Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 89, 90, 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Astride schreef:
Goedemorgen Crebster,
de verschillende smaken van de shakes heb ik nu geproefd, ik ga voor de koffie- en chocolade smaken en nu wat potten bestellen!
Ik kies ervoor ze met water ze aangelengd zo uit de blender te drinken, met 2 zakjes volcolon. Heerlijk dik en het sterkt mijn vermoeden dat een goede stoelgang een goed wapen is om geleidelijk afvallen.

Bedankt, nogmaals, voor het delen van je ervaringen. Zal ik mij niet zo wagen aan Magnums na jouw ervaringen, ik vind alle links weer geweldig.

Ik schrijf je nog over het scheiden van afval, wat ook na aan mijn hart ligt. Ik bedoel naast o.a 'stabliseren'.

Hallo Astride, fijn dat je langzamerhand je eigen weg vindt in wat je wilt nuttigen. Sinds dat je begonnen bent met het stabiele sprintje, ben je nog goed afgevallen ook. Knap toch? Zo zie je maar, de één doet het zo met shakes en de ander weer op een andere manier. Over een ding zijn we het eens... de shakes van Dieet pro zijn gewoon lekker met vitamines erin en... we vallen nog af ook, wat wil je nog meer.

Ben benieuwd naar jouw visie over scheiden van afval.

Fijn weekend en doe het rustig aan hoor. Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 nov 2021 12:44    

Reageer met quote
Zaterdag 6 november 2021,

Jeetje zeg, wat heb ik slecht geslapen. Ben ook zo angstig betreft die implantaten. Pffff... dat is eigenlijk niets voor mij. Ben altijd stoer en kan tegen een stootje. Tandartsen etc. ben ik altijd ontzettend bang voor geweest, vandaar ik de hele zooi heb laten trekken op de onder tandjes na, die er dit jaar er wel eindelijk zijn uitgetrokken. Wat dacht je van de schooltandarts. Wat een ellende en ook veel pech gehad met mijn gebit. Gelukkig is dat voorbij. Nog ff dan heb ik geen omkijken meer daarnaar en heb ik mijn doel bereikt.

Vanmorgen weer lekker het bed verschoond, deuren gepoetst, was gedraaid en buiten opgehangen. Staat een lekker windje dus de was droogt zo snel. Ik heb gebruik geen droger of vaatwasser. Nou nou...vaatwasser heb ik wel, maar ik vind het zo vies en staat al jaren stil. Zeker die blokjes die erin moeten. Zo chemisch en die bak stinkt ook, ondanks ik alles eerst afspoel en die bak goed schoon houdt. Die glazen die uit de vaatwasser komen ruiken naar dooie hond, bah... Dus dan maar met de hand afwassen met een lekker ruikend sopje en ja... samen met het mannetje. Die pakt altijd automatisch de theedoek en helpt me. De schat...
Ook nog gestoft en gestofzuigd. Zat mijn stofzuigerzak vol en alles ernaast gegaan. Brrrr....
Ik ga weer schoon het weekend in en hoef ik van de week alleen een beetje te stoffen of te stofzuigen. Meestal doet mijn man dat wel spontaan. Echt teamwork.
Hij doet ook altijd de boodschappen, nu met kapje voor de mond, niet vergeten. Wat een gedoe weer.

Ik blijf lekker onder mijn steen zitten voorlopig en wil nergens meer heen. Dat doe ik omdat ik dan veilig naar mijn moeder kan en mijn oude vriendin. Ik bezoek hun elke week, omdat ze zo alleen zijn.

Mijn wandelmaatje is nu ook ziek en heeft zich laten testen, maar ondertussen heeft ze toch ff boodschappen gedaan. Niet te geloven... stel dat ze positief getest wordt? Hoeveel heeft ze eraan gestoken onderweg. Hier lopen veel oude mensen en die zijn juist zo vatbaar. Zal wel aan mij liggen dat ik deze mensen niet begrijp dat ze toch doorgaan als ze ziek zijn. Ben zo klaar met deze mensen. We komen nooit van dat rot virus af als we zo stom handelen.

Ik begrijp best dat de mens al die regels om die corona tegen te gaan zat zijn, maar je hebt wel met andere te maken. Volhouden dus!
Ik heb geen zin om weer maanden niet bij mijn moeder te mogen komen, ze is straks nog jarig ook. Weer niet vieren??? Ze wordt 91 jaar over een paar weken!
Moet er ff niet aan denken dat we weer 'lock down' gaan. Gelukkig heb ik heel veel boeken....

