Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 113, 114, 115  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Update zondag 25 oktober 2020,

Toen ik 's middag wilde gaan wandelen, kwam er toch een bui aan en ben ff terug naar huis gesprint. Toen heb ik mijn regenbroek aangetrokken en zo gewandeld. Dat is afzien, want toen ik thuis kwam na 10 km te hebben gewandeld, wat ik zeik en zeik nat en alles te drogen gehangen. Niet te geloven hoeveel vocht je verliest, wel lekker, dan val je goed af en dus ook heel veel water gedronken.
Toen ik bijna thuis was, ging het onweren en het bulderde achter mij behoorlijk. Voor de bui was ik binnen, wat een water is er gevallen. Lachen
Voel me goed op die rug en schouders na, die doen soms echt vervelend, maar toch...ik doe niet teveel en niet te weinig. Z
Zal ik echt verstandig worden??? Grap

Fietstocht zaterdag, ik zit hier ff uit te rusten aan het Haringvliet.

Bijna thuis, maar ooohhhh....wat een donkere lucht.

Maandag 26 oktober 2020,

Was vandaag op tijd op, niet al te laat. Ik vind het zonde van de dag. Nu schijnt zelfs het zonnetje. Dat maakt het allemaal wat vrolijker. Huis is schoon en de was is droog en opgevouwen, dus vandaag een vrije dag.

Wilde toch even schrijven dat de voedingswissel prima bevalt. Die gewone pompoenpit cracker ingeruild voor de cracotte, scheel enorm veel kcal. Halfvolle melk voor magere melk en meer water drinken.

Wat eet ik nu zoal....

's Morgens:
2 glazen warm water.
Geen shake maar 1 cracotte met gekookt ei, beetje kipkerriesalade (kan het niet laten) met chilipoeder en gevriesdroogde uitjes erop. Groot glas Zonnatura groene thee met gember, verse gember en verse kurkuma

Ook eet ik tussendoor samen met mijn man rond koffie/thee tijd (11 uur) een cracotte met mager beleg. Nu dan filet americain. Met een groot glas Zonnatura groene thee met gember en verse gember en verse kurkuma.

Lunch: Dieet Pro met magere bio yoghurt, rozijntjes, havermout
en om 15:00 uur wat magere Franse kwark met appel, kaneel, rozijntjes en een halve mandarijn.
Drink nu veel meer groene thee dan normaal. Ben gek op koffie, maar die thee met verse gember en kurkuma smaakt ook heerlijk en er zit zoveel goeds in. Dus dat drink ik ook bij de lunch

Diner een magere prak met 80 gram aardappels, 200 gr verse groente en 80 gram mager vlees met wat jus.
De halfvolle melk vervangen door magere melk.

Dan niets meer tot de volgende morgen! Dat gaat dus prima...

Na het avondeten niet meer eten!!!

Dan zitten er op zijn minst 15 uren (in mijn geval) tussen diner en ontbijt en daar val je ook heel goed van af. Het is een hele fijne gewoonte geworden, want al dat hompen zo laat op de avond is echt funest. Ik doe dit nu al een half jaar en het bevalt prima en slaap ook echt veel beter daardoor.

Ook drink ik nu veel mee water, daar kwam ineens de klad in toen het kouder werd. Drink nu warm water, dat gaat prima.

Meestal kom ik wel aan de 1000 kcal per dag aan voeding en ruim 2 liter water, buiten koffie/thee en ben iets meer gaan bewegen, maar voorzichtiger. Verleden week was het een ramp met al die spierpijn en gedoe met de kettlebell, dus die laat ik ff staan.

Heb nu ook extra supplementen zoals magnesium en multivitaminen en soms extra vitamine C voor de blaas.

Dus al bij al...val nu weer goed af en heb mijn ritme weer gevonden en.... ik ben weer blij en trots.

Morgen wegen... zie ik naar uit, geen verrassingen meer!

