Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Leuk dat je aan het bakken bent geslagen.
Zelf ben ik niet zo van het bakken, maar dan maak ik dan wel weer smoothies, wel de gezonde. Hihi, want teveel fruit is ook niet al te best zeg maar.

Ik heb net een sportsessie achter de rug, best heftig hoor. Denk wel eens: nu maar stoppen hoor of de andere been, hihi.
Toch wil ik dan wel volhouden, al gaat het niet zo snel.
Ik was ook wat achter, dus ben weer bijna bij. Dat kwam omdat ik ging fietsen ineens naar het werk.

Succes weer verder!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Hallo Zonnetje,

Smoothies maken is ook heel leuk en gezond, dat is toch ook kokkerellen? Heerlijk dat je zo lekker aan het sporten ben. Het gaat nog niet zo goed met mijn rug en zeker de kettlebell mag ik voorlopig niet aanraken. Gewoon lekker wandelen en fietsen, dan ben ik al blij als dat goed gaat.
Bevalt het fietsen naar je werk? Hoe ver is het van huis uit?

Wens je een fijne avond en blijf lekker zo bezig.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 17:05    

Reageer met quote
Woensdag 25 augustus 2021,

Wat heb ik een paar leuke dagen gehad zeg. Dinsdag richting Ikea Barendrecht gegaan, maar het restaurant is nog niet open, dus zeer ongezellig. Toen doorgereden naar een kringloopwinkel in Barendrecht, vlakbij. Het was geen succes. Zoveel troep. Ik denk dan: 'Gooi weg die zooi!'
Toen naar de Intratuin gereden in Rhoon, die is zo mooi normaal gesproken, maar ook hier waren ze bezig om alles om te gooien voor de herfst of misschien zelfs de winter (kerst). Veel vakken leeg.

Vandaag, woensdag, naar Maassluis/Vlaardingen gefietst en eerst over met de pont. Daar is een leuke kringloopwinkel, maar helaas was er niets waar we warm van werden.
Toen doorgereden naar Vlaardingen er waren veel wegwerkzaamheden en omleidingen, zelfs op de fietspaden. Helemaal omrijden, bah... dat is dus niet leuk, maar de zon scheen en hebben koffie gedronken met een gezond koekjes op een bankje aan het water. Zo romantisch. Had koffie en broodjes zelf meegenomen. Dat is ook vakantie hebben... zo lekker kneuterig.
Bij Vlaardingen aangekomen ben ik me rot geschrokken. Het was altijd zo een schattig winkelcentrum en gezellige markt op woensdag en zaterdag, maar wat een leegstand. Ik werd er verdrietig van. Zo een kale bedoening. Zo merk je wel dat corona heeft toegeslagen, niet alleen bij kwetsbare mensen, maar ook bij de middenstand. Echt heel erg. Zelfs de markt was zo leeg... niet te geloven hoe alles is achteruit gegaan. Echt zo jammer. Maar... wel geslaagd bij de Blokker voor een tulbandvorm. Zondag ga ik een gezonde cake bakken, zonder suiker of witte meel. Ben heel nieuwsgierig, want de baktijd klopt niet, ik bak de tulband op 160 graden in ruim een uur.

https://www.youtube.com/watch?v=JR6lDe0RqcQ

Maar goed... ruim 40 km gefietst, lekker gekookt en nu afwassen, heb lekker volkoren macaroni met boterhamblokjes gemaakt en heel veel verse groente erin, zalig.

Straks lekker plat op de bank.

Fijne avond allemaal met de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 17:18    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Wat leuk dat je naar Ikea bent geweest. ja jammer he dat het restaurant nog steeds gesloten is. Maar ja, niks aan te doen. Laatst was ik op de fiets naar Ikea gegaan, denk dan neem niks mee qua eten, nou toen was het restaurant gesloten, balen dus he.
e
Oh, dus ze waren nu al bezig met de kerst/winterspullen in de Intratuin.

Laatst ging ik naar Kwantum, daar hebben ze ook veel spullen en ik denk heel vaak: wat doe je ermee. Maar ik heb zelf een decoratieve vlinder voor op m'n balkon gekocht. Staat nu mooi op m'n balkon.
Anders vind ik m'n balkon zo saai.

Jammer dat door de Corona alles zo leeg staat. Het is wat hoor. Hier in Hilversum vind ik het wel meevallen (gelukkig).

