Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 73, 74, 75  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
B25 schreef:
Hoera voor je gezond gewicht!!

Ik heb ook een kettlebel gehad maar heb hem 1 keer losgelaten. Flinke deuk in het laminaat, toen mocht ik hem niet meer gebruiken van mijn man Lachen

Je bent super bezig!

Hallo B25,

Grap ja ja...levensgevaarlijk die kettlebells, ha ha ha...ik sta er ook als een gek mee te zwaaien, heb er een app voor. Echt super gaaf. Nu heb ik ontzettend veel spierpijn, niet te geloven dat je zoveel spieren gebruikt na die luttele minuten inspanning.
Moet elke keer aan je denken als ik daarmee bezig ben. Grappig niet?

Maar ehh...hoe gaat het met jou? Lukt het een beetje, zal ff naar je dagboek komen.

Fijne avond en hou je goed hoor.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 19:54    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja heftig hè, die oefeningen! Het zijn echt andere spieren dan die je normaal gebruikt heb ik het idee! Wel goed bezig geweest!

Nu vaker oppakken! Dat helpt vast bij je plumpudding met landkaart Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 14:46    

Reageer met quote
Zaterdag 22 augustus 2020,

Vandaag was ik heel vroeg op, ontbijt gemaakt opgetut en lekker naar mijn moedertje gegaan.
Het gaat prima met haar en ze trekt zich nergens wat van aan. Wij moesten nu wel overal een mondkapje op doen. Pffff...ik had last van hooikoorts of wat er ook in de lucht mag zweven, dus extra benauwd. Ik heb respect voor de mensen die elke dag zo een rot ding op moeten en daarmee moeten werken.
Maar in ieder geval gaat het goed met moedertje, lekker haar haartjes geknipt en nageltjes gedaan en noem maar op. Dus ze kan er weer ff tegenaan. Ze was zo blij. Echt hoor, ze wordt minstens 110 jaar oud. Ze gaat zo makkelijk door het leven, heerlijk lief mensje.

Vanmiddag nog oude bekende gezin en koffie gedronken bij mijn oude lieve vriendin. Super middag.

Nu zou ik vanavond patat eten, maar heb er geen zin aan. Eigenlijk vind ik dat geen eten, normaal ben ik er dol op, maar vind het maar troep die patat. Boterham met kalfskroket?

Iedereen een hele fijne avond, het gaat stormen hier, lekker wind door de haren.

Groetjes Crebbie.

Menu

Totaal 701 kcal

Ochtend: Shake met karnemelk

Middag: Shake met yoghurt en aardbeien

Avond: 1 boterham volkoren met airfryer kalfskroket

Tussendoor: Koffie, koffiemelk halfvol, cracker met kipkerriesalade en half ei en ja ja...1 chocolaatje, hihi...dat was goddelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 15:58    

Reageer met quote
B25 schreef:
ja heftig hè, die oefeningen! Het zijn echt andere spieren dan die je normaal gebruikt heb ik het idee! Wel goed bezig geweest!

Nu vaker oppakken! Dat helpt vast bij je plumpudding met landkaart Lachen

Ha ha ha...kan nu nog niet goed opstaan, ha ha ha...maar...vandaag mijn kleine broekie aangedaan. Had een spijkerbroek gekocht en nu het weer wat minder werd dacht ik: Ik doe hem lekker aan. Ben super trots, dus kom maar op met die spierpijn. Ga gewoon door met dat gooien van mijn ijzeren kogel, Grap

Doegies zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 16:15    

Reageer met quote
Update zaterdagavond 22 augustus 2020,

Nou....het avondeten was beperkt. Paar patatjes met weinig mayo en een boterham met een kroketje. Was heerlijk en genoeg.

