Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 113, 114, 115  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Dinsdag 14 december 2021,

Hallo allemaal,

Het was even stil hier, maar ik had me toch een pijn. Mijn kaak is ontstoken en ben vanmorgen weer ff terug gegaan naar de implantoloog. Kuurtje gehad, dus het moet nu echt gaan opknappen. Volgende week controle en weer prothese aanpassen, die zit voor geen meter. We houden de moed erin.

Ook gelijk bij mijn moedertje geweest en haar kerststalletje neergezet. Ze vond het mooi en ze was weer blij. Dat stalletjes is zo ontzettend oud en zo leuk om dat weer neer te zetten. Nostalgie!

Verder niet zoveel nieuws, rot weer... dus dan maar weer lezen.

Fijne dag allemaal,

Groetjes van Crebster.

Ochtend en middag Brintapap, vanavond aardappelen, andijvie, jus en een slavink. Verder thee, koffie en water. Totaal 943 kcal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 dec 2021 15:40    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Hoe gaat het met je?
Ik hoop dat het goed met je gaat, ook qua gebit.
Nu luister ik tegenwoordig naar de podcast van Twirrewyn. Heel fijn om naar te luisteren, gaat over je mindset over afvallen en gezond eten. Heel gaaf!!
En Mieke Kosters heeft ook podcasts, ook heel fijn om naar te luisteren.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 dec 2021 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Sterkte aai

Eten tussen 12:00-18:00 uur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 dec 2021 13:36    

Reageer met quote
Zondag 19 december 2021,

Goedendag allemaal,

Hè hè... kom een beetje bij. Vanmorgen mijn laatste antibioticapil ingenomen. Af en toe heb ik nog wat pijn, maar stukken beter na dinsdag. Dat viel me ff tegen zeg. Nog wel wat pijnstilling, maar na vanmorgen wil ik die eens afbouwen. Kijken hoever ik kom.
Ben wel van de week wezen fietsen, want binnen zitten is ook wat. Mijn man werd gek...dus erop uit gegaan, vroeg in de ochtend, lekker rustig. Maar goed ook, want nu is alles weer potdicht met die lock down.

Logisch... beter voorkomen dan genezen. Als ze te laat zijn ermee dat is het de politiek de schuld en nu willen ze alles voor zijn met die nieuwe variant en dan is het ook niet goed. Iedereen schreeuwde dat de maatregelen te zwak waren verleden week en nu zitten ze weer te klagen en te janken.
Ze kunnen zeuren wat de Nederlanders willen, maar het is grotendeels ons eigen schuld dat we weer in lock down zitten. Er werd weinig of geen afstand gehouden, winkelwagens werden niet meer schoongemaakt, handen niet gewassen, veel te druk overal en over lak aan hebben. Tja... dan krijg je dit...

We zitten al twee jaar thuis en fietsen, wandelen en lezen veel, dus hier komen we ook wel doorheen. Kerst vieren we altijd samen, dus tja...ik heb er geen last van. Wel vreselijk voor de ondernemers, die blijven met van alles zitten. Nachtmerrie voor velen. Hoe moet dit aflopen allemaal.

Vanmorgen weer lekker mijn huisje gedaan en... het baardje van mijn man getrimd. Kijken hoe ver we komen met dat baardje, zo leuk. Hij lijkt net Clooney. Grap Had ik zijn centen maar Ik val van me stoel van het lachen!
Geintje hoor, wat is geld... alhoewel, ik zou het wel weten hoor.

Gelukkig ben ik weer wat vrolijker en knap ik eindelijk op.

Voorlopig ga ik hier niet mijn kcal opschrijven, wel in de Eetmeter. Lekker genieten, maar beperk ik wel wat ik allemaal zou willen eten. Gewoon genieten, maar wel logisch nadenken.

Groetjes en tot schrijfs,

Crebster.

Alvast ff genieten van mooie kerstmuziek!

https://www.youtube.com/watch?v=qJ_MGWio-vc
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 12:49    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Fijn dat je er weer bent!

ja, de lockdown, eerlijk gezegd denk ik er hetzelfde over als jou. Eigen schuld, de mensen doen het zelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 13:11    

Reageer met quote
Fijn dat je weer opgeknapt bent.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 dec 2021 23:43    

Reageer met quote
Woensdag 22 december 2021,

Goedemorgen allemaal,

Wat een kou, maar toch die getrotseerd. Mijn lenzen lagen klaar in Hellevoetsluis bij Specsavers, dus hoppa samen met mijn love op de fiets gestapt. Wat een prachtig tafereel met al dat rijp op de velden. Het leek wel een sprookje, alles was wit en dan die prachtige lucht met de zon. Ben blij dat we fietsend zijn gegaan, dan voel je dat je leeft. Je kan je immers kleden op de kou.

