Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Graag gedaan! Vorige week ben ik samen 3.1 kilo afgevallen, nu dus 6 ons erbij. Nou ja, het is niet anders. Denk dat die 3.1 kilo veel te veel was!

Over lazyfitgirl methode leer ik juist om geen weegschaal te gebruiken, maar dat heb ik je al uitgelegd in m'n eigen eetdagboekje.
En bij lazyfitgirl leer ik juist om voedzamer te gaan eten! Heb er reuze veel zin in!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Graag gedaan! Vorige week ben ik samen 3.1 kilo afgevallen, nu dus 6 ons erbij. Nou ja, het is niet anders. Denk dat die 3.1 kilo veel te veel was!

Over lazyfitgirl methode leer ik juist om geen weegschaal te gebruiken, maar dat heb ik je al uitgelegd in m'n eigen eetdagboekje.
En bij lazyfitgirl leer ik juist om voedzamer te gaan eten! Heb er reuze veel zin in!

Heel veel succes Zonnetje, ben heel erg benieuwd.

Fijne avond van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 17:03    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Goed bezig meisje

Hallo Ellen, leuk dat je ff langs komt. Alles goed bij jou? Zal gauw eens in je dagboekje kijken.

Groetjes en een fijne avond van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 17:04    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Dank je wel! Heb er dus echt heel veel zin in!

Jij ook fijne avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 17:04    

Reageer met quote
Donderdag 13 mei 2021,

Wat een rare dag en zo super saai. Wat heb ik een hekel aan die zogenaamde zondagen zeg. Alles dicht hier en zo stil...brrrr...
Niet dat ik behoefte heb om naar winkels te gaan, zit nog steeds trouw thuis als het ff kan, maar die opgelegde vrije dagen, heb er altijd een super hekel aan gehad.

Zal er maar een geintje van maken, we hebben het immers goed.

Mijn schouderbrace is er nog steeds niet. Ik zag gisterochtend een foto in de app van Post.nl dat ie er was. Is die foto ineens weg. Ff bol.com gekeken naar mijn bestelling, maar het komt 14 mei, morgen dus. Het was veranderd van datum. Moet je nieuwsgierig zijn, ha ha ha...wat een straf.

Gistermiddag op de fiets naar de haven gegaan, het was heerlijk weer en daar dus ff gepoetst, maar dat ging ook niet zo van harte, ik schoot gewoon niet op. Schouders willen nog niet zo goed meewerken, maar ik merk wel dat het beter gaat en geen constante pijn of zo. Maar... ik heb wel gelachen daar bij de haven. Totdat ik naar huis wilde...wat een hoosbui zeg. Gauw mijn man een appje gestuurd dat ik ff de bui af wilde wachten, had niets bij me en had alleen een vestje over mijn t-shirt aan. Kreeg ik toch een advocaatje met slagroom, zo lief. Wilde er niet aan, maar hij stond er en het was zalig. Weer zo een geluksmomentje. IK kwam droog thuis, maar het was flink kouder.

Stond op de weegschaal en ik ga nog steeds heel goed, mooi gewicht. Ben zo blij en dat al maanden lang.

Wens iedereen een fijne dag toe, ik ga weer in mijn boek De Zevende Zus lezen en straks lekker aan de koffie met...een halve gevulde koek erbij. Eten

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 894 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
131 kcal

Lunch
Dieet Pro 55 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Water 0 kcal
Geelwortel (kurkuma) 4 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Lijnzaad 48 kcal
Gedroogde rozijnen 26 kcal
219 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Witlof 32 kcal
Slavink 139 kcal
403 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 16 kcal
Koffie, cafeïnevrij 4 kcal
Halve gevulde koek 123 kcal
143 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 13 mei 2021 9:02    

Reageer met quote
Vrijdag 14 mei 2021,

Goedemorgen allemaal,

Gelukkig is het weer vrijdag. Leven in de brouwerij... weet niet wat ik heb, maar zit zo slecht in mijn vel en ik barst van de honger. Daar komt wel bij dat ik vanmorgen 66,8 kg woog. Dus het klopt dat ik trek heb. Honger is natuurlijk heel wat anders.

