Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Oh je lief opgenomen niet leuk sterkte en beterschap voor je lief .

Ik ben ook blij met mijn gewicht maar nu het vakantie is ga ik toch genieten van vaker uiteten .

Hallo Eliza, ik bedoelde met mijn lief niet mijn man hoor, dat is ook mijn lief, maar mijn lieve oude vriendin van 89 jaar. Ze was gevallen en heeft wondroos erbij en ze at en dronk slecht, dus ze is lekker even tot rust gekomen en verzorgd.
Gelukkig goed nieuws, want ze komt later vandaag toch weer naar huis. Tegenwoordig is de hulp aan huis super geregeld hier.
Ze was, denk ik, bang dat ze zou worden opgenomen in een verpleeghuis of zorghotel, dan wist ze dat ze zou worden opgesloten en niemand meer dan kon zien. ja ja...ze is nog zo bij de tijd, de arme drommel.

Lief dat je zo reageerde en ga zeer zeker lekker uit eten en genieten hoor. Heb elk moment van het leven lief en vier het dan ook.

Fijn weekend van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 11:28    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Beterschap met je lief!!

Dank je wel lieve Dymphie, ik bedoelde dus mijn lieve oude vriendin, zoals je misschien al had begrepen via het bericht hier boven. Ben ook zo gek op die vrouw. Het was een oude verpleegster en zoveel meegemaakt. Dus je begrijpt dat er altijd veel te luisteren valt als zij gaat vertellen en ook lachen we veel, alleen de laatste dagen helemaal niet. Schrok ook toen ze toch werd opgenomen, ik dacht...ik zie haar nooit meer, door die coronaregels etc. Maar gelukkig komt ze laat in de middag thuis en wordt ze verder thuis goed verzorgd. Ga er zelf ook regelmatig langs om te kijken of ik wat kan doen.

Fijn weekend jij ook bedankt voor de lieve reactie op mijn innig verdriet.

Knuffel van Crebbie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 11:51    

Reageer met quote
Zaterdag 20 juni 2020,

Gistermiddag toch lekker 25 km. gefietst en ook nog in het zonnetje gezeten, het was ineens erg warm zo tussen de bospaden door. Heerlijk !!!

En...kersen bij de boer gekocht. Die heeft vlak bij ons een groot land en daar verbouwt hij alles op. Aardappelen, appels, peren, kersen en aardbeien. Er zit naast het huis een landwinkel waar je alles kan kopen. Kwam ik die winkel in...allemaal chocola, mergpijpen en bokkenpoten op een schaal bij de kassa, en groot die dingen...hmmmmm....dat lust Crebbie dus wel, ha ha ha...Maar...sterk gebleven, deed me minder dan dat ik gedacht zou hebben. Het was immers al laat in de middag.

ja joh...het is alweer zaterdag, de kersen zijn al op. Hebben we gisteravond en vanmorgen samen lekker opgegeten.
En ja..het is vandaag weer patatdag met een Kwekkeboom kroketje uit de airfryer. Straks eerst 30 km fietsen en dan gezellig op het balkon wat drinken en dan lekker eten. Het maken hier altijd feest en het is zo gezellig met z'n twee.
Mijn moeder zij altijd dat je zelf de slingers op moet hangen en dat doen we ook.

Menu

Totaal 897 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Groene thee gember 20st/ 0 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Airfryer, Kwekkeboom kroket 193 kcal
Airfryer, Pommes Frites, Extra Crunchy, Harvest Basket 183 kcal
Mayonaise 122 kcal
573 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 66 kcal
kipkerriesalade 43 kcal
Lente-ui 6 kcal
Kersen 51 kcal
169 kcal

Krijg net bericht....mijn lieve oude vriendin komt pas (misschien) maandag thuis. Had net bloemen neergezet op tafel voor als ze thuis zou komen, maar goed...het was vond ik veel te vroeg om haar naar huis te sturen.
Ze doet soms heel stoer, maar ze is zo fragiel, zeker op 89 jarige leeftijd.
Even afwachten hoe dit verder verloopt. Alles staat klaar voor haar thuis en alles brandje schoon.

