Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Happy Birthday

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Een hele fijne dag toegewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Donderdag 16 juli 2020 Kado

Iedereen bedankt voor de verjaardagswensen, zo lief!

Ohhh en ik ben zo verwend. Mooie rozen op tafel, lange jurk ingekort en heb ik aan. Manlief heeft die jurk opgehaald, was net op tijd klaar.
Hele dure olie voor in het haar gekregen. die ik zo graag wilde van de kapper. Zaaaalig, mijn haar glanst en ook van mijn man, doen we lekker samen mee.
Ben helemaal mooi met al mijn gouden sieraden om, oorbellen in en zelfs mijn gouden enkelbandje om, die past ook weer. Weer zo een geluksmomentje.

Vanmiddag begint de vakantie van de kleinkinderen en gelijk komen ze naar oma die jarig is, nou...mooier kan hun vakantie niet beginnen en voor ons is het weer voor de eerste keer dat ze langs komen na die rottijd. Ga ze lekker verwennen.

Vanmorgen zou mijn lieve oude vriendin komen, maar het ging niet. Ik zal eerlijk zijn...ik heb haar gebakje opgegeten, ha ha ha...ohhh en lekker dat het was.Echt...ik had het niet gedaan, want voor mezelf had ik niets gehaald en voor de kids had ik roomsoesjes. Maar toen ik dat gebakje zo zag staan, gezellig samen met mijn man gesnoept. Het was geen zwak moment, ik had ff schijt aan alles en totaal geen spijt...hihi...
Het goede nieuws is, dat ik mijn streefgewicht gehaald heb op mijn 59 ste verjaardag. Ik wilde zo graag 72 kg zijn en...GEHAALD!

Mijn menu invullen deze dag is lastig, want we eten vanavond de prakjes op van verleden week en die week daarvoor. Ik had macaroni en kipkerrie met bloemkoolrijst over en in de vriezer gedaan. Ff puzzelen hoe ik het ga invullen in mijn eetmeter.
Anders reken ik gewoon 510 kcal voor het avondeten. Dat klopt meestal wel aardig. Het is ook niet zoveel, vandaar dat we het vandaag eten.

Echt...ben zo blij en helemaal dat iedereen hier aan mij heeft gedacht.
Ook mijn Big Sister heeft ge-appt en mijn broer, die altijd te laat of veel te vroeg is met zijn gelukswensen, ha ha ha...altijd gein om die broer. Zo verstrooid. Grapjas.

Oja...Geen corona meer bij moeders, dus maandagochtend gaan we lekker naar haar toe na ruim 4 maanden.

Nou lieve mensen, fijne dag allemaal, die van mij kan niet stuk!

Groetjes Crebster.

Menu

Totaal 1193 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Karnemelk 75 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
155 kcal

Lunch
Zonnatura 100% rooibos 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
139 kcal

Avond
Ei gebakken 110 kcal
Kliekjesdag 400 kcal
510

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Water 0 kcal
Zonnatura goede nachtrust 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Hazelino schuimgebak 257 kcal
Kipsaté zonder saus 109 kcal
389 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 10:38    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Gefeliciteerd met je verjaardag Disco Liefde Bloemen Happy Birthday

Wat gaaf dat je je streefgewicht bereikt hebt!! Ook gefeliciteerd Applaus een dubbele felicitatie voor jou.

En wat fijn dat je nu eindelijk wel naar je moeder kan gaan!! 4 maanden is zeker lang. Ik heb er ook last van, maar ik ga nog niet met de trein naar mijn moeder. Ik wil eerst een slanke den zijn, hihi.
Ook omdat ik veel commentaar kreeg van mijn moeder en dat is ook niet leuk natuurlijk.

Hele fijne verjaardag!!

Groetjes en liefs tante Zon cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 13:34    

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Gefeliciteerd met je verjaardag Disco Liefde Bloemen Happy Birthday

Wat gaaf dat je je streefgewicht bereikt hebt!! Ook gefeliciteerd Applaus een dubbele felicitatie voor jou.

En wat fijn dat je nu eindelijk wel naar je moeder kan gaan!! 4 maanden is zeker lang. Ik heb er ook last van, maar ik ga nog niet met de trein naar mijn moeder. Ik wil eerst een slanke den zijn, hihi.
Ook omdat ik veel commentaar kreeg van mijn moeder en dat is ook niet leuk natuurlijk.

Hele fijne verjaardag!!

Groetjes en liefs tante Zon cheerleader

Dank je wel, lief van je!

Leuk dat je al die dingen bij mij schrijft, ik lees graag wat je allemaal uitspookt.
Ik dacht al dat je dinsdag jarig bent, want dat is je weegdag en je wilt dan pas weten hoeveel je bent afgevallen. Dat je dat kan zeg!
Ik sta elke dag op de weegschaal. Soms knort mijn maag de hele avond en nacht en dan denk ik: Yes...ik ben aan het afvallen. Stoort met niet eens meer. Ook niet dat ik dan wil gaan eten.