Nu zal ik er niet gauw aan toegeven hoor, want het is zonde om te gaan snaaien, maar die knorrende maag vind ik geen lekker gevoel. Dat gaat de hele dag door.

Gister heb ik me niet aan mijn menu gehouden (dat gebeurt me niet vaak) en had als lunch 2 volkoren boterhammen met 1 gebakken ei met ham en 1 met jam i.p.v. een shake met yoghurt. Heerlijk...maar...nog geen uur later barstte ik van de trek. Heb het maar genegeerd, maar ik word wel heel chagrijnig en dat is eigenlijk niets voor mij. Heb ook nergens zin in, zelfs niet wandelen of fietsen.

Heb ook de pest er in dat we nog niets weten van het bureau, nu worden we weer vanavond gebeld. Dit duurt al ruim 2 maanden...ja ja...we zullen het meemaken, anders kunnen ze mooi de boom in.
Zit ook nog steeds te wachten op die brace, dat gaat lekker zo. Dinsdagavond stond ie in de app van Post.nl...toen weer weg...en nu staat ie er weer in. Dus moet ie vandaag in de bus zitten. Ga zo ff kijken, zal nog te vroeg zijn voor de post, maar goed...

Vandaag kijk ik ff niet naar de kcal. Vanmiddag krijg ik waarschijnlijk mijn schaaltje ijs en slagroom en vanavond ga ik heerlijk koken, lekkere verse bami, ga zo de volkoren pasta alvast koken, dan is het kwalijke eraf. Beter voor de bloedsuikerspiegel als je het eerst laat afkoelen in de koelkast en later pas gebruiken.

Wens iedereen een fijne vrijdag, ik ga lekker naar mijn oude vriendin toe, dat is wel erg gezellig en kijk er naar uit.

Groetjes van Crebster.

Menu mmmmmmm

Totaal 1356 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Dieet Pro 55 kcal
131 kcal

Lunch
Dieet Pro 55 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Lijnzaad 48 kcal
219 kcal

Avond
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Mienestjes volkoren 168 kcal
Kipfilet 125 kcal
Bami groenten 24 kcal
Ketjap manis 12 kcal
Ui 15 kcal
Sambal oelek 1 kcal
Saté kip 74 kcal
Roerei 98 kcal
Knoflook 3 kcal
615 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
Verkade knappertjes 65 kcal
Aardbei/vanille ijs 152 kcal
Slagroom 35 kcal
Gevulde koek 123 kcal
395 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2021 10:41    

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Balen dat je een dipje hebt qua eten.
Weet je misschien hoe dat komt dan? Komt toch ergens uit lijkt mij, dat leerde ik bij Skinnyminds. En jij hebt regie over het eten.
Succes met gezond blijven eten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2021 12:49    

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Balen dat je een dipje hebt qua eten.
Weet je misschien hoe dat komt dan? Komt toch ergens uit lijkt mij, dat leerde ik bij Skinnyminds. En jij hebt regie over het eten.
Succes met gezond blijven eten!

Hallo lief Zonnetje,

Het heeft niets met mijn voeding te maken, denk ik, maar ik verveel me gewoon te knetter en ben ontevreden op dit moment. Zeer onterecht, natuurlijk, maar dat gevoel is er wel.
Een knorrende maag is omdat ik altijd een hongerlap ben. Dat heb ik behoorlijk ingedamd, maar soms komt dat naar boven en het stelt mij op de proef.
Eet nog steeds niet veel snoep en zelfs mijn ijs met slagroom van vanmiddag afgeslagen. Het slechte/foute eten gaat mij er niet onder krijgen. Als ik ga toegeven aan snoepen...dat vind ik zo zwak. Dus dat heb ik overwonnen. Als ik wil snoepen, dan doe ik dat omdat ik het wil, niet omdat ik er naar snak. Ben best sterk geworden en ik vind het zonde van alle energie. Ben nu zo lekker slank. Wil nooit meer dik zijn. kwestie van veel water drinken, zit je vanzelf vol.

