Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Maandag 6 september 2021,

Goedenavond mensen,

Zondag heb ik lekker het huis schoon gemaakt en de wassen gedraaid. Heerlijk buiten laten wapperen. Wel later in de middag, want we hebben ook lekker in de zon gezeten op het balkon met een spannend boek van de Helen Grace serie, giga spannend.

Maandag, vandaag dus, naar moedertje geweest en de tandprotheticus, want mijn ondergebit had ik laten vallen en die lag dus in twee. We waren 9:30 uur in Zoetermeer en 16:30 thuis. Vreselijk al dat wachten en nergens terecht kunnen, dus overal en nergens bakkies gedaan, bah... Maar goed, gebit is weer gemaakt, dus... wel een verwijzing voor implantaten gekregen, dus dat ga ik ook maar eens opstarten.

Ik zou een mail krijgen van Pelgrim/Atag monteur, wanneer ze zouden komen, maar nog steeds niets vernomen. Ze zouden morgen voor de ovendeur komen en een dag vooraf een mail of sms sturen hoe laat ze er zouden zijn. Niets gezien, dus afwachten maar. Is het eindelijk zonnig weer, moet je binnen zitten.... Pfffff.... maar goed, dat ding moet gemaakt worden. Is al jaren stuk, blijkt achteraf.

We gaan het weer beleven, ben bekaf van deze rare dag, dus nu de beentjes op de bank.

Fijne avond allemaal met de groetjes van Crebster.

Totaal

Menu 1044 kcal

Ontbijt
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
147 kcal

Lunch
Water 0 kcal
THEE ROOIBOS 0 kcal
Volkoren broodje, zacht 124 kcal
Frikandel 181 kcal
Currysaus 10 kcal
315 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Witlof 32 kcal
Magere runderlap 108 kcal
361 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 16 kcal
Koffie, cafeïnevrij 6 kcal
Afslankmix pepermunt & sennablad 0 kcal
Chocolademelk, uit automaat 129 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 35 kcal
Becel proactiv verlaagt actief cholesterol 11 kcal
Aardbei jam 25 kcal
222 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 18:24    

Reageer met quote
Donderdag 9 september 2021,

Goedemorgen allemaal,

Dinsdag, de monteur is geweest in de ochtrend, maar de ovendeur is nog steeds niet gemaakt. Misschien een nieuwe veer of sluitstuk, ik weet het niet. Ik krijg een bericht als ze weer komen. Hoop dat dat dan wel lukt.
Verder me rot verveelt, heel je dag weg met wachten met dat mooie weer. Even op de fiets gestapt en een klein stukje samen met de man gefietst. Daar knap je van op.

Woensdag naar het vakantiehuisje geweest van zus en zwager in St. Maartensvlotbrug. Geweldig... naar het strand gelopen, het was gezellig druk met veel Duitsers die lagen te zonnen. Daar geluncht, ijsje gegeten en noem maar op. Zus is zo dapper. Ze heeft MS en heeft hele pijnlijke benen, maar ze geeft niet op en ging gewoon mee lopen. Knap hoor, de schat. Het was zo een gezellige dag. Daar kunnen we weer even op teren. Nog een bruine kop gehaald ook, door het zonnetje. We gingen rond 9 uur rijden en waren 22:00 uur weer thuis.

Donderdag Ik zou me moeten wegen, maar ik kan al drie dagen naar de wc. Heb af en toe een wit broodje gegeten en een tosti witbrood. Tja...Dus ik hoop morgen op de weegschaal te staan. Het is ff niet anders. Ik zal wel aangekomen zijn, want tja... overal lekker zitten eten en lekker gesnoept.
De 'gezonde' cake is na vandaag op en dan bak ik ff niet. De oven is toch niet goed en ik wil toch weer proberen om er wat vanaf te krijgen met de shakes.
Vanmiddag naar mijn oude vriendin, die wacht altijd trouw op me. Zo een schat van een mens.

Mijn boeken van Arlidge zijn gelezen. Nu wil ik de bundel 3 van de serie Helen Grace - Arlidge kopen. Wat een prachtige boeken zijn dat. Het gaat over het oplossen van moorden door een inspectrice en die vrouw is echt zo keihard en apart. Ze maakt van alles mee, soms echt afschuwelijk moorden, eng om te lezen, maar dan zit ik op het puntje van de stoel.
Ga binnenkort de derde bundel bestellen, dat zijn 3 boeken in één, dan ben ik weer super blij en heb dan wat moois in handen. (ebook)

Wens iedereen een hele fijne donderdag toe en maak het maar gezellig mensen.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 979 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Becel proactiv verlaagt actief cholesterol 21 kcal
Aardbei jam 50 kcal
149 kcal

Lunch
Bio organic magere yoghurt 105 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
179 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Bietjes gekookt 53 kcal
Slavink 222 kcal
496 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Volkorencake met dadels en walnoten 133 kcal
155 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 sep 2021 10:03    

Reageer met quote
Vrijdag 10 september 2021,

Vanmorgen op tijd opgestaan en gewogen, tja... zoals verwacht aangekomen, maar dat had ik al verwacht.
Dus...vandaag met mijn shake begonnen en het mannetje zijn cracker met ei. Hij koffie en ik groene thee met verse gember.
Rond 11 uur gaan wandelen en een bakkie gedaan.
's Middags weer shake genomen met yoghurt en de secretaire opgeruimd... het ruimt lekker op zo.