Wens iedereen een fijne dag en voor diegene die werken, veel plezier en doe je best, kanjers.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 954 kcal

Ontbijt
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Geelwortel (kurkuma) 7 kcal
Water 0 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 26 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
142 kcal

Lunch
Gedroogde rozijnen 39 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Havermout 37 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Dieet Pro 66 kcal
235 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 39 kcal
Magere runderlap 110 kcal
343 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 9 kcal
Filet americain mager 41 kcal
Water 0 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Gedroogde rozijnen 26 kcal
Magere Franse kwark 52 kcal
Jonagold 80 kcal
Zonnatura nachtrust kruidenthee 0 kcal
235 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2020 11:26    

Reageer met quote
Dinsdag 27 oktober 2020,

Goedemorgen lieve mensen,

Disco ja hoor, gelukt...7 ons eraf Dansen

De zon schijnt volop en daar word ik zo blij van. Weer lekker de zon en dat in deze wat moeilijker tijden. Het lijkt wel een troost. In maart was dat ook al zo, een en al zon met de intelligentie lockdown. We hebben toen wat op het balkon gezeten met de boeken van De Zeven Zusters.
Wat het allemaal gaat brengen, het maakt mij niet meer uit, we moeten van dat virus af, hoe dan ook.

Vandaag ga ik weer anders eten, ik durf het wel aan.

Vanmorgen
startte ik met een glas warm water en wat citroen, shake/karnemelk met kopje Zonnatura groene thee met gember en extra gember en kurkuma erin. Daarbij nog een glas met water met vitamine C 1500 mg.

Tussendoor cracotte met rookvlees met Zonnatura groene thee met gember en verse gember en kurkuma en een glas water.

Lunch 2 eiwitrijk boterhammen van de Lidl, dat is zalig. Deze beleg ik met gekookt ei en eentje met rookvlees en wat Becel erop. Zonnatura groene thee met gember en verse gember met kurkuma en een glas water.

Tussendoor Groene thee met granaatappel smaak en 2 glazen water.

Diner Gekookte aardappelen 80 gram met wat zout, bloemkool met nootmuskaat 250 gram, zonder zout en een karbonade met wat jus.
Glas magere melk erbij.

Avond rond een uur of 20:00 uur een mok thee en 21:00 uur een heerlijk kopje koffie met koffiemelk halfvol en water.

Het is toch leuker om te zien wat iemand eet. Dit moet het ongeveer zijn.

Ga vanmiddag ernstig aan de gang bij mijn oude lieve vriendin, heb beloofd de vitrage te wassen bij haar, dus ik ben er wel ff mee bezig. Rustig aan....

Fijne dag allemaal.

Menu met de kcal

Totaal 898 kcal

Ontbijt
Dieet Pro 66 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
Geelwortel (kurkuma) 4 kcal
146 kcal

Lunch
Eiwitbrood Lidl 101 kcal
Eiwitbrood Lidl 101 kcal
Rookvlees 11 kcal
Ei 64 kcal
Becel pro-active 32 kcal
Water 0 kcal
309 kcal

Avond
Aardappel 66 kcal
Bloemkool 44 kcal
Karbonade schouder 197 kcal
Jus 43 kcal
Melk, mager 53 kcal
403 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 8 kcal
Water 0 kcal
Rookvlees 5 kcal
40 kcal

Zonnetje@ Leuk idee om de maten te vermelden. Gelukkig had ik ze nog toen ik begon. Thanks Duim

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 10:35    

Reageer met quote
Woensdag 28 oktober 2020,

Eindelijk weer ouderwets laat uit mijn bed gekomen. Waar haal je die slaap vandaan, vraag ik mezelf wel eens af.

Gisterochtend had ik mijn wasmachine eens lekker op de 90 graden gezet om extra schoon te spoelen. Men wast tegenwoordig op te lage temperaturen, dus eens in de zoveel tijd de boel grondig laten spoelen met soda om wasluis te voorkomen.

Ook manlief zijn voeten eens goed aangepakt. Eerst een voetenbad, dan de nagels op poetsen en knippen, eelt weg en noem maar op. Daarna de nagels met kruidnagelolie aangetipt en de voeten lekker gemasseerd met crème...hij loopt weer als een tierelier.

Gistermiddag zo gezellig gewerkt en wat was de oude lieve buurvrouw blij met haar mooie, schone ramen en vitrage. Heb nog niet alles gedaan, want we kletsen wat af. Ik doe het voor de lol en wil er beslist niets voor hebben, maar ja...komt ze aan met theelichtjes en leuke lucifers, zo lief. Zelf heeft ze vroeger en nu nog steeds voor iedereen klaar gestaan en ze is zo bij de tijd. Ze gaat ook mee met de tijd en zelfs nog meer als ik, moet ik eerlijk zeggen. Niets is haar te gek, hihi...prachtig mens.
Volgende week dinsdagmiddag ga ik weer en dan de laatste ramen/vitrage doen. Al is het maar voor het sociale contact.
Donderdagmiddag is onze middag, dus ze vroeg nog...Je komt toch zeker ook donderdagmiddag hè? Dat is onze middag! Lachen

Ik voel me trouwens super met dat eiwitbrood, ik had me een energie en had totaal geen hongergevoel. Echt goed te doen en ik was ook niet aangekomen vanmorgen, dus...op weg naar normale voeding?