Het is gewoon het gevoel dat je nog niet echt 'vrij' bent om te gaan of te staan waar je wilt. Kijk naar de winkels... wat een drukte zeg en hele rijen wachtenden. Dan ben ik weg. Zo onverantwoordelijk allemaal.

Ook het idee van 'Wat kunnen we ondernemen straks, bijvoorbeeld de vakantie', en 'kunnen we wel veilig op vakantie'. Alles is zo onduidelijk, ze kletsen als kippen zonder kop.
Ik wil van de zomer er gewoon op uit, de zon in en dagen lang op het strand kunnen liggen, hihi...ach...wie niet.

Het zijn gewoon onzekere dagen. Geld verdienen is tegenwoordig belangrijker dan de veiligheid van de mensen. Van die gedachten word ik een beetje sip. Al die op 'geld beruste mensen'. Dat geldt ook voor de vakantielanden. Let op...straks gaan heel veel landen op geel of zelfs groen, terwijl het eigen volk barst van de corona...nou... je zult het gaan zien met de besmettingen het najaar. Geld is belangrijker voor die landen dan het welzijn van de mensen.

Maar goed...morgen een nieuwe dag en met een schop onder de kont, moet deze ontevreden dame weer gauw uit haar dipje komen.

Geen zorgen, soms heb je van die dagen...maar ben nog steeds sterk.

Fijne avond Zonnetje, lief dat je aan me denkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2021 19:21    

Reageer met quote
Zaterdag 15 mei 2021,

Gelukkig voel ik me ietsje beter. Wat heb je eraan om te zitten mokken, terwijl je er totaal geen reden voor heb. Heb wat extra vitamine ingenomen, dat scheelt een hoop.

We zijn idd gistermiddag gebeld, mijn man dan, dat aanstaande dinsdag het prachtige bureau geleverd wordt. Nu zul je een koe een haas zien vangen, moet je maar rekenen. Lachen

Zit ook nog steeds op de schouderbrace te wachten. 7 mei besteld. Pakket ligt bij Post.nl, heb de foto ervan. Het is nu al weer de zoveelste keer dat er geen pakketten aan komen die geen track en trace nummer hebben. Het kan gewoon in de brievenbus. Heb Bol.com al ingelicht, maar ik word pas volgende week gemaild. Ook dit vereist een lange adem. Bah...Ik kan er gewoon niet tegen, al dat wachten...Het schijnt druk te zijn bij de postbedrijven.

Vandaag heb ik wel wat lekkers bij de koffie genomen, maar verder totaal niets meer dan alleen wat ik ingevuld heb in de Eetmeter. We gaan lekker shoarma eten, zonder brood, maar lekker als een soort salade. Hussel de hele boel lekker door elkaar met ijsbergsla en met mijn zelfgemaakte knoflooksaus er doorheen. Daar doe je echt een moord voor, zo lekker ik die kan maken. Lach

We zouden vanmiddag gaan fietsen, maar hier gaan wat buien tussendoor vallen, maar soms schijnt ook de zon. Ff kijken of we door die buien heen kunnen fietsen. In ieder geval regenjas meenemen. Sip

Wens iedereen een fijne dag en maak er wat gezelligs van. Ga ik ook doen. Anders maar weer Lezen

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 903 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Dieet Pro 55 kcal
131 kcal

Lunch
Dieet Pro 55 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
171 kcal

Avond mmmmmmm
Magere melk 95 kcal
Water 0 kcal
Sla, ijsberg- 6 kcal
Remia bakken en braden olijf 66 kcal
Kipfilet 125 kcal
Shoarmakruiden 27 kcal
Champignons 21 kcal
Ui, gebakken 15 kcal
Knoflook 3 kcal
Knoflooksaus 62 kcal
Verse kruiden 0 kcal
420kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Thee 0 kcal
Jonagold 40 kcal
Gevulde koek, half 123 kcal
183 kcal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 15 mei 2021 10:41    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster, ik kom je ook even weer gedag zeggen. Ben weer bezig met afvallen, ten minsten ik probeer het. Jij bent in ieder geval goed bezig. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 20:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75  Volgende
Pagina 71 van 75