Maar...ook een uur grond/buikoefeningen gedaan en drie kwartier met de kettlebell getraind. Zo een super gevoel en maar zwaaien met dat ding. Heb core and bodyfull programma gedaan.
Crebbie krijgt een strak figuurtje, reken maar. Grap

Mijn lieverd ging ook ff met die kettlebell, hij was kapot na nog geen 5 minuten. Hij zei: 'Jeetje, dat doe jij bijna een uur lang, ha ha ha'.

Helaas staan de calorieën er niet op, maar dat is totaal 585 kcal. Dansen

I feel happy Disco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 aug 2020 19:15    

Reageer met quote
Zondag 23 augustus 2020,

Hallo allemaal,

Het is weer zondag en heb lekker mijn huis gedaan. Ik begon rond 10:00 en 14:30 uur klaar. Ondertussen gegeten en koffie gedronken en de was opgehangen. Duim

Huis schoon, bed schoon, badkamer en toilet gesopt, van de week de keuken gedaan inclusief de roosters en filters van de afzuigkap en boven de keukenkastjes alles afgenomen.
Dus de herfst mag komen. Hier is het volop zon en de was wappert vrolijk in het rond. Straks nog ff strijken.

Vandaag verder geen activiteiten, want met dat poetsen is dat wel ff genoeg geweest voor vandaag.
Manlief heeft vandaag mij verwent met mineola's en ik had nog wat aardbeien, dus die heb ik vanmiddag door mijn shake van banaan gedaan. Ohhhh dat is toch zo giga lekker. Genoeg krachtvoer voor de hele middag.

En zo gaat de zondag gelukkig weer gauw voorbij.

Fijne zondag verder en groetjes van Crebster.

Menu wat overzichtelijker gemaakt

Ochtend:
Shake mango met 200 cl karnemelk
128 kcal.

Middag:
Shake banaan met 200 cl yoghurt en aardbei en halve mineola
188 kcal

Avond:
Aardappeltje 70 gr, sperziebonen 200 gr, schouder karbonade 100 gr en schepje jus
452 kcal

Tussendoor:
Cracker pompoenpit met kipkerriesalade en gekookt ei
Cracker met file americain
Halve mineola
Koffie met halfvolle koffiemelk, thee met schijfje verse gember en heel veel water.
336 kcal

Totaal 1100 kcal gegeten
Bewogen 929 kcal verbrand
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2020 14:46    

Reageer met quote
Maandag 24 augustus 2020,

Goedemorgen lieve mensen er is weer een nieuwe week aangebroken en die gaan we eens goed benutten.

Maar wat een wedstrijd gister, die Fransen vielen me toch tegen op het laatst. Wat een piepkonijnen zeg. Het werd 1-0 voor Bayer München. Dus de CL Cup 2020 ging naar Bayer M. Heel verdiend.

Heb net mijn magere sudderlapjes opgezet, die gaan weer lekker smaken vanavond, gelijk voor een paar dagen vlees.

Straks ga ik weer ff met de kettlebell spelen voor een uurtje. Heerlijk!
Hopelijk nog even fietsen vanmiddag met manlief en anders vanavond nog wandelen, ik zie wel.

Alles verloopt nog steeds naar wens, ook het dieet gaat nog steeds volgens plan en val gelukkig ook nog af ook. Die laatste kilo's gaan echt moeizaam, terwijl ik zo goed mijn best doe.
Ik snoep niet, ik snaai niet (nooit gedaan hoor) en eet langzaam en smaakvol.

Ik wens iedereen een fijne nieuw week.

Groetjes van Crebster.

Menu 887 kcal

Ontbijt
Dieet Pro 55 kcal
Water 0 kcal
Karnemelk 73 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
128 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Mineola 34 kcal
173 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 39 kcal
Magere runderlap 110 kcal
354 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Water 0 kcal
Zonnatura goede nachtrust 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Ei 64 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Mineola 34 kcal
234 kcal

1168 kcal verbrand uit beweging
(Kettlebell 600 kcal en wandelen 568 kcal)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2020 8:46    

Reageer met quote
Dinsdag 25 augustus 2020,

Disco ja ja...weer 4 onsjes eraf in zit nu in de acht en zestigers der kilo's Dansen

Vandaag weer een super dag. Ben ff de boutique in gegaan van Only, wat een leuke zaak. Heel leuke trui met pofmouwtjes gekocht.
Het gaat steeds leuker worden met kleding kopen. Beetje bij beetje zullen er nieuwe kledingstukken in de kast komen, maar niet teveel hoor... hihi...

