Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 78, 79, 80  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote

En nog véle mooie gezonde jaren! Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jul 2021 9:21    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Zaterdag 17 juli 2021,

Goedemorgen lieve allemaal,

Annette en Lisanne@ Bedankt voor de felicitaties, het was een heerlijke week en ben lekker verwent met bloemen, cadeaus en heel veel lekkers. Zalig...

Nu weer aan de slag, want het gaat nu serieus de verkeerde kant op met mijn gewicht. Net al een kleine wandeling gemaakt en straks lekker 30 km fietsen. Maar de nieuwe wandelschoenen doen nog erg pijn aan de hielen. Ff inlopen met pleisters. Komt goed...aan de bak!

Wens iedereen een heel fijn weekend en geniet van de heerlijke zon, ben nu heel gelukkig Lachen

Liefs van Crebster,

Menu

Totaal 754 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Dieet Pro 73 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
157 kcal

Lunch
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Dieet Pro 73 kcal
158 kcal

Avond
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Brood, volkoren 2 x 164 kcal
Becel proactiv verlaagt actief cholesterol 2 x 43 kcal
Ananas jam minder zoet - Jumbo 23 kcal
Gegrilde ham 14 kcal
339 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Jonagold 40 kcal
Kruidenthee Afslankthee 48 kcal
101 kcal

Gewandeld en gefietst - verbrand 1322 kcal. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 17 jul 2021 10:53    

Reageer met quote
Dinsdag 20 juli 2021,

Hallo allemaal,

Ben weer lekker bezig geweest. Zondag lekker in het zonnetje gezeten en 's middags met het mannetje gaan wandelen. Toen mager gekookt. Dat gaat dus weer goed.

Maandag ben ik bij mijn moeder geweest en naar het Stadshart gegaan. Manlief had een witte broek, maar die was nu zo groot geworden en zo ouderwets met hele wijde pijpen, bah... hij liep voor gek. Dus een pracht van een broek gekocht. Die witte broeken voor mannen zijn zeldzaam, maar toch gescoord. Daarna de auto gewassen en toen naar huis.

Heb mijn zus 's avonds gebeld en ik ga een mooie cake bakken. Ik ga het niet opeten, dus dat wordt delen geblazen, ha ha ha... Als het lukt ga ik er een bakken voor mijn zus, die doet ook altijd bakken voor Jan en allemaal en krijgt zelf nooit wat. Hoeft ook niet voor haar, maar toch.

Vandaag, dinsdag, 's morgen gestreken en op balkon met een boek gezeten en 's middags lekker gaan fietsen. Ff bakspullen scoren. Gelukt.

Met het eten gaat het goed. Niets meer in huis gehaald en eet niet meer dan 800 kcal.

Morgen woensdag, ga ik naar de haven (keuken poetsen) en eet heel weinig, alleen shake in de middag, zodat ik wel airfryer patat kan eten met een frikandel en pindasaus. Totaal 820 kcal.
Dan heb ik veel gefietst en drie uur hard gewerkt.

Wens iedereen een fijne dagen toe, de zon schijnt dus neem het ervan, als het ff kan.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 733 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
8 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
Krokante muesli met noten 120 kcal
278 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Water 0 kcal
Sla met slasaus 92 kcal
Ei 64 kcal
377 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Kersen 57 kcal
Afslankmix pepermunt & sennablad 0 kcal
70 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 17:58    

Reageer met quote
Donderdag 22 juli 2021,

Hallo allemaal,

Woensdag lekker ff op balkon gezeten en toen naar de haven gegaan om te poetsen. Ik had de hele dag heel weinig gegeten, dus toen ik thuis kwam stonden de patatjes klaar met een frikandel.

Vanmorgen, donderdag lekker op de pc recepten bekeken voor de heteluchtoven, die moet dus lager dan een gewone boven en beneden warmte oven. Dus weer wat geleerd. Morgen ga ik de ingrediënten kopen voor de citroencake. Ook dat wordt spannend.
Vanmiddag naar mijn oude vriendin geweest, dat was weer heel gezellig.
Vanavond gaan wandelen, maar... wat een rot schoenen heb ik. Zo een harde stof en weer mijn beiden voeten onder de blaren... heb ik nog nooit zo meegemaakt. De laatste meter op mijn sokken naar huis gelopen. Heb nog geen 5 km kunnen lopen daardoor.
Zit nu met brandende hielen en tenen...

Morgen die wandelschoenen terug brengen bij de ANWB en weer op zoek naar nieuwe wandelschoenen.