Vanavond ga ik verstandig doen. Had zo een trek in een patatje met zelfgemaakte shoarma, maar ik doe de shoarma alleen op een bedje van ijsbergsla met verse knoflooksaus. Had vanmorgen ook al chocola gesnoept. Had ook gewerkt in huis hoor, maar toch... zo lekker met koffie en maar smakken. Eten

Wens iedereen een fijne zaterdagavond en maak het extra gezellig.

Groeten van Crebster.

Menu

Totaal 998 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Ei 64 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
185 kcal

Lunch
Dieet Pro 66 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 63 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Magere Franse kwark 26 kcal
156 kcal

Avond
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Groentesoep met vlees, helder 90 kcal
Kipfilet 125 kcal
Ijsbergsla 7 kcal
Knoflooksaus 62 kcal
Ui 15 kcal
Champignons 27 kcal
Shoarmakruiden 13 kcal
Knoflooksaus 62 kcal
496 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Koffie, cafeïnevrij 9 kcal
Water 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 16 kcal
Chocolade 137 kcal
162 kcal

Schoonmaken, huis 180 min. 678 kcal

998 kcal Energie
41,6 g Vet
13 g Verzadigd vet
88,9 g Eiwit
65,3 g Koolhydraten
6 g Vezels
6,49 g Zout
4,41 μg Vitamine B12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 nov 2021 14:37    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Dag Crebster, dank voor je laatste bijdrage in mijn dagboekje. Prachtig! "Dat loslaten is ook houden van...'. Filosofisch weer. Jij denkt veel na.

Vertel mij eens, in jouw menu's zie ik dat al de shakes verschillende caloriewaardes hebben, terwijl in de mijne allemaal 79 zitten. Gebruik jij af en toe een halve? Daar zijn ze lekker genoeg voor.
De verschillende smaken, eigenlijk ook door toevoegingen....

Zet 'm op, de komende week, het gaat ons beslist lukken.

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 nov 2021 23:09    

Reageer met quote
Woensdag 10 november 2021,

Goedemorgen, daar zijn we weer!

Het weekend was erg gezellig en hebben zondagmiddag laat voetbal gekeken bij de stiefzoon en vriendin. Feyenoord-AZ en nog gewonnen ook door Dessers, die in de laatste minuten scoorde. Ha ha ha... We waren op de fiets gegaan en moesten in het donker terug door de polders. Lekker spannend en heerlijk weertje... Liefde is....samen fietsen onder de sterren. Lief

Astride@ Het lijkt wel of ik veel nadenk, maar dat valt erg mee. Alleen als ik wat lees wat ik interessant vind in de dagboekjes, dan pas ik mijn gedachten toe in mijn schrijven en als er iets gevraagd wordt. Verder ben ik een leeghoofd. Wil niet te lang piekeren over bepaalde dingen, dat vind ik zo ongezond en het vreet energie.
Betreft shakes, de ene keer doe ik er meer in en de andere keer wat minder. Ik vind 20 gram teveel dus doe ik wel een 10 of 15 gram en dan weer 18 gram, wat minder melk of yoghurt. Ik weeg namelijk de shakes af. Eigenlijk alles wel.
Als je cursor het niet doet, haal dan even de stekker er ff uit of is ie draadloos? Dan doe je dat even uit en aan. Laat maar even horen wat er loos is. Of pc weer opnieuw opstarten.

Vandaag woensdag en ik moet weer aan de bak in de haven. Ze wachten met smart op mij en dat vind ik zo leuk. Heb er weer zin in. Zit alweer veel te lang thuis, maar wel met een supergoed boek. Het is lachen en huilen, maar oh zo een mooi boek. Als je het wil lezen, stuur ff een pb-tje. Het is echt de moeite waard. Het is ontzettend goed geschreven en soms lig ik in een deuk en soms is het huilen. Dit boek heeft me geraakt. Dat een schrijver emoties zo kan overbrengen in een boek dat je het diep van binnen je raakt. Schitterend.

Nou mensen, met lijnen kan het beter, want ik vind de chocolad nog steeds veel te lekker om het te laten staan. Erg niet? Nee dus... Ik ga elke keer voor gaas. Jammie...Grap

Blijf nog wel op gewicht, want verder doe ik het best knap en kom met de voeding niet over 1200 kcal.

Wens iedereen een fijne dag toe en laat de Sint maar komen.

Groetjes van Crebster.

