Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crosstrainer

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   manu35
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik heb heel veel reacties van mensen gelezen die op deze manier trainden en het klinkt veelbelovend. ik wacht af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 01 jun 2010 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Assepoester
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Iemand tips voor welke crosstrainer het beste is en toch nog leuk betaalbaar? Het lijkt mij wel wat om zo'n ding thuis te hebbn. Vond het altijd super bij de sportschool.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jun 2010 21:08    
Vrouw Weeggegevens   jg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
ik heb een ChristpeitEL20, ?199, prima ding, gekocht bij neckermann.com

ik leek op een appel, nu op het klokhuis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Kattie1975
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
lekker muziekje erbij of TV in de buurt Erg blij
Zorg dat je niemand "tot last" bent zodat je lekker mee kunt janken op de muziek
Voor je het weet ben je 30 minuten verder.

Tips voor aanschaf, meerdere programma's (heuvel, manueel, etc) en levels zijn echt een MUST.

Let er verder op dat hij stabiel is. Goedkoop is ook vaak duurkoop.

Vaak snuffel ik op bijv. neckermann of wehkamp en ga dan zoeken op google waar je ze (goedkoop) kunt aanschaffen om het apparaat ook te "voelen" en uit te proberen.

SUCCES bij de aanschaf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Assepoester
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor de tips! Ik ga op zoek want het lijkt me wel iets en ik heb een prima plek ervoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 22:54    
Vrouw Weeggegevens   biancka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben jaloers. 1 uur!!! Ik ben al blij als ik het 10 minuten per dag volhou Lach......vandaag word weer mijn eerste dag in een lange tijd dat ik op dat ding ga staan. ja ja, je hoort het al. Ik heb er zin in (hier druipt de sarcasme af trouwens !! haha). Mijn streven is om er uiteindelijk 30 minuten per dag op te staan (en dan de weekenden vrij). We zullen zien.......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2010 9:13    
Vrouw Weeggegevens   biancka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Assepoester schreef:
Iemand tips voor welke crosstrainer het beste is en toch nog leuk betaalbaar? Het lijkt mij wel wat om zo'n ding thuis te hebbn. Vond het altijd super bij de sportschool.

Wij hebben er eentje aangeschaft van 799 euro. Is echt heeeeeeel veel geld maar we moesten wel aangezien we een crosstrainer moesten hebben die een gewicht tot 150kg aankon en ook nog meerdere programma's. Dan kom je al snel bij een dure uit maar wij zijn geen sportschool mensen dus dan maar een goed apparaat thuis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2010 9:15    
Vrouw Weeggegevens   DOEN
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ik heb die van mij in 2002 gekocht bij de Aldi, nooit spijt van gehad. Elk jaar is die in Januari te koop, voor ik meen zo'n ? 150 euro. Geen heuvel op en af maar wel 8 standen. Prima ding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2010 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Nicky30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb er ook een van onder de 200 euro, van de Neckerman geloof ik. Prima ding. Niet te vergelijken met die van de sportschool, maar wel een goed apparaat.

Vooral in de winter met slecht weer en tijdens een heftig hooikoortsseizoen vind ik het een uitkomst. Helaas woon ik nu kleiner dan voorheen en staat het ding wel een beetje in de weg. Toch doe ik 'm (nog) niet weg Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jun 2010 13:03    
Vrouw Weeggegevens   Ditgaatlukken
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Begin juli heb ik een botsing met de auto gehad, en sindsdien ben ik gestopt met bodypump. Ik wil niets forceren dus ik ben vooral aan de crosstraining gegaan. De krachttraining 'gewoon' vind ik maar saai dus die sla ik nu even over. Het gaat goed met dunnere benen krijgen en aangezien dat al een groot deel van mijn frustraties wegneemt blijf ik dat voorlopig nog wel even doen.
Dus bedankt voor de site met een idee voor eens een ander trainingsschema, fijn een beetje afwisseling!

Nog een tip: probeer eens een level te verhogen, waarschijnlijk gaat dat je makkelijker af dan je nu denkt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 aug 2010 15:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4