Vanmiddag ff op de fiets naar de haven en de keuken poetsen. Dat is ook weer voor het laatst dit jaar. Wt is de tijd snel gegaan en wat hebben we weer een hoop meegemaakt dit jaar. Maar de kerst voor ons is magisch...geen zieke geopereerde man die barstte van de pijn, Nee Nee... we gaan er echt wat van maken. heb er reuze zin in.

Wens iedereen een fijne dag toe en geniet, ook al is het wat koud. Ga ff een frisse neus halen.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2021 12:44    

Reageer met quote
Heerlijk hè dit weer!

Ik ben wezen wandelen met mijn lieve hondje.
Een, twee, drie, vier keer er op uit geweest.
Ruim 15:000 stappen weggetikt.
Nu zijn we beiden moe, en zeer voldaan Lachen

Heb jij al kerst(menu)plannen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2021 19:59    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Lekker hoor in de winter fietsen, ik heb het gisteren ook gedaan. Ik heb m'n boosterprik gehaald, yeah!!

Ik wens jullie fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toe!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2021 19:34    

Reageer met quote
Maandag 27 december 2021,

Goedemorgen allemaal,

Het is mistig toen ik opstond en wat ben ik blij dat deze kerst voorbij is, wat een vreselijke saaie boel. Het is niet gegaan zoals we hoopten en wat een bagger op die tv. Heb me rot geërgerd, wat een zoetsappig en klef gedoe zeg. Nee... volgend jaar hopelijk anders.

Het eten is best goed verlopen.

Eerste kerstdag heb ik het maar gezellig gemaakt met kaarsjes bij het ontbijt met wat kerstbrood en koffie, tussendoor een pasteitje en ragout.
's Middags rond 15:00 uur natuurlijk een advocaatje met slagroom.
's Avonds aten we patat uit de airfryer met kipshoarma met zelfgemaakte knoflooksaus, ijsbergsla en wat ijs toe.
Je moet er zelf wat van maken, toch? Het was heerlijk en het mannetje tevreden.

Tweede kerstdag gewoon gegeten om de schade te beperken. Aardappelen, sperziebonen en een kleine slavink, maar wel met ijs toe.
Nu kan ik niet goed eten met die noodprothese, dat was wel de stoorzender deze kerst. Ook dat is per 1 maart 2022 opgelost.

Het kerstbrood dat ik over heb, ligt in de vriezer, maar je hebt kans dat ik het alsnog weg doe. Ben er zo klaar mee.

Wat eet ik vandaag?
Ontbijt: een bord Brinta 35 gr met magere melk 200 gr.
Lunch: een kom magere yoghurt 200 gr met Dieet Pro banaan 15 gr.
Diner: kleine schep aardappelen met witlof en een piepklein stukje kipfilet.
Tussendoor drink ik thee, koffie en heel veel water.
Totaal 841 kcal.

Vanmiddag ff poetsen bij mijn oude vriendin, haar hulp is vrij.
Morgenochtend naar moedertje
Woensdagochtend ga ik het huis 'ontkersten' en dan clean het oude jaar uit.
Woensdagmiddag wandelen met mijn vriendin
Donderdagmiddag naar mijn oude vriendin en alvast oudjaar vieren. Zo gezellig is dat.

De tijd van de oliebollen en appelflappen komen er aan, maar ik doe het echt rustig aan en eet ze echt alleen maar oudejaarsavond. Tot die tijd ff de klem erop en nog ff wat afvallen. De kilo's vliegen eraan en beleef er geen vreugde meer mee. Het is goed zo.

Vrijdag oudejaarsdag, dan maken we het gezellig samen en gaan we proostend en knuffelend het nieuwe jaar 2022 in.

Wens iedereen een fijne week toe en een mooie oudejaarsdag en jaarwisseling.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021 11:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 113, 114, 115  Volgende
Pagina 94 van 115