Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 91, 92, 93  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
tzonnetje schreef:
Hoi Crebster,

Gefeliciteerd met je min 1.2 kilo!
Je gaat als een speer, goed hoor. Ga zo door!

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Goedemorgen Zonnetje,

Dank je voor het compliment, jij gaat ook goed en zet ook weer je menuutjes neer. We gaan het redden hoor.

Groetjes en fijne dag van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 8:58    

Reageer met quote
Woensdag 10 juni 2020,

Goedemorgen allemaal,

Wat heb ik heerlijk geslapen zeg! Sinds dat ik aan het lijnen ben, slaap ik een gat in de nacht. Heerlijk.

Gisterochtend minder nieuws. We kunnen nog steeds niet naar mijn moeder...er is weer 'C' vastgesteld bij een van de verzorgsters. Mijn broer is er wel geweest verleden week en die moet zo uitkijken, dus ik was bang dat ie toch misschien wat heeft opgelopen. Hij had een kapje op, maar dat is zo een schijnvertoning. Bah...

Alleen gister naar de tweeling geweest en op afstand gebleven. Onze kleinzoon stierde op opa af en moeders moest hem afremmen, vreselijk toch? Arme knaap, die knuffelt zo graag. We hadden voor hem ook een autootje bij hem en speelde gelijk daarmee op de stoep vlak waar wij stonden. De tweeling ging skates kopen voor hun centjes. 's avonds appte ze dat ze zo blij waren dat ze ons gezien hadden. Lief toch? Na een drie kwartier te hebben bijgekletst, zijn we weer naar huis gegaan.

Toen we thuis kwamen kregen we een e-mail van Corendon, die heeft toch alles zeer goed op de rit hoor. In de mail stond dus dat als je geboekt had dat je gratis mocht omboeken.
Dat gold voor pakketreizen tot en met 31 oktober 2020. Je kon gewoon boeken naar het volgende jaar. Dat hebben we gedaan en...ben zo giga opgelucht. Wij wilde totaal niet weg. We zitten al maanden thuis, althans mijn man.We hadden namelijk onze reis kunnen omboeken en dat moest voor 15 juni 2021. Mijn man zit in de risicogroep, omdat ie al wat ouder is.
Na dat nieuws van mijn moeder waren we zo blij dat we onze reis konden uitstellen. Anders hadden we niet gegaan. Liever ons geld kwijt, dan dat we naar Turkije waren gegaan.

Dat 'C-virus' is echt nog niet het land uit. Moet er niet aan denken om op Schiphol te lopen tussen al die mensen van overal vandaan. Veel te vroeg...eerst de kat uit de boom kijken hoe het gaat, als alles wordt vrijgegeven.
Mensen zijn nu al losgeslagen en lappen alle regels nu al aan hun laars.

Gisteravond nog een snelle wandeling van 7,5 km gewandeld. Moeste een beetje opschieten, want het was later dan normaal, door dat omboeken. Het was druk...hier dus ook weer dat iedereen maling heeft aan de afstandregels. Een hele groep joggers bij elkaar, die langs mij heen holden en maar nuiven en hijgen...niet op afstand. Ik was als de dood. Gauw mijn hoofd omgedraaid en weg gestapt. Brrrrr.....

Straks weer aan het werk op de haven...ff lekker poetsen!

Fijne dag Crebster.

Menu

Totaal 891 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Groene thee gember 20st/ 0 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Lunch
Magere yoghurt 93 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Water 0 kcal
173 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Groene erwten 126 kcal
Slavink 222 kcal
560 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
3 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 9:25    

Reageer met quote
Donderdag 11 juni 2020,

Hallo allemaal,

Zonnetje@ Bedankt, het gaat zeker goed. Ben erg blij dat ik zo goed afval. Doe ook erg mijn best ervoor en...het wordt beloond. Smile

Gisteren heerlijk gewerkt en de keuken van de haven blinkt weer. Volgende week hoef ik niet te gaan, want ze verbouwen de kantine. Had ik die verleden week zo lekker schoon gemaakt. Zonde...

Tis toch wat, ik heb de gratis epub van Lucinda Riley gevonden en heb nu alle boeken van haar. Inclusief alle delen van de De Zeven Zussen. Dus als je ze wilt hebben, ga naar de site

https://pdfget.com/ - vul de naam van de schrijfster in en hoppa...downloaden maar. De boeken zijn ook in het Engels verkrijgbaar. Dat het gratis is, niet te geloven.

Ik was al om 7:00 uur aan het lezen en 8:30 uur boodschappen gedaan op de fiets, dus ik ben weer klaar tot dinsdag.
Straks nog ff het huis doen en vanmiddag naar mijn oude vriendin en ook nog ff stofzuigen voor haar. Zij is ook in de ban van de boeken van Lucinda Riley, maar zij koopt ze. Misschien dat ze ook een e-reader wilt aanschaffen, doe ik die boeken erop voor haar, want al die boeken bij elkaar van Riley kosten net zoveel veel een e-reader.

