Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Lees net op internet dat de schrijfster van de zeven zussen is overleden Huil huil Ze was nog maar 55 jaar, veel te jong. Ze had kanker lees ik nu.
Ik heb ook dat eerste boek van haar in huis, zal ook eens dat gaan lezen. Had ik gekregen van een vriendin!
Maar momenteel ben ik Anne Frank en een voedingsboek aan het lezen. Ik heb ook weinig tijd om te lezen deze week, volgende week ook al. De tijd gaat me te snel, ik ga ook niet te laat naar bed. Anders ben ik morgen niet waar ik zijn moet, ja ik bedoel, gesloopt ben ik dan.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Hallo Zonnetje,

Wat ben ik gister geschrokken zeg dat Lucinda Riley is overleden. Ook aan die rot ziekte, bah...wat jammer dat zo een talent er niet meer is. Ze was aan haar laatste boek bezig over Pa Salt, ze had nog maar 60 blz. geschreven. Ik heb al haar boeken gelezen en wat schrijft ze mooi. Wat een doorzetter is het geweest. Ben er erg verdrietig van dat zij nu juist van ons heen moest gaan.

Het leven gaat door, Zonnetje. We maken van elke dag een feestje, want zo zie je maar... je tijd kan zo maar om zijn.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 7:43    

Reageer met quote
Astrid26 schreef:
Jeetje meid, wat ben jij weer mooi slank!
Eens een topper, altijd een topper Applaus

Hallo Astrid,

Disco Wat leuk dat ik wat van jou lees, gaaf zeg. ja het gaat al maanden heel goed en blijf behoorlijk stabiel. Soms schommel ik wel wat, maar ik hou het goed bij en ga gelijk aan de slag als het te gek wordt, zoals de laatste week. Het bewegen gaat ook redelijk, zeker met het mooie weer. Vul nog steeds elke dag mijn Eetmeter van Voedingscentrum in en dat helpt heel goed. Wil niet boven de 1000 kcal. komen. Het is voor mij genoeg.

Hoe gaat het met jou, je man en je kinderen? Ik lees niets meer van je in je dagboek. Denk altijd graag terug aan de tijd in 2012, toen we met ons vaste clubje zo lekker konden lachen om de dagelijkse dingen en de zottigheid. We vielen ook zo goed af.
Jij schreef altijd zo gezellig, moest altijd lachen om je.

Hoop toch wat vaker van je te horen, hoor, ik mis je echt.

Lieve groetjes en het allerbeste met je !

Crebster. cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 7:50    

Reageer met quote
Zaterdag 12 juni 2021,

Goedemorgen lieve mensen,

Mannetje was vroeg op en snel ontbeten. Althans...shake! Het gaat niet goed de laatste tijd, dus ik ga weer eens streng zijn. Even de broekriem aantrekken, anders is alles voor niets geweest.
Ik heb er ook totaal geen moeite mee, want ik vind de shakes van Dieet Pro heel erg lekker.
De laatste dagen eet ik gewoon veel te veel en onverstandig. Ook wel eens lekker hoor, ff uit de ban springen, maar we blijven aan de gang en dat is niet de bedoeling. Ik wil nog steeds naar de 65 kg en die laatste kilo's willen niet vlotten.

Gistermiddag nog gekeken om onze reis om te boeken naar Griekenland, we wachten het nog even af of Turkije echt niet open gaat voor de Nederlanders. Ik vind het wel balen hoor, want dat is echt top daar in Turkije, alles inclusief ook het strand met barretjes, handdoekenservice, geen toeristenbelasting etc. Prachtige locaties, maar goed... we kijken wel. We zijn verwend.

Er is straks genoeg voetbal, dus vervelen doen we ons niet. Gister won Italië van Turkije, maar ik was bijna in slaap gevallen, met dat 'schuifie, schuifie' voetval... dat is de laatste tijd in. Heel irritant voetbal... er gebeurt te weinig in dat veld. Ha ha ha...

Maar goed... we gaan er weer voor! Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 494 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
139 kcal

Lunch
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Water 0 kcal
141 kcal

Avond
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Magere melk 76 kcal
131 kcal

Tussendoor
Jonagold 40 kcal
Gedroogde rozijnen 26 kcal
Koffie, cafeïnevrij 8 kcal
Water 0 kcal
84 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 jun 2021 8:21    

Reageer met quote

Zondag 13 juni 2021,

De dag is goed begonnen, dat was gisteravond wel ff anders met de wedstrijd Denemarken - Finland. Wat ben ik geschrokken, zeker toen ik die voetballen Christian Eriksen zo zag liggen. Toen dat reanimeren, vreselijk gezicht en wat gingen die mannen die erom heen stonden door een rollercoaster van emoties. Maar deze dingen hebben ook positieve kanten. Verbroedering! Wat mooi om te zien dat ze bij hun teamgenoot bleven staan, omringd en beschermend. Het was zijn tijd nog niet en mag voorlopig nog bij vrouw en kind blijven.

ja ja... het leven geeft en neemt. Laten we maar elkaar lief hebben en genieten van alle mooie dingen. Maak herinneringen zeggen ze tegenwoordig.

