Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 113, 114, 115  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Woensdag 16 juni 2021,

Hallo allemaal,

Springersdiep - De Punt - Ouddorp

Beetje laat vandaag dat ik in mijn dagboek schrijf, maar we waren al om 7:00 uur op en om 9:00 uur al op De Punt in Ouddorp. Lekker bruin gebakken, heerlijk aan het water met wat wind. Goddelijk gewoon. Dan kunnen we er weer ff tegen. Op het balkon is het veel te heet nu. Voel me ook zo lekker nu met een kleurtje op het lijf. Zalig en slank in de bikini Lachen
Wel meer gegeten dan normaal, want ik sterf van de honger aan het water, dus wat extra bammetjes mee met wat jam en een cola zero, dat neem ik echt nooit, maar oh... wat lekker was dat met die hitte. Was gewoon een feestje.

Menu

Totaal 1149 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Dieet Pro 73 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
149 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Brood, volkoren 164 kcal
Becel proactiv verlaagt actief cholesterol 43 kcal
Abrikozen jam 100 kcal
307 kcal

Avond
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Bami 358 kcal
Ei 110 kcal
Sate kip 74 kcal
637 kcal

Tussendoor
Koffie, cafeïnevrij 5 kcal
Water 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
Jonagold 40 kcal
Coca-cola zero 1 kcal
56 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 jun 2021 19:57    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag Crebster

Jouw dag gisteren klinkt heerlijk!
Lekker aan het water in jouw bikini!
Ik heb gisteren veel gezwommen met de kindjes. Mijn twee oudste hebben al examens. Gelukkig is onze 7 jarige vragende partij om samen te spelen in het zwembad.

Mijn weegschaal zakt heel traag maar het blijft groen.
Cool Dus ik ben wel blij.
Ik hoop binnenkort 67,9 te zien. Dat is al een paar jaar geleden.

Ik lees hier af en toe eens mee.
Ik dacht ook onmiddellijk aan jou toen ik het overlijden vernam van Lucinda Riley

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jun 2021 15:18    

Reageer met quote
lisa30 schreef:
Dag Crebster

Jouw dag gisteren klinkt heerlijk!
Lekker aan het water in jouw bikini!
Ik heb gisteren veel gezwommen met de kindjes. Mijn twee oudste hebben al examens. Gelukkig is onze 7 jarige vragende partij om samen te spelen in het zwembad.

Mijn weegschaal zakt heel traag maar het blijft groen.
Cool Dus ik ben wel blij.
Ik hoop binnenkort 67,9 te zien. Dat is al een paar jaar geleden.

Ik lees hier af en toe eens mee.
Ik dacht ook onmiddellijk aan jou toen ik het overlijden vernam van Lucinda Riley

Hallo Lisa, leuk dat je even langs komt.

Fijn dat je gewicht weer in de goede richting gaat. Mis je wel hoor. Waarom doe je niet mee met het sprintje stabiel 40? Dan heb je een stok achter de deur. Daardoor ben ik nog steeds op gewicht. Eén keer in de week wat schrijven en je bent weer klaar voor een week. Maar het helpt wel om stabiel te blijven.

https://www.weegclub.nl/forum/stabilisatiesprintje-40-samen-stabiel-blijven-t57063-50.html?sid=a9ab253a987bf3cbb4b9672e54448b11

Fijn dat je zo lekker gespeeld hebt met de jongste kids in het water, geniet er maar van, ze worden zo gauw groot. Maar dat weet je wel dat de tijd niet stil staat, nu de oudste kinderen zelfs al examens hebben gedaan, nu nog de uitslagen afwachten, neem ik aan?
Best spannend hoor en zeker het laatste jaar met die corona was het bar en boos voor de kinderen die schoolgaande waren en het thuis maar moesten oplossen met online lessen en ouders die er over moesten waken of alles wel goed ging/gaat. Bah, moet er niet aan denken om dat te ervaren met mijn kinderen, die waren zo stout... gelukkig gaan we de goede kant voorlopig op en straks geen mondkapjes meer. Wat een rotdingen zijn dat. Lachen

ja, Lucinda Riley... ik ben me rot geschrokken van dat nieuws, wat een zonde van al dat talent dat naar de hemel gaat. Tenminste, dat neem ik aan van wel. Zo een lieve vrouw en veel te jong weggenomen, lieve mensen achter laten en haar lezers. Rotziekte!
Ik lees gewoon die boeken nog een keer, na een paar jaar, dan weet je toch niet helemaal meer wat er precies is geschreven.
Heb gelukkig nog wel het nieuwste boek gekregen van De Zevende Zus, dus als je het wilt hebben? Maar het einde is, nu je weet dat Lucinda niet meer leeft, wel een open einde. Maar wat schreef ze toch prachtige boeken. Helaas... we weten dat we niet eeuwig op de aardbol kunnen zijn, maar van sommige mensen vind ik het zo jammer, dat kan ik slecht verkroppen.