Het gaat nog steeds goed en val nog steeds goed af, ben ik blij om.
Heb vanmorgen na de boodschappen 1 klein banaantje gekocht en in mijn yoghurt gedaan met banaan shake...Jammie...moest ff voor een keer. Beter fruit zondigen dan chocola...Grap

Ook de bestelling gedaan van Dieet Pro. Krijg nu een gratis shake beker erbij en daarboven op nog 15 % korting, terwijl als je twee bussen koopt al korting hebt. Dus het valt reuze mee met de prijs en...hier belazeren ze je niet. Op het moment wordt er veel shakes en afslankproducten gekocht bij bedrijven die dus niet leveren. Goedkoop is duurkoop. Vandaar ik gewoon bij Dieet Pro bestel.

Fijne dag allemaal en wees sterk!

Menu

Totaal 850 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Karnemelk 75 kcal
Banaan 92 kcal
247 kcal

Lunch
Dieet Pro 80 kcal
Water 0 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Broccoli 41 kcal
Kipfilet 133 kcal
386 kcal

Tussendoor
Cracotte, volkoren (Plus) 28 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Filet americain mager 31 kcal
62 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een weegresultaat weer... Erg blij
Snap dat je weinig trek had omdat je niet lekker was maar je weet wat ze zeggen hè...wie beter eet, is snel beter! Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 11:22    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Wat leuk dat je dat gevonden hebt van het downloaden Erg blij Is het ook Nederlands? Ik zie namelijk dat het Engels is.....

Groetjes tzonnetje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 13:04    

Reageer met quote
Vrijdag 12 juni 2020,

Goedemorgen allemaal,

Jodelootje@ Gelukkig val ik nog steeds goed af en gaat het weer beter en eerlijk gezegd...nu ik zo weinig eet, voel ik mij veel beter dan voorheen. Raar eigenlijk en zeker met meer eiwitten ben ik normaal gesproken zo fit als een hoentje. Alleen word ik zo terug gefloten als ik net even teveel gedaan heb. Dat kan ik niet zo goed hebben, hi hi...

Zonnetje@ De boeken zijn in het Nederlands, maar ook in het Engels, kijk maar goed. Succes.

Gisteravond toch nog lekker ruim 10 km gelopen. Moet wel mijn voeten vandaag verzorgen, want ik voel mijn nagels in mijn tenen en dat loopt natuurlijk niet echt lekker.

Vandaag schijnt weer de zon en is het lekker weer. Dus samen met mijn man lekker op pad en een nieuwe haring halen, had ik heb beloofd. Als ie niet meegaat, dan haal ik het...wel een uitdaging, want ik sta bijna te kotsen bij zo een kar en zeker als ze die dingen staan schoon te maken. Haal gelijk voor mijn oude vriendin, want die komt bijna niet buiten en ze is zo dol op de nieuwe haring.

Ook mijn nieuwe bestelling binnen gekregen van Dieet Pro, dat gaat prima zo. Heb nu banaan en chocolade smaak, was bang dat ik de chocolade smaak te lekker zou vinden, maar het valt mee. Lekker als afwisseling, maar drink wel de chocolade shake met halfvolle melk. Kreeg ook een weekmenu erbij en een gratis shake beter van 700 cc. Ben gek op cadeautjes. De shake beker vul ik met water in de avond, die moet dan leeg en heb ik ruim 2,7 ltr. gedronken aan vocht per dag.

Wens iedereen een fijne dag en geniet van het zonnetje.

Menu

Totaal 857 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Halfvolle melk 94 kcal
174 kcal

Lunch
Magere yoghurt 74 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 33 kcal
Slavink 222 kcal
467 kcal

Tussendoor
Cracotte, volkoren (Plus) 28 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Filet americain mager 31 kcal
62 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 8:30    

Reageer met quote
Update, vrijdag 12 juni 2020,

Vanmiddag nog lekker gewandeld met mijn man en gelijk een haring voor hem gekocht. Vindt hij zo lekker, ik niet...ik ga vannacht op de bank. Lachen

Het was vanmiddag erg benauwd, we kwamen niet vooruit. Na een lekkere regenbui is het behoorlijk fris weer. Zalig.

Fijne avond allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 18:10    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ha lieverd, wT lief dat je inmijn boekje langs kwam.!
En wAt ben je ontzettend goed aan het afvallen. Dikke pluim!!

Ik zit gewoon al een paar weken niet zo lekker in mijn vel.
Ik heb toch wel een enorme klap gehad van mijn hersenbloeding anderhalf jaar geleden. Entoenk ik me net weer en stuk fitter ging voel, kwam Corona. Vooral het missen van het contact met mij. Twee zoons en hun gezinnen, mis ik gruwelijk. De afschuwelijke anderhalve meter haat ik. Ik hoop gauw dat diemaatregel voor klenkinderen versoepeld wordt.

Ga jij maarlekkerdoor met afvallen! Gaat goed!!
Dikke knuffel!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 20:05    
Onbekend   belll
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .

Crebster wat een leuke foto met haring happen van je man ? .

IK ga toch geen shakes doen ,ik eet nu al brood zonder korsten kwark met banaan en soep en kersen .

En voor de rest is het wennen maar achteraf valt het niet tegen.
Klussen hier wordt even uitgesteld te benauwd en warm weer.

Molletjes slik ik wel op jouw advies nu 3 per dag meer niet .

Succes je gaat als een speer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Crebbie wat val je fijn af maar maaltijdvervangers heb ik geprobeerd en viel ook goed af bij mij kwam de klap erna Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 11:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 91, 92, 93  Volgende
Pagina 16 van 93