Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 74, 75, 76  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik vond het ooklastg om goed enlekkerbroodbeleg te bedenken. Eet nu elke middag een spelt bammetje met aardbeien en de ander met tomatenspresd van zonnatura. Er zal wel wat extra door zittenvoor de houdebasrheid,masr ik vind het wel lekker.ikbendeenige die het eet, dus geeft het ook niet als het wat duurder is dan pindakaas,dat vind ik weer niet lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Woensdagavond 17 juni 2020,

Wat een rare dag en...veel gelezen, vandaar ik een beetje laat aan het tikken ben in mijn dagboek.
Maar...ook nog lekker 10 km. gewandeld. Het waren deze keer dreigende wolken zo naast mij, maar het bleef droog gelukkig. Toch weer ff 639 kcal. verbrand. Lachen

Geen zorgen om mij, omdat ik soms wat minder eet. Heb me nog nooit zo fit gevoeld.
Er is zelfs een dieet die dagen heeft rond de 500 kcal. Ik vind het vreselijk dat volle gevoel en eet gewoon de laatste maanden erg weinig en eigenlijk wil ik dat erin houden. Afwisselen...dan de ene dag rond de 1000 en dan weer rond de 500 kcal. en meer tijd tussen de maaltijden. Dat scheelt enorm, maar gelukkig at ik niets meer na het avondeten en ontbijt is pas na 9:00 uur.

https://happyhealthy.nl/intermittent-fasting/

Buiten dat...Mensen die bijvoorbeeld de methode van Sonja Bakker doen komen weer aan, mensen die het keto - dieet doen komen weer aan. Bijna iedereen die een dieet heeft gedaan is weer aangekomen en dat blijkt wel uit de verhalen van de mensen hier. Het zijn de sterkste die goed bezig blijven en stabiel zijn.
Het aankomen is niet de schuld van het crashen, maar gewoon dat men verzwakt en veel te veel en ongezond weer gaat eten, omdat men waarschijnlijk denkt: 'Het kan wel weer'... en ja...dat is het lichaam en maag niet meer gewend.

De gewone gezonde eet style moet langzaam opgevoerd worden en buiten dat...het zal me toch niet weer gebeuren dat ik zoveel aan kom. Echt niet!

Ik heb al eens aangegeven dat het o.a. havermoutpap wordt, maar ook de shakes houd ik erin met yoghurt of karnemelk, dus daar zal ik niet gauw meer vanaf stappen. Ik vind die smaken van Dieet Pro zo giga lekker. Dat zegt heel wat voor mij. Ook de avondmaaltijden zijn allemaal afgewogen. Ik kon namelijk ontzettend veel prak eten, heerlijk, maar ook dat doe ik al maanden niet meer en het gaat heel goed. Ook omdat we niet veel meer weggaan en geen bbq's, die zijn goed voor 1800 kcal. Dat slaan we voorlopig ff over.
Aan de zoetigheid, kroketten etc. wil ik niet, bij uitzondering op de zaterdag. Tijd zat om er over na te denken. Eigenlijk weet je best hoe of wat, gewoon sterk blijven en bewust zijn wat je naar binnen werkt.

Ik wens iedereen een fijne avond en don't worry, be happy Uitroep

Groetjes Crebster

Menu

Totaal 981 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Groene thee gember 20st/ 0 kcal
Halfvolle melk 120 kcal
200 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Mager rundergehakt 239 kcal
Andijvie 33 kcal
484 kcal

Tussendoor
Cracotte, volkoren (Plus) 28 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Jonagold 80 kcal
Filet americain mager 31 kcal
142 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 19:58    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lieve Crebster, je doet het weer geweldig zie ik wel. Ik moet helaas bekennen dat het bij mij niet zo geweldig gaat. Mijn lichaam heeft zoveel opvliegers te verduren dat het niet leuk meer is. Vandaar dat ik ook niet zoveel hier ben geweest. Veel stress op het werk en een lichaam dat niet meewerkt. Verkeerde combinatie!

Ik vind het knap van je dat je weer zo bezig bent. Houd het dan ook goed vol. Ik probeer nog wel weer eens langs te komen en hoop dat ik het straks weer kan oppakken.

Veel liefs, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 22:57    

Reageer met quote
morgenrood2 schreef:
Lieve Crebster, je doet het weer geweldig zie ik wel. Ik moet helaas bekennen dat het bij mij niet zo geweldig gaat. Mijn lichaam heeft zoveel opvliegers te verduren dat het niet leuk meer is. Vandaar dat ik ook niet zoveel hier ben geweest. Veel stress op het werk en een lichaam dat niet meewerkt. Verkeerde combinatie!

Ik vind het knap van je dat je weer zo bezig bent. Houd het dan ook goed vol. Ik probeer nog wel weer eens langs te komen en hoop dat ik het straks weer kan oppakken.

Veel liefs, Morgenrood2

Lieve Morgenrood,

Wat gaaf dat je me schrijft zeg! Wat een verrassing!

Maar wat vervelend die opvliegers, zeg. Ik had je al wat geschreven in je dagboekje met wat tips, maar oh...het is zo lastig.

Hou je goed lieverd, houd in gedachte dat het ooit over gaat.