Ik ben de dekbedden aan het wassen. Ik heb zo een vierseizoenen dekbed. Nu het zulk lekker weer is dacht ik: 'Gaan met die banaan'. Dan snuffelt dat bed zo lekker vanavond. Heerlijk.

Het eten gaat goed en blijf voorlopig ff steng, want die paar kilo's moeten er toch heel snel af. Maar dat lukt wel. Ben blij dat ik het op tijd in de gaten hebt. Komt ook door dat sprintje waar ik in zit. Stabiel blijven is echt opletten geblazen. Leren omgaan met je voeding en niet te vaak uit de ban springen.

Wens iedereen een fijne zondag en nu maar afwachten wat Nederland vanavond gaat doen. Ik heb er zin in.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 823 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Dieet Pro 73 kcal
149 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
Gemberwortel 1 kcal
158 kcal

Avond
Water 0 kcal
Magere melk 95 kcal
Aardappel 83 kcal
Jus 43 kcal
Aardappel 83 kcal
Snijbonen 46 kcal
Magere runderlappen 4st/ 108 kcal
458 kcal

Tussendoor
Koffie, cafeïnevrij 8 kcal
Water 0 kcal
Jonagold 40 kcal
58 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 jun 2021 9:41    

Reageer met quote
Zondagmiddag/avond 13 juni 2021,,

Voordat alle voetbalwedstrijden begonnen ben ik toch ff gaan wandelen en kon ik de tweede helft zien. Engeland - Kroatië.

Lekker voetbal gekeken en wat spannend was het. Wat speelden ze goed. Al dat gezeik over De Boer en zijn systeem, laten ze ze eerst een kans geven, ja toch? Dat moet groeien. Nou.. ik vond het een giga leuke wedstrijd, alleen moeten ze wel blijven opletten als ze voor staan. Grap

Maandag 14 juni 2021,

Vanmorgen vroeg opgestaan en naar moedertje gegaan en daarna happen voor de nieuwe tandjes.
Moeder loopt weer heel goed, maar ze zegt bijna niets meer. Ze lacht heel lief en kijk wat dromerig voor haar. Ze prevelt een beetje met haar mondje. Ik denk dat ze bid. Ik weet het niet. Maar ze is wel aanspreekbaar hoor. Ze kent me nog, maar oh wee... ik weet niet voor hoelang nog. Ze zag er goed uit, wordt wel wat mager, maar ja... ruim 90 jaar. Ik hou zoveel van haar...

Met lijnen gaat het weer prima en woog vanmorgen ineens een kilo lichter. Wat een opluchting zeg. Wat een geschommel, komt zeker door het weer.
Ik drink ook meer water nu. Dat vind ik moeilijk, ik drink erg weinig en moet daarvoor opletten dat ik echt goed water drink.
Maar... er is hoop en val weer af, gelukkig maar.

Hoorde dat een oude vriendin hier is overleden, pffff... ik kan er niet zo goed tegen. Onze vriendschap stond op een zeer laag pitje, ik denk doordat ze al ziek was. Heb haar en haar man met rust gelaten, ze was ook wat afstandelijk toen ze wist dat ze niet lang meer te leven had, ze wilde niemand meer zien en dat moeten we respecteren. We hebben een ontzettende mooie tijd samen gehad. Nu heeft ze rust.

Wens iedereen een fijne avond nog een paar nachtjes en dan mag Nederland weer voetballen.
Donderdag, Oranjedag !!!

Groetjes van Crebster. Carpe Diem. Liefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 15:29    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Gecondoleerd met je oude vriendin.
ja, dat moet je dan maar respecteren als iemand dat niet wilt.
Lijkt me moeilijk hoor!

Goed zo, een kilo lichter nog wel!

Ik heb nog 3 halve diensten te gaan. Vrijdag ben ik vrij, ik weet nog niet wat ik ga doen. Moet nog zoveel doen, maar dan maar op mijn eigen tempo. Ik kan het allemaal niet bijhouden met dit prachtige weer. Daarom ging ik gisteren ook niks doen in het huishouden.
Misschien zo nog eventjes stofzuigen of de was opruimen. Zal eens kijken of ik nog puf heb, hihi.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 15:35    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Wat maak jij een hoop mee op een dag Creb.