Fijn hè, dat je zo kan genieten van je muziek. Ik hou van bijna alle muziek. Maak graag zelf muziek op mijn ukelele, gitaar, keyboard en mondharmonica's. Ha ha ha ik verveel me dus nooit.

Vanmorgen was ik zo blij dat ik 72 kg woog. Dat wilde ik zo graag en dat het je dan ook lukt. Pffff....
Nu naar de 65 kg. Mijn echte streefgewicht.
En dan....shoppen!!! Ik zag bij Zalando zulke leuke dingen en mooie maatjes. Jaaaaa, dat heb ik ook straks :blij:

Tja...moeders...die van mij kon vroeger ook hard zijn hoor. Dan kon ze je aan kijken als je wat dikker was geworden.
Mijn oudste zus is ook heel groot en als mijn moeder haar ziet, zelfs nu ze dement is, nou..zo afkeurend. Ohhhh...ik vind het zo zielig voor zus. Het is zo een schat van een mens en altijd heeft ze mij gesteund, ze was er altijd voor mij in slechte tijden. Het zit um toch niet de kilo's. Erg jammer dat mensen zo kunnen denken.
Maar goed...

Ga jij nu maar met mensen om die echt van je houden en waar jij je goed bij voelt. Straks ben je weer mooi slank en dan lekker naar moedertje toe. ja toch?

Bedankt dat je mijn lieve weegclubvriendin bent. Jij ook fijne dag verder. Geniet ervan.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 13:54    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Het maakt ook niet uit hoeveel je weegt lijkt me. Als je innerlijk maar goed is.
Zelf ben ik aan het afvallen, omdat ik me niet lekker in mijn vel zat. En voor mijn gezondheid, want ziekten wil ik niet ontwikkelen door het vele eten.

Ga nu hoelahoepen!

Jij ook bedankt voor je lieve berichtjes in mijn boekje.

Groetjes en liefs tante Zon

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 14:19    
Vrouw Weeggegevens   B25
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd crebster! Dubbel gefeliciteerd zelfs!

Wat heerlijk dat de kleinkinderen weer kwamen!

Fijne avond nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 14:38    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag Crebster! Bloemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 20:38    

Reageer met quote
B25 schreef:
Gefeliciteerd crebster! Dubbel gefeliciteerd zelfs!

Wat heerlijk dat de kleinkinderen weer kwamen!

Fijne avond nog!

Goedemorgen B25,

Dank je wel hoor, leuk dat je ff langs komt om mij te feliciteren. Het was geweldig om de kleinkinderen thuis te mogen ontvangen. Ze waren zo lief en de jongste die ging knuffelen bij opa. Echt super geslaagd.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 8:28    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag Crebster! Bloemen

Goedemorgen Vlinderrrtje,

Bedankt voor de felicitaties, leuk zeg...wat gezellig dat je langs komt.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 8:29    

Reageer met quote

Vrijdag 17 juli 2020,

Goedemorgen allemaal,

Zo...weer een dagje ouder en hopelijk wijzer. Ha ha ha...
Het was een heerlijke dag, al die felicitaties van de meiden van de weegclub en.... eindelijk de kleinkinderen op visite gehad.
We gaan weer om de week bij ze langs, zoals we gewend waren. Goh...dat dat ooit nog ging gebeuren.
Maandag naar moedertje...ohhhh....hoop dat ze mij nog kent. Ze ziet de laatste tijd heel weinig en hoort slecht. Arm mensie. Oud worden is niet altijd leuk. Gelukkig is het een tevreden en dankbaar mensje, dus tja...we kunnen eindelijk haar weer knuffelen. Alles was weer toegestaan en de regels zijn versoepeld.

Was ook nog ff op de weegschaal gaan staan, maar de schade is beperkt, dus we zien het dinsdag wel.

Tja wat eten we vandaag??? Ff naar voedingscentrum en puzzelen.

Fijne dag allemaal en nogmaals bedankt voor al die aandacht. Doet een mens goed. Duim

Menu

Totaal 907 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 55 kcal
Karnemelk 75 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
130 kcal

Lunch
Dieet Pro 55 kcal
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 105 kcal
160 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Water 0 kcal
Bio organic karne melk 64 kcal
Jus 54 kcal
Karbonade schouder 217 kcal
Andijvie 39 kcal
457 kcal

Tussendoor
Koffiemelk, halfvol 17 kcal
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Water 0 kcal
Zonnatura goede nachtrust 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 80 kcal
Filet americain mager 31 kcal
Cracotte, volkoren (Plus) 28 kcal
162 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 8:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 25 van 93