Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Daar ben ik weer...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben al eerder lid geweest in 2010 en 2013. Nu, zoveel jaar later, ben ik nog zwaarder dan toen. Maar ben er nu ook helemaal klaar mee. Ik heb geen illusie dat ik het figuur van voor de zwangerschappen terug krijg. Toen woog ik steeds tussen de 60 en 62 kilo. Maar ik wil wel terug naar de 70. Dat moet haalbaar zijn. Ik ga ook meer bewegen en krijg daarbij hulp van een fitness instructrice, dus ik heb alle vertrouwen erin. Vooral het eetpatroon veranderen gaat me het moeilijkst af. Vooral omdat mijn man aan ondergewicht lijdt en ik aan overgewicht. Geen handige combinatie! Maar we komen er wel uit Lach

Ik heb er in ieder geval zin in en zal regelmatig hier te vinden zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 16:45    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom terug Senais. Ik denk dat je nog wel weet hoe alles hier werkt. Het is wel een contrast tussen je man en jij. Maar zoals je al schrijft je komt er vast wel weer uit.

Heel veel succes.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom back
lastig hoor als je het alleen moet doen
maar ik weet ongeveer hoe het voelt,mijn man heeft geen ondergewicht maar zit ook te snaaien naast me Rollende ogen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 16:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Morgenrood en Dipinipi. Ik weet inderdaad nog hoe het werkt ?

ja Dipinip, dat is zo frustrerend. Dat mijn man de hele dag door eet, ook allerlei lekkere dingen en ik mag niet meedoen haha. Maar goed, dat went hopelijk snel. We gaan ervoor in ieder geval Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 16:46    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Welkom Senais!

Onder- of overgewicht: voor beiden geldt dat gezond eten het beste is! Lach

Ik zag dat je op het sprintje "extra motivatie om te bewegen' had gereageerd: ik heb het weer open gezet voor aanmeldingen dus je kunt gewoon meedoen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2018 19:57    
Vrouw Weeggegevens   Elisa81
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb een vent die wel eens te zwaar is (uhm 2 kilo aangekomen maar nog een mooi gezond gewicht) en dan snoept hij 1 week niet. en hup de kilos zijn er weer af.
Ik vind dat wel enorm lastig. vaak merk ik ook dat hij me wel wilt begrijpen maar het niet snapt dat het niet lukt bij mij. Een paar weken volhouden en dan ben je er toch weer? helaas werkt dat niet...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 15:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Welkom Senais!

Onder- of overgewicht: voor beiden geldt dat gezond eten het beste is! Lach

Ik zag dat je op het sprintje "extra motivatie om te bewegen' had gereageerd: ik heb het weer open gezet voor aanmeldingen dus je kunt gewoon meedoen!

Dankjewel, ik zag het vandaag ook! Ik heb me direct aangemeld Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 15:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Elisa81 schreef:
Ik heb een vent die wel eens te zwaar is (uhm 2 kilo aangekomen maar nog een mooi gezond gewicht) en dan snoept hij 1 week niet. en hup de kilos zijn er weer af.
Ik vind dat wel enorm lastig. vaak merk ik ook dat hij me wel wilt begrijpen maar het niet snapt dat het niet lukt bij mij. Een paar weken volhouden en dan ben je er toch weer? helaas werkt dat niet...

Heel herkenbaar hoor. Hij doet enorm zijn best om mij te begrijpen, maar het is toch lastig inderdaad. Hij is 2 dagen verkouden en 3 kilo afgevallen. Al heb ik een week de buikgriep dan is er 1,5 kilo af die er vervolgens 2x weer aan zit als ik normaal ga eten. Het is gewoon heel verschillend. Hij is niet zo blij met zijn situatie, hij wil graag aankomen. En bij mij is het andersom. We eten beide gezond, maar hij eet wel meer vettere dingen erbij omdat hij volgens mij zou oplossen wanneer hij eet wat ik eet Cool En dat is ook weer zo ongezellig he....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 15:07    
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Welkom terug! Het ga je goed meid...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 10:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1