Het is een regenachtige dag, dus dat wordt veel lezen en misschien ff een tukkie doen op de bank.

Wens iedereen een fijne dag toe van Crebster.

Menu

Totaal 774 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Ei 64 kcal
Koffiemelk, halfvol 9 kcal
187 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Mineola 24 kcal
163 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 39 kcal
Magere runderlappen 110 kcal
354 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Puntpaprika 8 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 40 kcal
71 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 25 aug 2020 11:57    

Reageer met quote
Woensdag 26 2020,

Hallo allemaal,

Beetje laat in het dagboek voor de woensdag, maar we moesten vroeg op en hadden een afspraak voor manlief in Rotterdam. Wij mondkapjes op in het OV en ook gelijk naar de koopgoot gegaan, ook daar netjes mondkapjes gedragen. Lekker rustig en niets aan de hand. Ook nog ff bij Zuidplein geweest en een leuke spijkerbroek met zakken voor mijn hubbie gescoord. Leuke zaken daar. Ik had niets gekocht, kopen om te kopen heb ik een hekel aan. Had al een leuke trui gekocht van de week. Prima zo.

Ook een broodje döner kebab gegeten bij Mustache en 's avonds shake i.p.v. warme prak, dus dat ging prima. We hadden de hele dag gelopen en geslenterd, dus geen schade ervan. Had wel last van dat broodje, viel erg zwaar. Logisch als je altijd zo licht eet. Voor mij was dit dan ook de laatste keer. Het was best lekker, maar niet de moeite waard om het nog een keer te eten. Zat een raar smaakje aan. Brrrrr.....hihi....

Donderdag 27 augustus 2020,

Lekker samen ontbeten en toen mannetje de boodschappen ging doen heb ik ruim een uur getraind met de kettlebell en buikspieroefeningen op de mat, lekker radiootje aan gedaan op skyradio, ons favoriete zender. Het trainen niet van harte, maar wel gedaan. Het liggen en dan naar opstaan om de volgende oefening te doen gaat steeds beter. Ook dat is iets waar ik zo stijf in was, nu niet meer. Alle spieren worden meegenomen met de kettlebell. Heerlijk Uitroep

Vanmiddag nog even naar mijn oude lieve vriendin, dat doe ik altijd op donderdag.

Vanavond als het droog is ga ik nog wandelen en anders maar regenpak aan, anders kom je er nooit meer aan toe hier in Nederland. Ha ha ha...

Iedereen de groetjes van Crebster en blijf bewegen mensen,

Menu

Totaal 833 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Koffie, cafeïnevrij 1 kcal
Ei 64 kcal
Koffiemelk, halfvol 9 kcal
187 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Mandarijn 28 kcal
167 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Halfvolle melk 68 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Karbonade schouder 197 kcal
Broccoli 47 kcal
449 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Puntpaprika 8 kcal
Gemberwortel 3 kcal
31 kcal

Mijn beweging:
Kettlebell/buikoefeningen - 1:12 uur 756
Lopen - 1:45 uur 610 kcal
Totaal 1366 kcall verbrand
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 10:25    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Wat grappig, ik heb ook altijd in de huiskamer Sky Radio aanstaan. Soms vind ik vooral de Nederlandstalige liedjes niet leuk, dan doe ik snel m'n cd aan Lachen

Vandaag heb ik avonddienst, morgen ook.

Fijne dag en tot snel!

Groetjes en liefs tante Zon Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 10:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 73, 74, 75  Volgende
Pagina 32 van 75