Straks een mager prakje en dan vind ik dat ik vandaag me goed heb gedragen betreft het eten, want het is te gek voor woorden wat er de laatste weken gegeten werd. Ha ha ha... het moet maar over zijn en weer even 'wat eraf krijgen'.

Iedereen een fijn weekend en blijf sterk!

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 841 kcal
Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Kruidvat 100% pure whey chocolate 76 kcal
171 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
179 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Andijvie 39 kcal
Schouderkarbonade 209 kcal
469 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
22 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 15:44    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Hoe gaat het met je? Balen dat je iets bent aangekomen.
Vandaag komt mijn zus 2 nachten logeren.
Dus ik ben minder online.
Ik wens je een fijn weekend toe!

Groetjes en liefs tante Zon

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 15:03    

Reageer met quote
Woensdag 15 september 2021,

Wat ben ik blij, onze oven is gemaakt. Het is wie je krijgt als monteur. Deze man was echt serieus en beet zich vast in het probleem. En ja hoor... de oven is gemaakt en we hoefden niets te betalen, want hij zag dat ie nooit goed is geweest. Is dat even boffen zeg.

Met mijn moeder gaat het niet goed en is zo in de war, angstig en onrustig, best zorgelijk. Gelukkig wordt ze door liefde omgeven, want de verzorging doet ontzettend hun best. Heb voor de zang nog een CD gemaakt met meezingliedjes, zo gezellig. Ook gelijk tekst erbij en leuke plaatjes. Zijn de vrijwilligers ook weer blij als ze weer eens wat anders kunnen zingen.

Net lekker het huisje gedaan en bed verschoond. De was draait nu.

Straks lekker op de fiets naar de haven, dan ga ik de keuken poetsen. Ze weten dat ik eraan kom en dat vinden ze altijd zo gezellig. Ze zijn blij als de keuken dan weer glimt als ik ben geweest. Dat is ook mijn enige werk uitje. Tegenwoordig doe ik het echt rustig aan, want mijn lijf wil niet meer wat ik wil en dan moet ik zo zwaar boeten ervoor. Mij niet gezien. Ik wil plezier in het leven en dan moet je wel eens een compromis met jezelf sluiten.

We kijken ook veel voetbal, heerlijk al die voorrondes en spannend. De grootste clubs hadden het moeilijk, zeker Barcelona... zo jammer dat een club in een klap naar de gossiemijne kan gaan. Gaat ook om zoveel geld, ook niet normaal. Tenslotte lopen ze maar achter een bal aan. Dat voetbal kijken vind ik veel leuker dan al dat gezeik op tv. Ze vinden overal wat van. De wereld, maar ook de programma's op tv verharden. Totaal geen empathie, alles flappen ze maar eruit over iedereen, soms zo respectloos. Dan denk ik: 'Zitten we hierop te wachten?'

De was is bijna klaar, die ga ik buiten ophangen en met de vriend een bakkie koffie doen. Zaterdag heb ik er weer wat bij Grap

Oja... omdat ik ga werken, vanavond lekkere patatjes uit de airfryer, met frikandelletje. Ik kijk er naar uit! Eten

Fijne dag allemaal en groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 930 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Kruidvat 100% pure whey chocolate 76 kcal
171 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
179 kcal

Avond
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Mora oven & airfryer frikandellen 164 kcal
Airfryer, Pommes Frites, Extra Crunchy, Harvest Basket 176 kcal
Mayonaise 122 kcal
557 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
22 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 15 sep 2021 10:08    

Reageer met quote
Donderdag 16 september 2021,

Goedemorgen fans Lachen

Ik ben blij... Disco er is weer zeven ons er af. Dansen

Dus hoe dan ook, ik blijf stabiel.

Vanmiddag ga ik naar mijn oude vriendin. Lekker even bijpraten, ze heeft het moeilijk op haar oude dag en ik geloof dat ze het wel goed vindt allemaal. De lol van het leven is er af na de dood van haar man. Ze hield zo ongelooflijk veel van haar man. De reuma speelt hierin een rol, ik heb nog nooit zulke vervormde handen en voeten gezien en dan die pijn die ze daarbij heeft. De reuma zit overal bij haar, dus ik kan best begrijpen dat het voor haar soms niet meer hoeft.
Maar als ik dan even bij haar zit, lachen we alweer gauw om gekke gebeurtenissen die ze me verteld. Ze heeft een rijk leven gehad en nu heeft ze het moeilijk met ouder worden, tja... is het ook.
Ik heb een miniappeltaartje voor haar voor bij de thee. Gekocht en niet zelf gebakken hoor. Mijn man heeft boodschappen gedaan en denkt altijd aan haar op deze manier. Vindt ze heerlijk.