Gecondoleerd met je oude vriendin. Houdt altijd de eer aan jezelf en stuur haar man / familie een condoleance kaart. Dan krijg je achteraf nooit gezeik dat je niets hebt laten horen ….

Eten tussen 12:00-18:00 uur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 17:24    

Reageer met quote
Astrid26 schreef:
Wat maak jij een hoop mee op een dag Creb.

Gecondoleerd met je oude vriendin. Houdt altijd de eer aan jezelf en stuur haar man / familie een condoleance kaart. Dan krijg je achteraf nooit gezeik dat je niets hebt laten horen ….

Dank je wel, een kaartje stuur ik sowieso. Het is moeilijk om haar nooit te hebben mogen zeggen hoe een lieve vrouw ze was. Op en top gastvrouw en met onze bootreisjes zo gelachen. Door hun kochten we in 2018 een boot. Kwam ze aan met Irish Café als ik zat te vissen 's avonds. Zo lief.
Geen afscheid kunnen nemen van haar maakt het zo onaf.
Maar ja... Ff laten bezinken en weer doorgaan.
Het leven gaat door en heb het verder goed naar het zin.

Groetjes van Crebster, komt goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2021 17:36    

Reageer met quote
Dinsdag 15 juni 2021,

Disco Ben zo blij Uitroep toch nog 1 ons afgevallen. Disco

De weegschaal stond een paar dagen geleden op ja ja... 68,5 kg. Dus wat dat nu was? Ik schrok me een ongeluk. Zodra ik zie dat mijn gewicht omhoog schiet, dan onderneem ik actie, anders is het al heel gauw te laat.
Had ook een slechte stoelgang, maar dat ben ik, dat hoort bij mij al zolang ik kind was.
Gelijk de klem op de mond gezet en alle extra's geschrapt, ook de Hema ontbijtjes is voorlopig over. Ook het lijnzaad, rozijntjes en zelf voor even mijn fruit. Het moest ff en zie het resultaat. Ook erg veel bewogen en heel veel water gedronken, dus ik mag tevreden zijn.

Het bevalt me nog steeds prima dat tellen van kcal op de Eetmeter van Voedingscentrum, het helpt mij stabiel te blijven en onder de 68 kg te wegen. Vul het nog steeds elke dag in en geen dag overgeslagen sinds 28 april 2020.
Dé oplossing voor je gewicht op peil te houden.

Wat was ik vandaag laat op zeg, dat komt omdat we tot twaalf uur tv hebben gekeken. De nabeschouwing op SBS 6 met die zeikerds van VI of wel Oranje Zomer. Wel lachen hoor. Ze nemen elkaar in de maling. Soms kan dat leuk zijn!

Straks lekker koffie drinken met een halve gevulde koek, maar geen chocolade voorlopig, want dit is ook het enige wat ik deze week neem, is mijn voornemen.
Het moet wel leuk blijven, heb vandaag mijn ontbijt ervoor laten schieten Grap

Vanmiddag lekker een eind fietsen, heb er zin aan. Manlief is zo lekker opgeknapt na de zware operatie in december en is nu niet meer te houden. Dan ben je toch een gezegend mens, nietwaar?
Ik ben blij en ga weer verder met streng lijnen, dan zit ik er weer goed bij met vakantie.
(Als het doorgaat??? Turkije is nog steeds dicht en elders wil ik nog niet gaan i.v.m. de Delta variant covid19.)

Vanavond nog 2 leuke wedstrijden, ben heel benieuwd. Zeker Frankrijk - Duitsland. Ik zou niet kunnen zeggen wie er wint. Ze zeggen dat Frankrijk de meeste kansen hebben, maar je weet het maar nooit. Spanje scoorde ook niet gister, dus tja...
Vlak Duitsland niet uit. Spannend hoor.

Groetjes en een fijne dag allemaal en de sportieve groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 742 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
8 kcal

Lunch
Gemberwortel 1 kcal
Water 0 kcal
Dieet Pro 73 kcal
158 kcal

Avond
Aardappel 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 43 kcal
Broccoli 47 kcal
Ei 64 kcal
332 kcal

Tussendoor
Koffie, cafeïnevrij 5 kcal
Water 0 kcal
Jonagold 40 kcal
Gedroogde rozijnen 65 kcal
Halve gevulde koek 123 kcal
243 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Je maakt weer een hoop mee op een dag. Veel plezier met fietsen. Fijn dat je mannetje zo goed is opgeknapt Applaus

Fantastische menu plaats je!

Eten tussen 12:00-18:00 uur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 10:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 75 van 93