Schoonmaken 200 min. 799 kcal
Fietsen, 19-22 km/uur, matige inspanning 35 min. 320 kcal
235 minuten 1119 kcal

Menu

Totaal 962 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Ei 64 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
185 kcal

Lunch
Dieet Pro 18 gram 66 kcal
Bio organic magere yoghurt 200 gram 84 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
151 kcal

Avond
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Spaghetti Carbonaro met groenten 300 gram 396 kcal
Ei 110 kcal
601 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
25 kcal

En misschien nog wat chocolade, hihi....plus 250 kcal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2021 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Crebster,
wat lief dat je mijn probleem met mijn cursor hier noemt. Ik wist niet meer dat ik mijn ergernis daarover hier had geschreven. Kun je voorstellen dat je niets kan aanwijzen of kan scrollen? Ik heb inderdaad herhaaldelijke keren mijn laptop maar uit en aangezet, ja draadloos. Jij schrijft vast achter een pc, ik dacht dat je dat eerder van je te horen. Eigenlijk moet ik dat ook doen en dan met een 'muis' werken. In vele gevallen beter want mijn laptop ligt naast mijn stoel en wordt veel door mij gebruikt om van alles te regelen. Allerlei instanties kun je tegenwoordig alleen nog maar per mail bereiken, maar ook voor niet zulke belangrijke zaken gebruik ik hem. De tv is ook voor mij voor totale ontspanning, maar ik kijk teveel.
Wat denk je, zou mijn laptop, overigens pas nieuw, de reden zijn of nog steeds de slechte wifi? Nee, dat laatste is het vast niet.
Genoeg daarover.
Volgens mij ben je wel een denker, een kleine filosoof. Je bent zeker geen leeghoofd!
Herken jij jezelf in deze omschrijvingen:
afwegen, beraden, bespiegelen, bezinnen, broeden, denken, doordenken, filosoferen, herkauwen, mediteren, mijmeren, overpeinzen, overwegen, peinzen, prakkiseren, reflecteren, speculeren, stilstaan, theoretiseren, zich bedenken, zich bezinnen?
Zie je wel, jij bent geen leeghoofd en jij hebt zeker meer doorgedacht over het leven dan ik, je bent sociaal betrokken, beslist niet oppervlakkig. Zo, dat wilde ik nog zeggen en hubby zal dat zeker ook weleens tegen je zeggen.
Over tot de orde van de dag, wees voorzichtig, prettig weekend....

Zeg, volg je nu nog een tvserie en wat is 'aan de bak op de haven'?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 nov 2021 21:42    

Reageer met quote
Vrijdag 12 november 2021,

Goedemorgen,

Gister vroeg in de ochtend een eind wezen fietsen, we hadden er weer 34 km erop zitten. Het was vochtig weer en mistig. We werden er nat van. Bah... Geen zon en koud. Maar ja... toch onze beweging gehad.

Astride@ Bedankt voor je bericht in mijn dagboekje. Tja... wat een mens wel of niet doet onbewust. Maar filosoferen is wel mijn ding hoor en dat mijmeren ook wel. Ha ha ha …
Betreft je draadloze muis. Er zit een knopje onder aan je muis, die kun je aan en uit zetten, misschien dat je daar even naar moet kijken.
Zelf heb ik een muis met USB, veel fijner en die doet het ook altijd. Heb dat ding al vanaf het begin, dat is nu dus alweer 13 jaar en ook mijn muismatje, die doe ik soms ff in de wasmachine en komt er nog heel uit ook. Lachen
Heb je een muismatje? Dat scheel, de ondergrond moet goed donker zijn en wat ruw. Je kunt niet zomaar je muis over de tafel of zo schuiven, dan doet ie het niet zo goed. Vandaar dat een muismatje beter is. Hier een link om het mogelijk op te lossen, doe ik ook altijd zo.

https://pcwerktniet.nl/muis-werkt-niet-zo-los-je-het-snel-op/

Aan de bak in de haven... ik maak om de twee weken schoon in de keuken van de haven. Ooit hadden we een mooie boot, maar verkocht. Ik maakte toen om de week de keuken blinkend schoon en dat ben ik blijven doen. Die gasten zijn zo dankbaar en zo blij als de keuken weer is gepoetst. Dan heb je ook het gevoel dat je nog nodig bent en niet zo nutteloos thuis zit te zijn. Die mannen maken nooit zo goed schoon als een doorgewinterde poetsmuts als ik. Grap