Heel veel liefs van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 9:29    

Reageer met quote
Donderdag 18 juni 2020,

Wat gaat de week snel zeg en ook zo lekker gelezen. Deel 1 en 2 van De Zeven Zussen heb ik nu gelezen en ben nu in Deel 3 aan het lezen. Ben benieuwd.

Vanmiddag weer ff poetsen bij mijn oude lieverd, ze is niet meer de oude zoals ze was en zo moe en...haar beentje doet zo'n pijn van de wondroos.
Kreeg gister een pracht van een bloementafereeltje en op de salontafel gezet. Dat heb ik gekregen van haar dochter, voor de goede zorgen. Lief niet?

Gister had ik wat rode druiven tussendoor gegeten en je raadt het al...je valt dan niet af als je aan het shaken ben.
Zodra je teveel koolhydraten eet, dan ben je uit je flow, dat heb ik wel gemerkt. Verder houd ik mij 100% aan het dieet, maar dit zag ik ff niet aankomen. Fruit is bij mij fruit, maar Nee Nee...niet i.c.m. shakes (eiwitten).
Slik altijd multi vitamines forte erbij zolang ik dit dieet volg. Dus kom ik niet tekort daaraan.

Fijne dag allemaal met de groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 613 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
0 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Broccoli 47 kcal
Karbonade schouder 197 kcal
456 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
3 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 9:46    
Onbekend   belll
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster knap hoor dat jij met 500cal een dag kan lopen enz.
ik zou omvallen.

Maar je gaat goed en als jij blijft shaken zal je vast niet heel veel mee aan komen .

Ik blijf mooi hangen op de 68,8 dus tevreden .
ik eet nu geen tussendoortjes meer en dat scheelt veel merk ik .

Vakantie ach klussen en we zien wel wat het wordt ,we hebben nog 2weken.

Fijn weekend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 6:20    

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Crebster knap hoor dat jij met 500cal een dag kan lopen enz.
ik zou omvallen.

Maar je gaat goed en als jij blijft shaken zal je vast niet heel veel mee aan komen .

Ik blijf mooi hangen op de 68,8 dus tevreden .
ik eet nu geen tussendoortjes meer en dat scheelt veel merk ik .

Vakantie ach klussen en we zien wel wat het wordt ,we hebben nog 2weken.

Fijn weekend

Goedemorgen Eliza,

Leuk dat je in mijn dagboekje schrijft, gezellig. Ik vind het leuk dat iemand ook shakes neemt en goed afvalt. Zeker als je dan je ervaringen daarover kan delen.
Het is volgens mij de enige manier om lekker snel af te vallen en je doel te bereiken. En inderdaad...die shakes kan je altijd nemen als je denkt dat het uit de hand loopt. Ik begrijp niet als je veel moet afvallen, dat mensen het niet zo doen. Al die jaren van ellende en stress, omdat het afvallen niet lukt. Maar goed...
Tja...ik ben nooit zo een eter geweest, alleen als het ongezond was en zoet, ha ha ha...Dat heb ik dus aardig afgeleerd.
Eigenlijk heb ik heel veel afgeleerd. Niet roken, geen alcohol, geen tussendoortjes, na diner niet meer eten, geen grote porties meer, alles wordt afgemeten en veel water drinken. Als ik honger krijg ga ik water drinken i.p.v. eten.
Al bij al ben ik best vooruit gegaan. Dat ik nu zo weinig eet is omdat ik geen trek heb om te ontbijten.

Maar genoeg over mezelf, jij gaat ook goed hoor en met het klussen erbij zal het ook sneller gaan. Lekker bezig zijn is altijd goed voor de mens. Dus blijf dat doen hoor.
Voel jij je nu ook fitter, omdat je minder of geen brood/zoetigheid eet? Raar toch?
Wat ook fijn is dat je huisje zo mooi en fris is. Nieuw begin vind ik altijd.
Geniet nog van je vakantie en ga er lekker samen er tussenuit. Die twee weken zijn zo om.

Fijne dag en bedankt voor je lieve woorden.

Crebster.

Heel veel succes met alles
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 9:33    

Reageer met quote
Vrijdag 19 juni 2020,

Gistermiddag toch ff gewerkt, maar mijn lieverd moest toch opgenomen worden, het ging helemaal mis. Was zo verdrietig, maar beter zo.
Uit frustratie ook nog 10 km gewandeld. Weer donkere wolken, maar bijna geen regen, misschien 25 druppels. Ik had mijn regenjas niet bij mij en dacht dat ik nu de klos zou worden, maar Nee. De buien dreven over.

Het huis is weer netjes hier en straks nog ff fietsen met een vriendin. Leuk.

Zo komen we dus de dagen door.

Fijne vrijdag allemaal, bijna weekend.

Crebster.

Menu

Totaal 794 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Magere yoghurt 74 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Spinazie, diepvries 42 kcal
Ei 64 kcal
Slavink 222 kcal
540 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Filet americain mager 31 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 66 kcal
100 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 11:25    
Onbekend   belll
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oh je lief opgenomen niet leuk sterkte en beterschap voor je lief .

Ik ben ook blij met mijn gewicht maar nu het vakantie is ga ik toch genieten van vaker uiteten .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Beterschap met je lief!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 22:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 74, 75, 76  Volgende
Pagina 18 van 76