaas. Vandaar ik voor de zoveelste keer weer terug ben.

Maar zo ongelukkig met mezelf dus weer echt zin om te beginnen. Ik ga meteen even neuzen hier om inspiratie op te doen.

Slaap lekker voor straks.

Groet,
Mirella
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2015 0:33    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom terug dan maar weer! Goed dat je er toch weer wat aan wilt gaan doen hoor. Lach Ik wens je dan ook veel succes toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2015 1:56    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Welkom terug, de kop is er weer af moet je maar denken. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2015 9:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel,.. Ik ben nu een week bezig. En het gaat goed. Ben zo blij deze stap weer te hebben genomen.

Ik heb twee dingentjes. Een nieuwe profiel foto lukt mij niet. Van alles op proberen te zoeken maar krijg het niet voor elkaar. En wil graag mijn weeg moment op vrijdag hebben maar staat nu op zondag geloof ik. Moet ik dan een week niet invullen? Mocht ik mijn vragen ergens anders moeten stellen hoor ik het graag.

Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2015 14:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Foto moet JPG zijn je mag hem hier neerzetten dan plak ik hem wel in je profiel.
Je weegdag mag je zelf bepalen zolang het maar tussen zondag en zaterdag is en niet vaker dan 1x per week

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2015 14:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:
Foto moet JPG zijn je mag hem hier neerzetten dan plak ik hem wel in je profiel.
Je weegdag mag je zelf bepalen zolang het maar tussen zondag en zaterdag is en niet vaker dan 1x per week

Dank je wel Ellen voor je snelle antwoord. Ik heb net ook vragen gesteld waar ik ze had moeten stellen. Die hoef je dan niet te beantwoorden hihi. ik zal hier mijn foto straks even plaatsen. Ik ben erg handig met foto's maar hier lukt het mij niet. Maar met jullie komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2015 14:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1