Elke dag heb ik wel een klus, dus ik ga zo de keuken doen. Zo doe je elke dag wel iets en je bent lekker bezig. Je kunt nu toch nergens heen. Mijn huis is nog nooit zo schoon geweest, hihi..
Als ik nog ff tijd heb, ga ik een boek lezen of wandelen, dan maar mijn regenpak aan, ik kijk wel.

Nou lieve mensen, dat was het weer voor vandaag. We komen er wel doorheen. Zo schijnt de zon en zo regent het met bakken, maar...het is wel ontzettend gezellig tuus.

Groetjes Crebster en maak er wat van.

Menu

Totaal 844 kcal

Ontbijt
Eiwitbrood Lidl 101 kcal
Ei 64 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
213 kcal

Lunch
Whey Protein Vitalis 65 kcal
Gedroogde rozijnen 26 kcal
Havermout 37 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 1 kcal
213 kcal

Avond
Magere melk 72 kcal
Aardappel 66 kcal
Tuinbonen 54 kcal
Kipfilet 125 kcal
Jus 43 kcal
360 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
Rookvlees 11 kcal
Becel proactiv verlaagt actief cholesterol 14 kcal
57 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2020 11:53    

Reageer met quote
Donderdag 29 oktober 2020,

Vanmorgen weer op tijd opgestaan en wel om 7:30 uur. Ha ha ha...dus de was opgevouwen en toen werd manlief wakker. Stom Dat wasrek maakt zo een herrie als je die inklapt, wilde het zachtjes doen, maar toch...
Hij vond het niet erg, want hij ging zich wassen en aankleden en gauw op de fiets de wekelijkse boodschappen doen. Nu is het zeer rustig in de winkels. Wat is die man toch fit op zijn 75 ste jaar zeg.

Toen ie thuis kwam had ik het ontbijt klaar en daarna ben ik gaan afgewassen en de gehaktballen gedraaid en gebakken en de piepers gejast. Ik ben vanmiddag namelijk laat thuis, want ik ga ff kletsen bij mijn oude lieve buurvrouw.
Straks nog ff stofzuigen en de vloer eens heel goed dweilen. Dan heb ik mijn beweging ook weer gehad voor deze dag en kan manlief vanmiddag in een mooi opgeruimd huisje zijn boek lezen en vanmiddag naar de Vuelta kijken, als het tenminste geen rustdag is. Heb het ff niet bijgehouden.

Wens iedereen een fijne dag en blijf positief en laat je niet gek maken door alle berichten in de media. Ze kletsen allemaal als kippen zonder kop, de een weet het beter dan de ander en met z'n allen weten we eigenlijk niets, alleen dat deze winter heel anders gaat verlopen als we gedacht hebben.
Wij wachten het netjes af wat er komen gaat en houden ons aan de regels die gesteld zijn. Thuis is het knus, liefdevol en warm.

Groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 904 kcal

Ontbijt
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
142 kcal

Lunch
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Havermout 37 kcal
235 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Mager rundergehakt 299 kcal
Witlof 24 kcal
517 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
10 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 10:49    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster, meid wat ben je goed bezig. Je gaat wel heel lekker. En je man is ook heel goed bezig. Op de fiets boodschappen doen, dat is heel goed. Mijn man gaat dat waarschijnlijk nooit meer doen. Hij heeft te veel en steeds meer last van jicht. En door zijn gebroken been durft hij het ook niet meer.

Ik ben met je eens dat de media heel veel dingen in de wereld kapot maakt. Daar door kijk ik ook wat minder het nieuws en probeer nu iets meer leukere dingen te doen. Gaat moeilijk maar het begin is er.

Nog een fijne zondag en liefs Morgenrood2

Zondag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 13:45    

Reageer met quote
morgenrood2 schreef:
Crebster, meid wat ben je goed bezig. Je gaat wel heel lekker. En je man is ook heel goed bezig. Op de fiets boodschappen doen, dat is heel goed. Mijn man gaat dat waarschijnlijk nooit meer doen. Hij heeft te veel en steeds meer last van jicht. En door zijn gebroken been durft hij het ook niet meer.