Menu

Totaal 825 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Becel proactiv verlaagt actief cholesterol 21 kcal
122 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
158 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Water 0 kcal
Andijvie 39 kcal
Kipkrokantschnitzel 272 kcal
532 kcal
Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Afslankmix pepermunt & sennablad 0 kcal
13 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 19:08    

Reageer met quote

Vrijdag 23 juli 2021,

Hallootjes allemaal, ja ja... daar ben ik weer en super blij. Heb weer mijn Skechers Bobs gekocht, maar dan wel een maatje groter door die bult op mijn rechter hiel. Verstandig toch? Ze zitten zo giga lekker en lopen zo zacht. Nu maar hopen dat er geen gaten in de hielen schieten. zoals de vorige keer. Grap
Geld terug gekregen van de ANWB, ging niet van harte, maar uit coulance toch gedaan. Stom mens...allemaal smoesje verzon ze om ze niet terug te nemen. Maar goed... gelukt.

Gelijk lekker 18 km gefietst, maar hadden eerst het huis aan kant gemaakt hoor, samen met mijn mannetje. Ook het bed verschoond en was gedraaid en gedroogd buiten. Alles ruikt weer heerlijk.

Ga op tijd koken en dan weer een poging wagen om 10 km te wandelen. Moet een keertje lukken, niet?

Mijn pc doet niet wat het moet, maar ik kan wel zeggen dat ik rond de 935 kcal binnen krijg en ruim 1045 kcal verbrand. Gaat lekker.

Ik eet vanavond wat aardappeltjes gekookt, met bio bietjes en een karbonaadje. smullen Jammie...Verder heel netjes gegeten en niets geks gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2021 16:05    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Vrijdagavond update nog lekker 10 km gewandeld met mijn nieuwe sportschoenen en dat ging me toch goed. Voor de zekerheid doe ik een blarenplakker in de hiel, want ik denk dat er anders weer een gat in komt, ik zag al een klein plekje glimmen, dus... moet goed gaan.

Zaterdag 24 juli 2021,

Wat een dag zeg! Heb voor het eerst van mijn leven een citroen, rum/rozijnen cake gebakken. Gelukt!!!
Mijn zus heeft mij gesupporterd, maar goed ook. Ik heb een heteluchtoven en moest ff uitvinden hoe dat zit qua temperatuur.
Hij is lekker en heel luchtig en zeer goed van smaak. Wat wil je nog meer. Dit was een pak uit de winkel, Koopmans-citroencake. Dat is voor dummies Lachen
Straks ga ik echte cake maken en zelf de ingrediënten erin doen. Dat is gewoon veel lekkerder, volgens zus. En als dat lukt, ga ik het met volkorenbloem proberen. Lijkt me super leuk om te doen. Vries het wel gelijk in als het klaar is, want anders gaat ie op. Grap

Wens iedereen een fijne zaterdag toe, beetje bewolkt, maar ach... de was hangt buiten en het droogt. Wat wil je nog meer.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 955 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
122 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
158 kcal

Avond
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Airfryer, Pommes Frites, Extra Crunchy, Harvest Basket 141 kcal
Brood, volkoren 82 kcal
Gegrilde ham 14 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
Mayonaise 133 kcal
508 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Afslankmix 0 kcal
Jonagold 40 kcal
Citroencake 114 kcal
167 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 jul 2021 13:56    

Reageer met quote

Zondag 25 juli 2021,

Hallo allemaal,

Het was vannacht een kort nachtje slapen...

Heerlijk gekeken naar de Olympische Spelen 2020/2021, ik ben bijvoorbeeld vannacht om 4 uur opgestaan en het handbal dames gezien, boksen, zwemmen, roeien, en noem maar op. Toen ff naar bed gegaan en de wekker gezet op 8 uur en turnen gezien, wegwedstrijd dames, spannend hoor. Wat een prestatie. Ook dressuur ff gezien. (mooie trouwe paardjes)
Zo af en toe switch ik van NPO 1 naar Eurosport 1.

Straks Feijenoord om 14:30 uur op ESPN. We worden verwent. Ik kijk elke keer naar het programma van de Olympische Spelen, dat programma kon je downloaden en dan zie je wanneer wat komt. Wel erg verwarrend hoor. Vroeger kon je al het turnen volgen, of al het zwemmen, maar soms alleen stukjes van wat Nederland doet en een hoop gekletst tussendoor, daar zit ik niet op te wachten, actie wil ik zien. Liefst zie ik alles. Jammer... Maar goed...het is genieten van al die topsporters, ik heb er zo een respect voor. Prachtig die oerkrachten. Maar of wij, Nederland, echt zoveel medailles halen, dat is nog te bezien. Hoop het wel. Valt niet mee hoor, al die spanningen en verwachtingen en die corona maatregelen, dat leidt zo af.

Kijk nog steeds Oranje Zomer, moet er wel om lachen hoor, wat een geklets om het netjes te houden. Zeggen ze wat van vrouwen en kletsen.