Veel plezier met gezond bakken!!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 aug 2021 15:43    

Reageer met quote
Vrijdagavond 27 augustus 2021,

Goedenavond lieve mensen,

Donderdag, gister dus, heb ik lekker gepoetst. De badkamer een grote beurt en het toilet. Tegenwoordig doe ik alles maar in etappes, want anders ligt deze dame verder de hele dag voor pampus en dat is ongezellig.
's Middags naar mijn lieve oude vriendin gegaan, die was naar de reumatoloog geweest. Ze heeft van die vreselijke handen en zo een pijn, de schat. Eigenlijk heeft zo overal pijn. Tja... bijna 91 jaar. Maar ze is altijd zo lief en altijd heeft ze wat lekkers op een schaaltje voor mij liggen. En ja.. ijs met slagroom. Dat is echt mijn donderdag Grap

Vrijdag, ik was gister vergeten mij te wegen, dus vandaag gedaan en ik bleef gelijk gelukkig met al dat lekkers wat ik genuttigd heb. Disco

Na het ontbijt eerst heerlijke halvajam gemaakt van aardbeien en appel en wat citroen. Voor het eerst deze variatie gemaakt en zo goed geslaagd.
Vanmiddag scheen de zon zo af en toe en op buienradar zag ik dat het droog bleef. Mooi zo... op de fiets gesprongen en toch weer even 25 km gefietst. Een klein bakje kibbeling op het marktje in Heenvliet gehaald en op een bankje samen met mijn lieverd zitten smullen. Ik had niet zoveel gegeten, dus het kan niet zo kwaad dit keer en... het was zo knus zo saampies.

Ook nog naar de molen in Brielle gefietst voor wat droge bakkersgist, Brielse crackermix en rommelkruid. Er zit ook echt van alles in betreft koekkruiden. En het kost ook echt niets bij die molen. Leuk om wat om handen te hebben.

Net lekker gekookt, andijvie met een overheerlijke karbonade, dus mijn dag kan niet meer stuk.

De planning is om van het weekend een cake te bakken zonder suiker en zonder witte meel. Wel met walnoten en dadels. De vijgen laat ik even schieten, dus wat extra dadels. Dat is net zo zoet als suiker, maar het idee om wat anders te maken lijkt me heel spannend. Vandaar ook die tulbandvorm die ik van de week gekocht heb, daar bak ik die cake in. Wanneer? Morgen of zondag... ff aankijken hoe het weer is. De baktijd die voor deze cake wordt toegepast is ontzettend kort, dus ik bak de cake gewoon zoals het moet. Tulband op 160 graden en zo 60 tot 75 minuten.

https://www.youtube.com/watch?v=JR6lDe0RqcQ

Wens iedereen een fijn weekend en maak er wat gezelligs van.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 17:45    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hoi Crebster,
Wat een bezige bij ben je toch.
Het is inderdaad jammer dat er zoveel leegstand in de winkels is.
Ik merk het hier in het dorp ook. Zo jammer.

Wat een leuke cakevorm zo'n tulband.
Ik heb even gekeken naar het filmpje van de cake.
Nou, dat wordt vast een lekkere cake.
Er mag dan wel geen suiker in gaan, maar door de dadels en vijgen krijg je toch genoeg suikers binnen lijkt me. Maar af en toe mag dat.
Een lekkere traktatie voor het weekend smullen
Ik zou toch zeker na 20/30 minuten controleren of de cake gaar is, want hij zag er bij haar wel goed uit na 20 minuten.
Ik vind 20 minuten ook wel kort, dus ben benieuwd hoelang het bij jou duurt voor het gaar is. Laat je het weten? En ook of het werkelijk zo lekker is?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 aug 2021 21:32    

Reageer met quote
Zaterdag 28 augustus 2021,

Dionbi@ Wat lief dat je me schrijft zeg, hoe gaat het met je? Inderdaag ben ik druk met bakken en uitvinden hoe dat moet. En het lukt me behoorlijk. Maar al die boter en suiker vond ik niets, vandaar een wat beter recept. Tja, suiker en vet is gewoon niet goed, welk vet of suiker het is, maar als je dan toch snoept, doe het dan een heel klein beetje verantwoordelijk, niet. Maar lees maar verder, dan schrijf ik mijn belevenis van vandaag op.

Heel veel liefs van mij en tot schrijfs!

Goedemiddag lieve allemaal,

Wat ben ik blij Dansen Mijn super cake is gelukt!