Verder weet ik het ff niet, het gaat zo z'n gangetje. Gister lekker gewerkt, de keuken is weer schoon van de haven en de rug was 's avonds niet te erg van streek, gelukkig maar. Soms heb je van die tijden...brrrr... maar ik geloof dat ik weer in rustig water zit. Erg fijn...morgen fietsen naar Spijkenisse...heerlijk als de zon schijnt.

Wens iedereen een fijne dag weer toe en maak er wat van, geniet!

Groetjes van Crebster.

Menu (meer koolhydraten voor een keertje)

Totaal 1024 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 4 kcal
Aardbei jam 50 kcal
Becel proactiv verlaagt actief cholesterol 21 kcal
75 kcal

Lunch
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Banaan 120 kcal
Havermout 75 kcal
280 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Andijvie 39 kcal
Mager gehakt 265 kcal
525 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Kamille thee 0 kcal
Gevulde koek 123 kcal
145 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 9:48    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Yeah, je gaat lekker! 7 ons eraf.
Gisteren was je mooi actief, fijn hoor.
Ik hoop dat het vandaag ook goed ging.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 sep 2021 19:58    

Reageer met quote
Dinsdag 21 september 2021,

Hallo lieve mensen,

Wat gaat de tijd snel, zeg. Zaterdag weer een heerlijke cake gebakken. Ook deze is zo goed gelukt en nog steeds met volkorenmeel, zonnebloemolie, dadels, walnoten, kaneel en... met rozijnen in de rum. Het is een zalige cake en weinig rotzooi erin.

Wat een schitterend weer de laatste tijd. Ik heb weer gewandeld en zaterdag gefiets. Zeker vandaag veel gefietst, wel 42 km. Niet veel gegeten, gewoon een bammetje meegenomen, anders blijf je aan de gang.

Toch eet ik te veel koolhydraten, vind de tosti's zo lekker tegenwoordig. Kom ook wat aan, niet veel, maar het gaat er ook niet af. Jammer... ik ga er echt weer wat aan doen en... ik drink ook te weinig. Dus... werk aan de winkel, maar ik geniet wel. Grap

Nu ga ik weer wat muziek opzoeken voor weer een nieuwe cd voor de zorginstelling waar mijn moeder woont. Leuk om te doen.

Groetjes van Crebster en een fijne avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 21 sep 2021 15:16    

Reageer met quote
Woensdag 22 september 2021,

Hallo allemaal,

Vandaag een rustig dagje en in de zon gezeten met een goed boek. Die is nu uit. Ik lees soms die gratis boeken via de App Play Boeken. Goed te lezen en ook nog spannende boeken.
Verder niet veel meegemaakt.
Heb wel overal trek in, maar die trek spoel ik weg met water. Dat scheelt een hoop en het helpt. Moet weer wat sterker worden en dat lukt nog niet helemaal.

Vanavond weer Feyenoord kijken, die spelen thuis in De Kuip. Ben benieuwd of ze net zo goed spelen als van het weekend tegen PSV. Die hadden ze mooi verslagen. We gaan het zien.

Wens iedereen een fijne avond toe met de groetjes van Crebster.

Morgen wegen Schaam Schaam

Menu

Totaal 1129 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Kruidvat 100% pure whey 76 kcal
179 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
179 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Water 0 kcal
Andijvie 39 kcal
Schouderkarbonade 209 kcal
469 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
Volkorencake met dadels en walnoten 150 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Crefée 31 kcal
Ham 29 kcal
302 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 22 sep 2021 15:29    

Reageer met quote
Vrijdag 24 september 2021,

Schaam Schaam Tja... weer aangekomen. Moet er hoognodig weer wat aan gaan doen. Ben ook vandaag gestart en wil niet meer dan 1000 kcal. binnen krijgen. De stoelgang is ook super slecht, dus de uitslag van wegen vandaag viel ontzettend tegen.
Heb alleen totaal geen zin om te lijnen, bah... maar aankomen is geen optie. Dus gaan met die banaan (shakes) Grap

Had zelfs van de week een groot deel van de ramen gelapt. Woensdagavond na het eten, want we hebben altijd zon, wat heerlijk is, maar dan moet je 's avonds aan de bak. Gistermiddag heeft mijn man verder de ramen in de huiskamer gedaan, binnen en buiten en prachtig schoon. Toen scheen de zon niet meer. We doen alles maar in etappes, niet waar, dan breekt het lijntje niet.

Wens iedereen een fijne dag toe en wees sterk, anders is al het lijnen voor niets geweest. We gaan vanmiddag lekker ff fietsen saampjes.

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 894 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Kruidendrank Natuurlijke Stoelgang 48 kcal
48 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
179 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Bietjes gekookt 53 kcal
Slavink 222 kcal
496 kcal

Tussendoor
Kamillethee 0 kcal
Water 0 kcal
Volkorencake met dadels en walnoten 150 kcal
172 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 sep 2021 9:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 83 van 93