Eigenlijk ben ik niet zo een tv-kijker en gaat de tv pas na het avondeten aan. 50/50 vind ik wel leerzaam en Lang leve de Liefde, dat vind ik wel grappig. De beste zangers is ook zo goed. Mask Singer grappig en vooral die pakken zijn zo mooi gemaakt. De jury is ook zo hilarisch. Als er gelachen kan worden zal ik kijken. Sport vind ik ook leuk. Verder is er zoveel venijn en geweld in films, daar kan ik niet zo goed tegen. Maar die Brigitte Kaandorp, Tinneke Schouten en vroeger André van Duin daar kan ik enorm van genieten. Ook VI vind ik soms leuk, niet altijd, mijn man kijkt dan en ik zit lekker op mijn mobiel te snuffelen en luister met een half oor mee.

Vrijdag

Tja, mensen. Ben dus weer aangekomen Stom en ja … eigen schuld. Ik vind het allemaal zo lekker en het idee dat ik straks een paar weken niet goed kan eten, lijkt het erop dat ik alvast lekker gaat zitten snoepen in plaats van met de feestdagen. Niet slim om dat te doen. Ik verzin ook overal een excuus voor om maar te snoepen en zit daardoor de laatste tijd slecht in mijn vel. Walgelijk en ben nu zo boos op mezelf. Wil beslist niet meer dik worden. Ben gewoon niet sterk genoeg de laatste tijd. Het gekke is dat mijn man totaal niet om zoete dingen geeft. Heb nu weer kerstbrood in huis, gaat lekker zo. Ik ga een keer de winkel in, bah... maar goed... dit is echt het laatste wat we in huis halen, het wordt echt te gek. Ik ga echt nooit meer mee de winkels in.

Vanmiddag ook nog naar mijn oude vriendin die me vol stopt en ook dan zeg ik geen Nee meer. Heerlijk dat ik zo verwent word, maar ohhh... ik stopt gewoon niet meer met dat snoepen. Dus ook daar moet ik sterk zijn.

Baal ook als een stekker dat we straks weer in lock down gaan. Het idee alleen al en dat de mensen hier in Nederland zo eigenwijs, dom en egoïstisch zijn. Dat we nou niet met elkaar achter de beslissingen kunnen staan van de regering om elkaar en jezelf te redden van corona. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Het is zo onbeschoft hoe sommige mensen schoppen naar alles wat met corona te maken heeft.

Waarom staan we niet met zijn allen achter de beslissingen van de regering of OMT? Ook al zijn het natte kranten die gasten van de regering, want echt stabiel regeren doen ze ook niet, maar toch... ga er maar aan staan. De ellende is dat het zo moeilijk is geworden, omdat de Hollander veel te veel inspraak heeft en gelijk gaat demonstreren omdat we daar recht op hebben als het ons niet zint en dat is nu net in ons nadeel. De regering wil iedereen tegemoet komen en de vrede bewaren, maar dat kan niet. Nu hebben we leiders nodig die opstaan en consequent zijn. Vuist op tafel!
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden... Vandaar de nieuwe maatregelen die eraan zitten te komen en let op... dat duurt maanden. Bah...Wat een rotte tijd is dit met vreselijke enge mensen. Niet allemaal, zal ze niet allemaal over een kam strijken, maar toch...veel te veel!
Gelukkig is het thuis goed en blijven we zitten waar we zitten al is het zonder chocola. Huil Huil Huil

Groetjes van narrige Crebster.

Zet ff geen menuutjes meer, want ik hou me er toch niet aan.

In ieder geval geen ontbijt genomen, alleen koffie. Vanmiddag shake en thee. Vanavond aardappelen, erwtjes met jus en een gekookt ei met magere melk.
Zal dan eerlijk schrijven wat ik gesnoept heb deze dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 nov 2021 10:26    

Reageer met quote
Zaterdag 13 november 2021,

Goedemorgen mensen,

Toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan woog ik gelukkig weer 68,7 kg. Wat een geschommel zeg. Was gister zo geschrokken. Ben weer lekker aan de gang gegaan en alles is weer schoon. Was hangt te wapperen en ga zo naar de intocht van Sinterklaas kijken. Zo ouderwets gezellig. Bij de koffie had mijn man ineens wat marsepein tevoorschijn gehaald. Ben er gek op. Hij vond dat ik het verdiende omdat ik zo hard aan het werk was. Ha ha ha... Schiet zo niet op, maar het is op en laten we het maar gezellig maken. Heb wel minder gegeten met de lunch en kom net over de 1000 kcal. En dan toch nog patatjes gegeten met een frikandel. Morgen ga ik echt weer aan de bak.