Ik heb een paar aanpassingen gedaan betreft de cake en veeeeeel langer laten bakken. Ik heb de tulband gebakken op hetelucht 160 graden en na een half uur op 150 graden en dat 50 minuten verder laten bakken.
Totaal 80 minuten! Da's toch ff meer dan in het filmpje. Ik had al zo een vermoeden dat het niet klopte hoor. Maar goed...
Ik had een andere tulband gezien voor een tulbandvorm van 25 cm met recept en baktijd erbij, dit recept met minstens 70 a 80 minuten baktijd en ook veel meer inhoud. Dus mijn recept aangepast en... Gelukt! cheerleader

Dus heb ik alles opgeschreven wat ik gedaan heb en wat is ie heerlijk. Je proeft totaal niet het verschil betreft roomboter of zonnebloem olie. Wel de smaak van suiker is anders, maar beslist niet minder. Ook de byte met de walnoten erin is super.
Mijn man vind het echt bere geslaagd.

Maar ik was best nerveus en ook toen het beslag zo nat was en in de vorm moest gieten. In het filmpje is het beslag veel dikker, maar... het geeft niets, het is prima gegaan. Ik had al gelezen dat cake gebakken in volkorenmeel veel meer vocht moet hebben, anders wordt het veel te droog. En inderdaad... maar wat een spanning zeg. Zeker met de tijd....Pffffff....
Mijn man loopt altijd met bakken om mij heen en die zei: 'Kop op meid, gewoon 80 minuten!' Hij is mijn rots in de branding in mijn leven en nu zeker. Liefde

Recept Volkorencake met dadels en walnoten minder suiker!

Heteluchtoven 150 graden
Baktijd 70 á 80 minuten
Tulbandvorm 25 cm

300 gr volkorenmeel (van de molen)
28 gr bakpoeder (anderhalf zakje)
180 ml water (niet te koud)
180 ml zonnebloemolie
Snufje zout
Theelepel kaneel
Theelepel gemberpoeder
1 zakje vanillesuiker
Vanille-extract of vanillestokje
60 gram walnoten (grof met de hand fijn hakken)
Extra 15 halve walnoten voor de bodem tulband
5 eieren M
200 gr pitloze dadels (of eerst dadels ontpitten dan15 minuten stomen boven een pannetje water)
60 gr suiker ( ik had geen vijgen en vind ze niet lekker ook)

Warm de oven voor op 160 graden

1 Eieren mixen tot dikke schuim (ongeveer 5 minuten)
2 Zonnebloemolie, suiker, gember, kaneel, zout, vanille-extract en zakje vanille suiker in het beslag en weer mixen maar wat langzamer
3 Gestoomde dadels zonder pitjes of harde stukjes prakken en toevoegen en ook weer zachtjes mixen
4 Grof gehakte walnoten met water toevoegen en nu met lepel/gard door het beslag roeren
5 Volkorenbloem en bakpoeder bij het beslag doen en met lepel weer zachtjes doorroeren
6 Tulbandvorm goed insmeren met boter en met weinig bloem bestuiven
7 De extra halve walnoten op de bodem decoreren in een rondje langs de hals van de tulbandvorm
8 Stort het beslag voorzichtig in de vorm

Doe de tulbandvorm met beslag in de oven en zet deze terug naar 150 graden en bak dit alles in 70 á 80 minuten gaar.

Haal de tulband uit de oven en laat deze 5 minuten afkoelen, daarna omkeren op een rooster en verder af laten koelen.

Ik doe naderhand de cake in de vriezer als ie goed is afgekoeld en na een dag ga ik pas mijn baksel in plakjes snijden. De cake blijft goed snijdbaar en je krijgt mooie plakjes.

Energie per plak van 60 gram 200 kcal
Vet 10,9
Verz. vet 1,4
Eiwit 2,6
Koolhydraten 23

Heel veel succes en bakplezier, mocht je het gaan proberen.

Groetjes van Crebster, die gaat weer lekker smullen van het weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 28 aug 2021 16:03    

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Zondag 29 augustus 2021,

Het is toch wat... anders hadden we nu in Turkije geweest in de zon aan het strand. Huil huil

Toch blij dat we niet gegaan zijn met al die risico's. Dan ga je ook niet echt fijn op vakantie, toch?

Vanmorgen een appje gekregen van mijn bak zus en die had me toch een brood gebakken. Zonder bakmachine, die zag me er goed uit zeg. Ook ik had al plannen om gezond brood te bakken, maar een keer in de week bakken vindt mijn man genoeg, ha ha ha...

Net lekker een bakje koffie gedronken met een klein plakje cake. Die had ik uit d vriezer gehaald en in stukken gesneden. Kreeg er 22 plakken uit. Morgen ga ik naar mijn moeder en neem een stukje voor haar mee. Dat vindt ze zo lekker, de snoepdoos.