Wens je all the best en blijf maar lekker lezen hoor hier in mijn dagboekje. Er gebeurt van alles daarin. Grap

Fijn weekend en tot schrijfs, leuk!

Lief groetje van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 jun 2021 10:44    

Reageer met quote
Donderdag 17 juni 2021,

Vandaag was het de crematie dag van mijn vriendin. Ik heb het er erg moeilijk mee, zoals het allemaal is gegaan. Maar ze heeft rust!

's Middags naar mijn oude vriendin van 90,5 jaar gegaan, doe ik elke donderdag. Ze is altijd zo lief voor mij en verwent me vreselijk. Soms moet ik het een halt toeroepen, want ik zou vierkant worden en dan moet ze lachen. Weer hele verhalen en een dikke smile als ik weer weg ga. Ach... de tijd die we samen nog hebben, daar genieten we zo van.

's Avonds natuurlijk Nederland - Oostenrijk gekeken en ja hoor... gelukkig gewonnen. Het was niet de allerbeste wedstijd, maar dat doet er niet toe. Ik ben weer blij.

Zo zie je maar hoe een dag kan verlopen betreft emoties.

Vrijdag 18 juni 2021,

Het leven gaat door en heb ik bijna de hele dag in de heerlijke warme zon gezeten op het balkon met een boek. Die is nu uit. Vreselijk spannend boek. Ik val van me stoel van het lachen!
Word niet goed van het gezeik dat het weer te heet was. Het is ook nooit goed. Dat vind ik zo erg. Ik aanbid de zon en ben dan zo dankbaar dat we zo lekker opgewarmd worden. Heel mijn lichaam is dan zo blij. Soms een buitje, oké, maar voorlopig krijgen we weer een hoop regen. Is dat het dan? Waardeloos vind ik dat. Niet weten wanneer je een bui op je kop krijgt als je gaat fietsen.

Zaterdag 19 juni 2021,

ja hoor, de hele dag bewolkt. Hebben ze nu hun zin? Weg zon... Moest vanmorgen bijna het licht aan doen, zo donker was het in de kamer toen we gingen ontbijten. Bah... Was net zo blij met dat warme weer en dat vrolijke zonnetje.

Nu maar afwachten wat we gaan doen vandaag. Hoop dat we nog ff kunnen fietsen of zo. Of wandelen? Kijk wel. Ga niet de hele dag in dat donkere huis zitten hoor.

Wens iedereen een fijn weekend, met of zonder zon, we maken er gewoon wat van.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 997 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
177 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Dieet Pro 73 kcal
158 kcal

Avond
Water 0 kcal
Airfryer, Pommes Frites, Extra Crunchy, Harvest Basket 176 kcal
Magere melk 95 kcal
Kipfilet 125 kcal
Knoflooksaus 49 kcal
Shoarmakruiden 13 kcal
458 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gedroogde rozijnen 65 kcal
Gevulde koek 123 kcal
203 kcal
Het wordt toch maar vanavond een klein airfryer patatje met verse shoarma en verse knoflooksaus. mmmmmmm

Laatst aangepast door Crebster op za 19 jun 2021 14:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 jun 2021 11:06    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Gezeik over het weer van sommige mensen.
Ik waai met alle richtingen mee Lachen

Eten tussen 12:00-18:00 uur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jun 2021 12:06    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Hoe gaat het met je? Heb je je nog gewogen vandaag?
Ik wel, hihi, toch stiekem even.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jun 2021 17:19    

Reageer met quote
Woensdag 23 juni 2021,

Goedemorgen allemaal,

Nou moe, ik heb me gewogen maar het gaat niet goed. 1,3 kg. aangekomen. Huil huil Zo zie je maar... ook een hele slechte stoelgang, maar toch. Ik eet teveel koolhydraten, zeker met Vaderdag. Lekker aan het gebak gegaan en patatjes, dat was de tweede keer van die week en dan moet je niet gaan klagen. Schaam Schaam Het was weer lekker maar genoeg.

Vanaf maandag ben ik al weer wat strenger gaan lijnen, maar nu alles op is en de kasten leeg, zal het beter lukken met meer verstandige keuzes. Manlief mag niets meer kopen van snoeperij en ook geen gevulde koeken of chocolade. Ook hij is 2 kilo aangekomen, nou is dat voor hem niet erg, want hij was al erg magertjes geworden.