Ik ben met je eens dat de media heel veel dingen in de wereld kapot maakt. Daar door kijk ik ook wat minder het nieuws en probeer nu iets meer leukere dingen te doen. Gaat moeilijk maar het begin is er.

Nog een fijne zondag en liefs Morgenrood2

Hallo lieve Morgenrood,

Bedankt voor je lieve woorden. Groot gelijk om alles maar een beetje te ontlopen met al die negatieve berichten rondom het virus. Het leven is de moeite waard, ook met die anderhalve meter afstand.
Doe lekker maar alles op jullie eigen manier en zorg dat je mannetje heel blijft, ja toch. Als ie maar wat beweegt. Laat je niet gek maken en geniet van de kleine dingen.

Jij en je man ook een fijne zondag en wees maar gewoon lief voor elkaar, dan zul je zien hoe fijn het thuis kan zijn.

Lieve groeten van Crebster en succes met de nieuwe week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 14:24    

Reageer met quote
Zondag 1 november 2020,

Hallo allemaal, ik ben er weer...

Had het zo druk met van alles en nog wat en ik zat weer in een mooi boek, vandaar ff niets geschreven.
Het blijft goed gaan hier, maar wel af en toe gesnoept. Dat zullen we ook wel zien op de weegschaal, maar ik had er zo een trek in. Moet kunnen en ben er ook niet meer bang om weer dik te worden, want de klem zit er weer voor een hele week op.
Heb tegen mijn man gezegd dat ie niets meer van zoetigheid mag halen en dan doet ie dat ook niet. Kijken of we het nog kunnen, denk het wel.

Vrijdag nog geslaagd voor een pyjama, onderbroekjes, bh, sokken. Voordat de boel weer op slot gaat, ben ik voorlopig klaar en online nog een mooi vrijetijdspak voor het baasie gekocht, prachtig pak.

Zaterdag was een baaldag en veel gelezen en frietjes dag.

Zondag,

ja ja...die zondag weet wat. Ik ben nu elke dag een uur eerder op als normaal en dat is zo een raar gevoel. Wat een lange dag is dat dan. Eerst maar de runderlapjes opgezet en ben ik gaan trainen. Eerst 25 minuten mijn buik, bil en been oefeningen op de mat met een rek.

Daarna een half uurtje met de kettlebell.

Toen het baardje, wenkbrouwen en snor van mijn man een beetje geknipt en geschoren, hij wil zich voorlopig niet meer scheren en laat zijn baard staan, kijken wat het gaat worden Lachen
Ik maak elke week een foto van de vorderingen. Lijkt me leuk voor later...maar wat een mooie baard wordt het zeg. Helemaal wit, Ik val van me stoel van het lachen!

Ben nu alles weer aan het invullen in mijn Eetmeter van het Voedingscentrum, Fatsecret en Weegclub. Ik sla dat geen dag over en ben weer bij.

Ventje kijkt naar wielrennen en overige sport en ik...ik ga wandelen.

Ach..we vermaken ons wel en hebben het heel goed samen.

Iedereen een fijne zondag met de groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 816 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Karnemelk 75 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Dieet Pro 66 kcal
150 kcal

Lunch
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Havermout 37 kcal
235 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Sperziebonen 50 kcal
Magere runderlappen 4st/ 110 kcal
354 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
77 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 14:42    

Reageer met quote
Maandag, 2 november 2020,

Vandaag is het Aller Heiligen...dat werd bij ons vroeger gevierd, toen gingen we eerst naar de kerk en daarna naar opa en oma, want opa was jarig op deze bijzondere dag. Tja...de tijd gaan snel en alles is voorbij.

Toch vandaag nog wat spierpijn, maar ik ga door.

Lekker ontbijt genomen, dan zit je eens goed vol en kan je er de hele dag tegen. Ben gek op havermoutpap met rozijntjes en kaneel. Eten

Wat ik vandaag ga doen? Lezen??? Heb van mijn wandelvriendin hele mooie boeken gekregen. Dus met dit weer en situatie...genoeg te doen. Puzzel ook wel, zeker als ik aan het koken ben, dan ga je tenminste geen gekke dingen tussendoor eten. Dan gaat de tijd toch hard...het eten is zo gaar en... je leert nog eens wat. Lachen

Fijne dag allemaal en ga er voor.