Fijn weekend allemaal van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ach wat sneu dat je vriendin vandaag niet naar huis komt.
Maar ze is op een goede plek en wordt goed verzorgt, dat zal een geruststelling zijn. Wat lief dat je bloemen voor haar hebt neergezet.
Hopelijk kan ze daar vanaf maandag van genieten.

Oh, kersen. Zó lekker. Kan me voorstellen dat ze snel op waren Lachen

Jij eet vanavond lekker patat. Alhoewel ik het best lekker vind, eten wij het niet zo vaak. Ze eten hier liever iets met rijst of pasta.
Vanavond eten we mie.

Het is heerlijk weer om te fietsen, dus veel plezier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 13:20    

Reageer met quote
Hallo Dionbi,

Wat lief dat je in mijn dagboekje komt kijken. ja, het is ff niet anders met mijn oude vriendin, maar je houdt je hart vast met oudere mensen en ik wil haar gewoon nog niet missen. Ben zo slecht in afscheid nemen. Kan er gewoon niet tegen.

Wat kunnen mensen toch verschillen betreft, niet waar? De ene eet dit, de andere dat, maar dat patat eten is meer een ding van mijn man hoor. Ik zou ook bijvoorbeeld voor een keertje kip kerrie met bloemkoolrijst willen kiezen, maar eerst naar het streefgewicht en dan ga ik die dingen weer maken. Dan is ' the must' er een beetje vanaf en hoef je niet meer af te vallen. Alleen blijven opletten!

Leuk dat je er was en ik wens je een heel fijn weekend en ook met veel plezier.

Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 16:04    

Reageer met quote
Update zaterdag 20 juni 2020,

ja hoor...lekker gefietst. Het waren deze keer 30 km. Onderweg pioenrozen gekocht voor Vaderdag, zijn zo gek op die bloemen en toen mijn Runkeeper vergeten aan te zetten, dat scheel ongeveer 3 km. Stom
Maar wel leuke foto van ons onderweg en het was idd zaaaalig!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 16:08    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Leuke foto samen.
Vandaag heb ik gewoon gewerkt, maar was wel een betere dag dan gisteren.
Leuk dat jullie pioenrozen gekocht hebben voor vaderdag.

Fijne avond.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2020 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster schreef:

Gistermiddag toch ff gewerkt, maar mijn lieverd moest toch opgenomen worden, het ging helemaal mis. Was zo verdrietig, maar beter zo.

Is het ernstig?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 2:39    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Crebster schreef:

Gistermiddag toch ff gewerkt, maar mijn lieverd moest toch opgenomen worden, het ging helemaal mis. Was zo verdrietig, maar beter zo.

Is het ernstig?

Goedemorgen Ellen,

Lief dat je ff langs komt.

Om een misverstand uit de weg te helpen gaat het om mijn oude buurvrouw van 89 jaar. Dat is ook mijn lief. We hebben een innige band samen.
Ze zou gister naar huis komen, maar zo goed was ze dus niet. Ze heeft een wond op haar been gekregen door een wasrek die op haar been was gevallen en nu heeft ze aan dat been een nare grote wond en wondroos gekregen en heel veel pijn. Dat in combinatie met zich slecht verzorgen en niet meer willen...zo zielig. Maar ze wordt nu goed verzorgd.

Hoe gaat het met jou Ellen? Lukt het nog een beetje?

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 8:24    

Reageer met quote
Zondag 21 juni 2020,

Wat een rustige dag...Vaderdag!

Straks lekker wat lezen en nog wandelen voordat er een bui valt. Heb nu niet zoveel te vertellen.

Fijne dag allemaal en groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 866 kcal
Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Groene thee gember 20st/ 0 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Snijbonen 40 kcal
Kipfilet 125 kcal
377 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 80 kcal
Filet americain mager 31 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 66 kcal
180 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 jun 2020 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 19 van 93