Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crosstrainer

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sandous
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik wil vanaf vandaag proberen dagelijks een halfuur op de cross te staan.

Ik kan er soms makkelijk een uur op rennen en dan zweet ik wel, maar ben dan niet buiten adem ofzo. Verder kan ik deze instellen op heel zwaar, of juist heel snel. Ik weet niet wat beter is voor afvallen?

Ik zet m meestal op programma vet verbranden, maar na een uur ben ik wel kapot, maar niet buiten adem ofzo..

Wat zijn jullie ervaringen met de crosstrainer?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 13:38    
Vrouw Weeggegevens   Annelotje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hier kan ik je niet bij helpen. Ik ben niet zon held op de crosstrainer. Op de hometrainer zou ik het uren vol kunnen houden maar op de crosstrainer kom ik niet verder dan een kwartiertje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Maaike2312
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker en een beetje van mezelf

Reageer met quote
EEN UUR!!!!

Ik kan met pijn en moeite er 13 minuten uitpersen nu Lachen
Als jij het een uur kan, lekker doen! Heb je er 1 thuis? Ik moet er voor naar de sportschool en moet toegeven dat ik die cardioapparaten ook dodelijk saai vind hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 16:24    
Vrouw Weeggegevens   infinity
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vraag me af wat voor topconditie jij dan heb haha
na 5 minuten ben ik al dood Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 16:54    
Vrouw Weeggegevens   xDebbie
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

ik sta nu gemiddeld zo'n 3 keer per week op de crosstrainer, ik merk dit vooral aan dikker wordende kuiten (de spieren zijn nu veel beter zichtbaar).
Ik probeer dit altijd minimaal 40 minuten vol te houden, maar soms ben ik na 25 minuten al kapot. Ik zet hierbij wel altijd mijn mp3 aan, dan gaat de tijd wat sneller;). Dat zweten zonder buiten adem te zijn heb ik ook, misschien is dat normaal op de crosstrainer?

Op deze site http://www.fitsugar.com/73551 staan verschillende schema's, misschien dat jullie er ook iets aan hebben, het brengt wel afwisseling;)

Het probleem is bij mij dat ik maar niet afval, ik blijf op hetzelfde gewicht zitten. Eerst trainde ik 2 keer per week, maar ivm de vakantie nu 3 keer. Ik merk het verschil alleen in mijn conditie (en in m'n kuiten).

Ben trouwens erg benieuwd naar wat beter is voor de conditie! (ik kan 'm op de sportschool alleen van niveau veranderen?)

Veel succes, na een tijdje wordt 't steeds makkelijker vol te houden! (sorry voor mn erg lange bericht Uitlachen )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 19:32    

Reageer met quote
lange berichten zijn meer dan welkom!! Erg blij

Haha ik verbaas me ook over hoelang ik op zo een ding kan staan. Maar 15 minuten buiten joggen, ho dan ben ik kapot!

Ik ga zeker kijken Debbie, want de een zegt het is goed als je buiten adem bent en net met moeite kunt prate (voor vetverbranden). Ik kan gerust nog praten tussendoor.

Dus ik vraag me ook af of ik soms wat fout doe.

Ik doe het gewoon thuis, in de studeerkamer, pc aan filmpje/serie en kijken maar!

Debbie; ik heb ook gewoon programma's. Vraag me af dus of je nou heel snel moet gaan (dus niet zwaar) of juist zwaar bij vetverbranden.

Verlies je trouwens geen cm?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 19:50    
Vrouw Weeggegevens   infinity
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ohhh Ik wil helemaal geen dikkere kuiten:(
Ik heb nu al genoeg moeite om leuke laarzen te vinden die ik pas, zonder er een vermogen voor neer te moeten leggen Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 20:13    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Krachttraining 1 uur en een kwartier crosstrainer is heel goed of de combinatie bodypump en een kwartier crosstrainer.
Zo veel crosstrainer als jullie doen heeft alleen een uitputtend effect. Het gaat niet alleen om kcal verbranden maart ook om de manier waarop je dat doet.
RPM is ook heel goed.
doei Greet Erg blij

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 21:18    

Reageer met quote
Greetje schreef:
Krachttraining 1 uur en een kwartier crosstrainer is heel goed of de combinatie bodypump en een kwartier crosstrainer.
Zo veel crosstrainer als jullie doen heeft alleen een uitputtend effect. Het gaat niet alleen om kcal verbranden maart ook om de manier waarop je dat doet.
RPM is ook heel goed.
doei Greet Erg blij

Greetje, ik sport gewoon thuis op de crosstrainer, wil er ook wat oefeningen bij gaan doen (Nederland in beweging of dat programma dat op net5 komt elke ochtend).

Maar heb het nooit echt goed begrepen cardio en krachttraining. Heb er veel over gelezen op sportforums. Maar als je dus echt wilt afvallen moet je minder cardio doen dan krachttraining?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 21:33    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
door krachttraining kweek je spieren en spieren verbranden meer vet.
Als je alleen maar aftraint dus alleen maar cardio put je eerder uit en verbrandt veel minder vet.Combinatie met crosstrainen en cardio is perfect.
Je kunt ook thuis trainen met een paar gewichten. Er staan hier op de site ook veel oefeningen van Margriet erg leuk om te doen.
groeten Greet Erg blij

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2009 22:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4