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 864 kcal

Ontbijt
Magere melk 88 kcal
Havermout 131 kcal
Water 0 kcal
Kaneel 6 kcal
270 kcal

Lunch
Karnemelk 75 kcal
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 1 kcal
146 kcal

Avond
Aardappel 66 kcal
Andijvie 33 kcal
Magere runderlappen 4st/ 110 kcal
Jus 43 kcal
Melk, mager 53 kcal
Water 0 kcal
305 kcal

Tussendoor
Jonagold 80 kcal
Filet americain mager 31 kcal
Water 0 kcal
143 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 11:35    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

ja, heerlijk momenteel havermoutpap met doe ik dan een appel, rozijntjes en iets kaneel smullen ben ik ook gek op.

Hoe was je weegmoment?

Succes weer en je gaat goed hoor!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 21:20    

Reageer met quote

Dinsdag 3 november 2020,

Hallo lief Zonnetje, ik was nogal druk gister en had geen zin meer om in mijn dagboek te schrijven, vandaar iets later dit bericht, maar ik had me wel gewogen. Doe ik elke dag, dat hoort erbij. Dan kan ik actie ondernemen als het te gek gaat worden.

Disco 1 ons eraf Dansen Het is niet veel, maar beter dan als het erbij was gekomen. Had wat gesnoept, maar genoten, maar ook weer gaan balansen en dan toch nog een ons afgevallen. Het schommelt dat gewicht, maar logisch. De ene dag eet je veel zwaarder dan de andere of er wordt wat lekkers gegeten. Moet kunnen, maar... dan weer de klem erop en bewegen. Stoelgang wil ook niet atlijd en zeker niet op de dinsdag heb ik gemerkt. Lachen Ik ben tevree.

Dinsdagochtend ontzettend vroeg opgestaan, ik was om 7 uur al klaar wakker en ik had er zin in. Ontbijt gemaakt en het huisje weer gedaan en 's middags de rest van de vitrage en ramen gewassen en gezeemd bij de oude vrouw. Nu is alles klaar. Over een paar weken ga ik de keuken soppen bij haar op de dinsdagmiddag, want owee...kom niet aan de donderdagmiddag, dan moet er gebept worden. Lachen

Gister een magere dag, geen vlees, alleen bloemkool met wat aardappelen en jus. Het smaakte niet en was niet erg lekker. Vreselijke koppijn.

Woensdag 4 november 2020,

Goedemorgen mensen,

Crebster is er weer en zo fris als een hoentje. Gisteren waarschijnlijk te weinig water gedronken.

Vandaag wordt de griepprik uitgedeeld hier in ons gebouw. Ik ben nog te jong, maar ik wil het ook niet. Geen rotzooi in mijn lijf. Manlief krijgt twee prikken, weer wat nieuws. Ik moet er niet aan denken, ik geloof er totaal niet in.

Ga zo nog even mijn ramen in de woonkamer doen, want die zien er niet uit na al die storm en regen. Nu blijft het voorlopig mooi weer, dus geniet ik er ook meer van.
De rest laat ik zitten, ik blijf aan de gang.

Ben ook zo lekker aan het lezen geslagen, dus zo af en toe een uurtje de e-reader op schoot met een goed boek, heerlijk.
Vanmiddag ook nog ff lekker wandelen en dan vind ik het weer goed zo voor vandaag.

Vandaag een zoete en vette dag, maar ooohhh het idee dat ik straks een halve koek bij de koffie en vanavond bietjes met een speklapje ga eten Eten

Iedereen een fijne zonnige dag en geniet ervan, wat een troost die zon in deze dagen, alweer...wat ook zo in maart met de lockdown. Onze Lieve Heer is goed voor ons en daar ben ik dankbaar voor.

Menu

Totaal 1233 kcal

Ontbijt
kipkerriesalade 43 kcal
Ei 64 kcal
Water 0 kcal
Gevulde koek 123 kcal
269 kcal

Lunch
Dieet Pro 66 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Water 0 kcal
Havermout 37 kcal
235 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Magere melk 57 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Bietjes gekookt 51 kcal
Speklap 326 kcal
571 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Jonagold 80 kcal
157 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 10:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 113, 114, 115  Volgende
Pagina 43 van 115