Groetjes van Crebster en maak er een fijne dag van en vergeet je schoen niet te zetten... ik vraag er een wortel in Grap

Menu

Totaal 1073 kcal

Ontbijt
Ei 64 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
185 kcal

Lunch
Groentesoep met vlees, helder 125 gram 45 kcal
45 kcal

Avond
Airfryer, Pommes Frites, 176 kcal
Airfryer frikandellen 164 kcal
Mayonaise 122 kcal
Pindasaus 49 kcal
Magere melk 95 kcal
606 kcal

Tussendoor
Marsepein 210 kcal
Afslankmix 0 kcal
235 kcal

Schoonmaken, huis 120 min. 458 kcal
120 minuten 458 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 nov 2021 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Zo dan… Ik moet hier veel bijlezen zie ik al.
Het eten gaat je - op de chocolade na- goed, zo te zien.
Je blijft mooi op gewicht, toppertje!! Applaus

Nu volop chocolade en snoepgoed in de winkels.
Ik ben blij dat mijn kinderen geen zoetekauw zijn, dus ik hoef ook niets in huis te halen Lachen

Eten tussen 12:00-18:00 uur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2021 11:21    

Reageer met quote
Heeee Astrid26, wat fijn dat je in mijn dagboekje verschijnt. Dat heb ik zo gemist van jou, zeg.
ja... die chocolade, dat is een dingetje, maar heb alleen nog maar kerstbrood in huis, bijna op. Ha ha ha..
Ik moet 7 dec naar de implantoloog voor twee pluggen in de onderkaak en er moet ook wat bot weggehaald worden en zal dan voorlopig weinig kunnen eten, geeft niet, het zal gauw genezen. Dus ben ik alvast begonnen met Sint en kerst tegelijk. Als ik eenmaal dat gedaan heb, dan is het goed zo. Wil gewoon niets missen en tja... dan kom je aan. Verkeerde mindset, dus die knop moet gauw om.

Wens je een fijne zondag en we blijven schrijven hoor.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2021 11:49    

Reageer met quote
Zondag 14 november 2021,

Goedemiddag allemaal,

Ben net lekker gaan Douche dus de Creb is lekker schoon. Was vanmorgen zo vroeg opgestaan. Kon niet meer liggen in bed, had weer stroom door mijn been en mijn rug onder deed zo zeer. Dat sukkelt al een paar dagen, heel raar en word er niet goed van. Maar ach...
Ik ga zo een kleine wandeling maken met een vriendin. Wilde het afzeggen, maar dat is geen slim plan. Dan doe ik helemaal niets meer en kom ook zo weinig buiten. Ik wil geen bakkie doen onderweg, want het is mij veel te druk. Wil helemaal niet onder de mensen zijn, dus kruip ik als ik terug kom weer onder mijn tweepersoons steen met een boek. Mannetje met boek mag er ook bij. Dat past net! Grap

Morgen ook weer vroeg op, dan gaan we naar mijn moedertje, kan ze daarna gaan zingen. Ik mag niet meer mee, dus dan maar zo. Heb ik moeder toch nog gezien. Heb speciaal chocolade Sintjes (daar kom ik echt niet aan) voor haar met een bak koffie. Dan zit te toch lekker te smakken. De schat. Ze is bijna jarig en wordt ze 91 jaar.

Verder niets te vertellen. Zoals je ziet in de eetmeter eet ik wel mijn kerstbrood, maar laat verder het snoep staan. Buiten dat... er is verder niets in huis. Dat gaat tot nu toe goed. Sla ook ff mijn ontbijt over, als ik dat kerstbrood wil eten.

Menu

Totaal 767 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
8 kcal

Lunch
Dieet Pro 66 kcal
Bio organic magere yoghurt 105 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
172 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Sperziebonen 56 kcal
Magere runderlapje 108 kcal
385 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
Kerststol 155 kcal
Gouda's glorie plantaardige halvarine 21 kcal
201 kcal

767 kcal Energie
13,7 g Vet
4 g Verzadigd vet
73,1 g Eiwit
83,3 g Koolhydraten
10,6 g Vezels
2,12 g Zout
4,27 μg Vitamine B12

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2021 12:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 89, 90, 91, 92, 93  Volgende
Pagina 90 van 93