Straks nog ff wandelen, ff de cake eraf lopen, dat wandelen is goed voor ruim 600 kcal. Loop 6,1 km per uur, dat 10 km in 1:45 uur. Lekker hoor.

Wens iedereen een fijn weekend en blijf lachen mensen...

Menu

Totaal 1114 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Havermout grof 127 kcal
Gedroogde rozijnen 62 kcal
Lijnzaad 43 kcal
Kaneel 2 kcal
337 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
Magere melk 76 kcal
150 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Water 0 kcal
Snijbonen 46 kcal
Slavink 194 kcal
461 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Afslankmix 0 kcal
Jonagold 40 kcal
Koopmans citroencake 114 kcal
167 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 jul 2021 13:49    

Reageer met quote
Maandag 26 juli 2021,

Hallo allemaal,

Gisteravond nog ff lekker gewandeld tussen de buien door. Het was meer snelwandelen. Had bijna een record te pakken op mijn nieuwe sportschoenen. Wat lopen die toch zalig, mijn Bobsies. Op een gegeven moment liep ik 6,64 km per uur. Whoehahaha...Niet te geloven.
Maar wat ruikt het buiten heerlijk na een bui, dan kan ik zo daarvan genieten. Zalig.

Vanmorgen naar moedertje geweest en wat zat ze te smullen van de cake. Ze vond het goed geslaagd.
Ook hieltjes gekocht voor mijn sportschoenen, die plak ik achter de hiel, zodat mijn harde bult van mijn hiel die kant niet kan laten slijten. Dit moet goed gaan nu. Zou het verschrikkelijk als ik het kapot zou lopen.

Straks een boek lezen, het regent soms zo keihard, niet te geloven. Als het vanavond droog blijft wil ik na het eten nog wel ff proberen te wandelen. Kan er weer geen genoeg van krijgen. Kan je nagaan wat goede schoenen met de mens (voeten) doet.

Wens iedereen een fijne week toe en 'be strong'.

Groetjes Crebster

Menu

Totaal 910 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
122 kcal
Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Brood, volkoren 82 kcal
Ei 110 kcal
Ham 15 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
342 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Broccoli 47 kcal
Kipfilet 125 kcal
393 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Afslankmix 0 kcal
Jonagold 40 kcal
53 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2021 13:57    

Reageer met quote
Dinsdag 27 juli 2021,

Goedemorgen allemaal,

Ben ontzettend geschrokken van een bericht van een weegclubvriendin. Moet er even van bijkomen. Gelukkig gaat dat daar weer wat beter.

Maar goed, ik was net zo blij dat mijn 'bakkastje' wat voller komt, nu ik besloten heb om wat vaker te gaan bakken. Vandaag voor het eerst ook meegegaan boodschappen doen, leuk weer om dat samen met mijn man te doen. Heb wel een mondkapje op met winkelen, want ik heb het niet zo op mensen om me heen. Dat wordt wat met de vakantie naar Turkije. Ha ha ha... Dat is er dus wel ingeslopen, die voorzichtigheid. We weten nog steeds niet of we wel of niet gaan. Zeker met dit weer hier in Nederland denken we van wegwezen hier. Bah, wat een regen elke keer... niets aan.

Verder hopen op mooi weer, dan kan ik ff wandelen. Gisteravond regende het zo erg en niet gewandeld. In Brielle was er in de ochtend 40 mm regen gevallen. Dat is erg veel, maar waarom hier niet. De natuur heeft wat kuren en nu waren wij aan de beurt. Komt best goed hoop ik.

Laten we maar blij zijn met wat we hebben. Gezondheid en een beetje gelukkig zijn is toch waar het om draait.

Verder gaat het goed met afvallen, het gaat niet hard, maar de onsjes gaan er langzaamaan toch af.
Af een toe een stukje cake bij de koffie hoeft dus niet altijd te betekenen dat je aankomt. Dat geeft een beetje hoop. Wil niet mijn hele leven aan de shakes.

Wens iedereen een fijne dag toe en maak er wat van.

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 882 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Ananas jam minder zoet – Jumbo 23 kcal
122 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
158 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Sperziebonen 225 gr 56 kcal
Mager rundergehakt 70 gr 172 kcal
449 kcal

Tussendoor
Kruidenthee 0 kcal
Water 0 kcal
Koffie, cafeïnevrij 2 x 300 gr 6 kcal
Afslankmix 0 kcal
Rozijnencake 35 gr 135 kcal
151 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 jul 2021 10:33    

Reageer met quote
Toch nog gewandeld vandaag, net thuis voordat het ging regenen. Hihi!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 jul 2021 15:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 78, 79, 80  Volgende
Pagina 79 van 80