Verder hoop ik straks nog 10 km te wandelen. Ik voel me goed en barst van de energie. Lekker op de nieuwe gympen met gelsok erin. Moet goed komen.

Zal weer mijn menuutje opschrijven. Al bij al vallen de kcal mee en blijf ik rond de 1000 kcal zitten, ook met de cake. Grap

Wens iedereen een fijne zondag toe en blijf bewegen mensen.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 886 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
Aardbei jam 50 kcal
Becel proactiv verlaagt actief cholesterol 21 kcal
149 kcal

Lunch
Bio organic magere yoghurt 105 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
179 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Sperziebonen 56 kcal
Kipfilet 125 kcal
402 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 16 kcal
Koffie, cafeïnevrij 6 kcal
Afslankmix 0 kcal
Volkorencake met dadels en walnoten 133 kcal (40 gram)
155 kcal

886 kcal Energie
22 g Vet
4,9 g Verzadigd vet
76,1 g Eiwit
91,9 g Koolhydraten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 10:32    

Reageer met quote
Dinsdag 31 augustus 2021,

Zo, daar ben ik weer.

Maandag, gisteren, zijn we naar moeder geweest en mee gezongen. Dat doen ze altijd op maandagochtend. Alleen zijn ze veel cd's kwijt waar op de mensen meezingen en die ga ik dus voor ze branden. Met dat koor van me heb ik dat zoveel gedaan. Teksten er gelijk bij maken en grotere letters, want die oude mensen kunnen zo slecht zien. Leuk om daar bezig mee te zijn.

Ook even in het Stadshart van Zoetermeer gestruind. Lekker rustig nu de kinderen op school zijn. Mooi overhemd gekocht voor manlief, het was zo afgeprijsd. Nog een ander op internet gekocht, die komt straks. Toen lekker naar huis. Heb ook een tosti-ijzer gekocht. Jammie... gelijk uitgeprobeerd en het is weer vanouds.

Dinsdag, vandaag dus... lekker bezig geweest om muziek, teksten etc. te zoeken. Ook vanmorgen crackers gebakken, maar dat is niet gelukt, niet gaar en taai. Moet mijn oven nog uitproberen. Ik heb dat ding al 9 jaar en nog nooit gebakken of wat dan ook daarmee. Ovenklep doet het ook niet goed, oven slaat elke keer uit. Deur sluit niet goed, lijkt wel. Volgende week komt de monteur. Hoop dat dat dan is opgelost.

Verder even vanmiddag gewandeld. Mijn middenrug doet weer zo vervelend en het steekt zo gemeen naar mijn rib toe, bah. Het kan een paar dagen goed gaan en dan hoppa... maar goed... ik doe rustig aan. Ook niet te lang achter de pc.

Straks komt manlief zijn overhemd, ben zo benieuwd hoe het staat. Leuk kleurtjes en getailleerd. Hij is ook zo afgevallen in december en nooit meer is dat erbij gekomen. Ben er een beetje jaloers om. Hij heeft nooit hoeven te lijnen, hij eet gewoon iets minder en valt af. Ik hoor mijn man nooit. Dat vind ik zo knap van hem.

Maar goed... we eten vanavond lekker bruine bonen gestampt met magere smeerkaas, slavink en aardappelen. Ouderwets recept en het vult heerlijk.

Wens iedereen een fijne avond en hopelijk toch wat meer zon, hier lijkt het nergens naar in Brielle.

Groetjes Crebster

Menu

Totaal 1195 kcal

Ontbijt
Havermout grof 109 kcal
Magere melk 76 kcal
Gedroogde rozijnen 65 kcal
Lijnzaad 48 kcal
Speculaaskruiden 0 kcal
306 kcal

Lunch
Bio organic magere yoghurt 84 kcal.
Dieet Pro 66 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal.
Gemberwortel 1 kcal
151 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Bruine bonen 162 kcal
Smeerkaas, 20+ 27 kcal.
Slavink 222 kcal
Magere melk 95 kcal
589 kcal

Tussendoor
Volkorencake met dadels en walnoten 133 kcal.
Afslankmix thee 0 kcal
149 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 31 aug 2021 16:09    

Reageer met quote
Vrijdag 3 september 2021,

Goedemorgen allemaal,

Woensdag mijn huisje gepoetst en 's middags naar de haven, heb me weer rot gelachen daar. De boel daar is weer schoon en kon zo aanschuiven thuis, want ik hoefde alleen de macaroni op te bakken met het eitje.