Als ik trek tussendoor krijg, neem ik een puntpaprika of een appel of water. De laatste tijd nam ik niets van dat soort. Ook het bewegen gaat ff heel slecht i.v.m. mijn schouder. Dat is soms niet uit te houden. Ik lees veel, lekker op het balkon als het niet te fris is, want ik kan totaal niet tegen kou en vocht.

Ook de bbq van mijn vriendin a.s. zondag afgezegd. Dat werd op een camping gehouden met 25 man. Dat vind ik nog te riskant en met dit weer hoeft dat niet van mij in de natte bende. Bah... Heb er ook geen zin in, want ik lus bijna geen vlees en salades. Dus ik sla het over. We gaan een keer langs als het echt mooi weer is met veel zon en dan 's avonds uit eten. Dat uit eten doen we nooit, dus we zien wel. Ben ook zo lastig wat eten betreft. Liever lekker thuis.

Maandagochtend bij moedertje geweest, maar ze kan mijn naam niet meer noemen en manlief noemt ze 'jij of hij'. Ze is zo stil geworden, soms zingt ze nog wat mee met mij en dan tweede stem. Haar stem is nog heel mooi. Ben blij dat ik haar nog heb. Ze heeft geen pijn en is rustig.

Maandagavond met de arts van de Bergman kliniek gesproken betreft de kalkschouder en ik wacht nog een paar maanden af. Het lichaam moet de gelegenheid krijgen om die kalk wat nog in de schouder zit, zelf weg te werken en dat duurt ff. De cortisoneprikken die je na de barbotage krijgt, vind ik te riskant voor pezen en spieren. Vandaar dat ik pas oktober eens ga kijken hoever we staan en of we dan de barbotage gaan herhalen.

Dinsdag het huis gepoetst en bed verschoond en gewassen en gestreken. Daarna lekker mijn boek gelezen. Heel spannend weer.

Vanmiddag ga ik weer op de fiets naar de haven en dan de keuken poetsen. Dat valt me zwaar deze keer, want tja... die ellendige schouder. Neem wat paracetamol in.
Maar beweging is goed, wel rustig aan deze keer.

Wens iedereen een fijne dag toe en laat de kilo's niet oplopen, mensen! Doe er gauw wat aan, ga ik ook doen!

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 697 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Dieet Pro 73 kcal
149 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Dieet Pro 73 kcal
158 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Jus 43 kcal
Water 0 kcal
Tuinbonen in blik / glas 88 kcal
Ei 64 kcal
373 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Coca-cola zero 1 kcal
16 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 jun 2021 10:35    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Zet m meissie! Lief hoor, jouw reactie in het stab sprintje! Dank je!
Wat ben je lekker actief! Ik zit vandaag een beetje bij te komen van de afgelopen korte drukke week met veel emoties. Ik neem er de tijd masr voor. Die heb ik genoeg. Hoop ik maar, want, hoe beperkt ook, ik vind het leven, en het zoeken en soms vinden van balans nog keer de moeite waard! Ik zag gisteren een mooi gezegde over afscheid. Hij is/ was van Dietrich Bonhoeffer.

Afscheid nemen
Is met zachte vingers
Wat voorbij is dichtdoen
En verpakken
In goede gedachten
En herinnering.

Liefs!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jun 2021 11:07    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Zet m meissie! Lief hoor, jouw reactie in het stab sprintje! Dank je!
Wat ben je lekker actief! Ik zit vandaag een beetje bij te komen van de afgelopen korte drukke week met veel emoties. Ik neem er de tijd maar voor. Die heb ik genoeg. Hoop ik maar, want, hoe beperkt ook, ik vind het leven, en het zoeken en soms vinden van balans nog keer de moeite waard! Ik zag gisteren een mooi gezegde over afscheid. Hij is/ was van Dietrich Bonhoeffer.

Afscheid nemen
Is met zachte vingers
Wat voorbij is dichtdoen
En verpakken
In goede gedachten
En herinnering.

Liefs!!

Hallo lieve Dymphy, wat ben je toch een sterke vrouw. Altijd doorgaan en nooit opgeven, ook al vallen de dagen je zo zwaar. Je bent een voorbeeld voor mij.
Wat een prachtige spreuk en oh zo waar.

Jij ook heel veel liefs van mij. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2021 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Wat een drukke dagen steeds, maar je bent goed bezig.
Heel naar dat de kilo er sneller aan zit dan er af gaat …. ohhh

Eten tussen 12:00-18:00 uur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jun 2021 11:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 75, 76, 77 ... 113, 114, 115  Volgende
Pagina 76 van 115