Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Daar ben ik weer!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sixpack
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik lees net dat ik in 2019 voor het laatst hier aanwezig was. Inmiddels aardig wat kilo's erbij.

Gisteren was ik met mijn jongste dochter een dagje winkelen in Haarlem en o, wat viel dat me zwaar. Ik heb voetklachten, knieklachten, kan mijn kleren niet meer aan.

Ik ben zo voor anderen aan het zorgen dat ik op het moment dat ik een momentje voor mezelf heb ga snaaien, maakt eigenlijk niet eens uit wat. Om dat zo op te schrijven vind ik best naar, maar ik wil eerlijk zijn voor mezelf.

Het heeft me destijds geholpen te weten dat ik niet alleen ben. Gisteren in een pashokje bedacht ik ineens, ik ga gewoon weer naar de weegclub!

Hopelijk gaat het mij brengen wat ik verwacht, ik weet dat ik het zelf moet doen maar samen staan we toch sterker denk ik zomaar.

We gaan ervoor!

Liefs Marije

Sixpack staat voor ons gezin van zes personen, niet voor mijn mooie platte (AHUM) buikje helaas....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 mei 2022 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Hallo Marije,

Welkom terug!

Wat goed van je dat je eerlijk bent en dat je deze stap hebt gezet om nu jezelf vooruit te helpen.

Als je zin hebt, kom gezellig meedoen in het positieve punten sprintje, zie hier:
https://www.weegclub.nl/forum/in-mei-gaan-we-voor-positieve-punten-t57386-30.html#2843724

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mei 2022 16:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
welkom back Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 11 mei 2022 22:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1