Donderdag rustig aan gedaan en 's middags naar mijn oude vriendin. Daar ben ik ook zo lekker vertroeteld. toen ik thuis kwam, had mijn man de ramen gelapt en dat ziet er prachtig uit, mijn lieverd.
Ook had ik twee visstoelen op marktplaats gezet en ja... gisteravond allebei tegelijk verkocht. Ze waren zo mooi en nieuw, ze stonden maar in de berging stof te vangen, dus nu heb ik voor een prikkie mensen heel blij gemaakt. En ik ben er vanaf. Ruimte...heerlijk! Ach... we gaan niet meer vissen, ik heb het mijn hele leven gedaan, maar het lijf wil niet zo graag en zeker niet dat lange zitten, dus hou ik het bij wandelen en fietsen.

Vrijdag, jaaaa... de zon schijnt en ga zo heerlijk fietsen met mijn schat. We gaan naar Spijkenisse en dan een bakkie doen met wat lekkers bij bakker v.v. Breggen, zalig. Het is immers onze vakantietijd. We zouden nu twee weken bakken in de zon in Turkije. Lekker eten, drinken, zonnen en noem maar op. Laten we daar maar over ophouden, want ik mis de zonnige vakanties in het buitenland enorm.

Gelukkig gelijk gebleven met mijn gewicht. Disco Hoe ik het doe weet ik niet, maar ik ben super trots dat het me lukt om stabiel te blijven. En ik eet best meer dan ik gewent ben, maar weet ook dat ik dan niet de hele dag aan de gang moet gaan. Dus tijdens het afvallen ook geleerd om 'de stop' erop te kunnen zetten.

Wens iedereen een hele fijne vrijdag toe, bijna weekend en ja... het gaat zonnig worden. Zalig mensen, geniet ervan. Creb gaat zo fietsen.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 1147 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Dieet Pro 47 kcal
Banaan 120 kcal
259 kcal

Lunch
Water 0 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Andijvie 39 kcal
Mager rundergehakt 222 kcal
482 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 16 kcal
Koffie, cafeïnevrij 6 kcal
Afslankmix pepermunt & sennablad 0 kcal
Cappuccino, met halfvolle melk 10 kcal
Harde mokka bakkerij v.d. Breggen 375 kcal
407 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2021 7:39    

Reageer met quote
Zaterdag 4 september 2021,

Gister een heerlijke fietsdag gehad en ruim 32 km op de pedalen. Wat een zon zeg.

Vandaag heb ik mijn klus afgemaakt. Ik had aangeboden een cd te branden voor meezingliedjes voor waar mijn moeder woont. Alles is zoek geraakt daar tijdens de corona. Dan willen ze op de afdeling muziek voor die mensen, maar ja... niet terug gebracht en tja... zoek.
Gelijk de teksten erbij gezocht en groter gemaakt. Veel bewoners zien de letters zo slecht.

Vanmorgen 'gezonde' pannenkoekjes gebakken van volkorenmeel, bakpoeder, havermout, magere melk, banaan, ei en met koekjeskruiden.
We hebben immers vakantie, want anders had ik me klem gegeten in Turkije. Maar zulke lekkere pancakes hebben ze niet hoor. Ohhh... wat lekker waren ze. Grap

Tja... ga zo ff wat lezen. Zit nog steeds in pyjama, dat vind ik zo af en toe erg fijn. Dat fietsen is leuk, maar voor mij is het een aanslag op mijn lijf, hihi...Manlief heeft vandaag in de zon op het balkon gezeten. Dus we genieten wel hoor. Ook net nog een toblerone ijsje genomen, ohhh zo lekker.
Vanavond verse kip shoarma op volkorenbroodjes en ijsbergsla en verse knoflooksaus. Jammie...

Na vandaag is het over met dat snoepen ,hoor. Nu weer netjes eten.

Groetjes van Crebster.

Menu 1284 kcal
Ontbijt
Volkoren pannenkoek 299 kcal
Honing 48 kcal
355 kcal
Lunch
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
1 kcal
Avond
volkoren puntjes 229 kcal
Kipfilet 94 kcal
Shoarmakruiden 27 kcal
Knoflook 3 kcal
Champignons 27 kcal
Ui 15 kcal
Knoflooksaus 49 kcal
Ijsbergsla 7 kcal
Magere melk 95 kcal
546 kcal
Tussendoor
Volkorencake met dadels en walnoten 117 kcal
Toblerone ijs Lidl 249 kcal
382 kcal

Totaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 14:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 82 van 93