Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 113, 114, 115  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Dag Crebster,
leuk dat je weer hebt genoten van de familie. Is dit de zuster die zo veel weet van computers?
Is de baby er al?

Vertel mij nog eens, natuurlijk zou ik dat al moeten weten, hoe groot was het gezin waar je uit komt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2022 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Astride schreef:
Dag Crebster,
leuk dat je weer hebt genoten van de familie. Is dit de zuster die zo veel weet van computers?
Is de baby er al?

Vertel mij nog eens, natuurlijk zou ik dat al moeten weten, hoe groot was het gezin waar je uit komt?

Hallo Astride,

Ha ha ha... leuk dat je het vraagt. Dit is niet de zus van de computers, die is helaas in 2018 overleden, wat een gemis is dat soms nog, hoor.

Mijn zus met MS is een jaar ouder als ik. Wij gingen altijd met elkaar om door dik en dun. Zij wordt binnenkort weer oma, maar tot nu toe nog niets gehoord. Ik laat het je weten.

Wij hadden negen kinderen in het gezin. Ik had 3 broers en 5 zussen. Helaas zijn al drie van de kinderen overleden en mijn vader ook toen ie 58 was. Best allemaal jong gestorven. Gevolgen van diabetes en kanker. Vreselijk allemaal, zeker voor mijn moeder. (Vandaar dat ik zo gezond mogelijk wil eten)
Mijn oudste zus (Big Sister) is die van de briefjes toen ik nog geen telefoon had. Dan stuurde ze haar kinderen met een briefje naar me toe, dan kregen ze wat lekkers te drinken en te eten en dan gingen ze weer op huis aan. Zo lief. Heb die briefjes nog bewaard.

Fijne dag en groetjes van Crebster.

Laatst aangepast door Crebster op vr 11 mrt 2022 13:59, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2022 13:00    

Reageer met quote
Vrijdag 11 maart 2022,

Hallo lieve allemaal,

Het is alweer vrijdag en er is weer een week om.

Gister ook een eind gefietst (37 km) en zo leuk geslaagd, ook op de markt. Een kilo blauwe bessen voor drie euro en een hele zak handsinaasappelen een euro, maar die hebben we uitgeperst, zo gort droog waren ze, komen ze toch op, want weggooien doen we niet. Maar wat een zalig weer was het.
Bij de Lidl in Hoogvliet hadden ze die ouderwetse rekjes voor aan je kledingkastplank. Heb nu mijn sokken erin, had er zolang naar gezocht en ineens... hoppa... daar liggen de rekjes voor nog geen 5 euro de twee. Ha ha ha... 'Een vliegende kraai vangt altijd wat', zegt mijn man altijd. Waar een mens al niet blij mee kunt zijn.
We hebben wel veel te veel gegeten, gelukkig was ik niet aangekomen, maar ook helaas niet afgevallen. Ik weet dat ik niet aan mijn dieet hou, dus tja... dan val je niet af.

Vanmorgen op tijd opgestaan, gedoucht en naar de fysio gegaan. Heerlijk was dat. Hij is begonnen aan mijn nek, die zit nu aardig los. Woensdag is mijn middenrug aan de beurt, dan zal ook weer schelen.
Oja... mijn infrarode lamp was doorgebrand en gauw een nieuwe besteld. Kan echt niet zonder. Toen ik thuis kwam van fysio was de lamp al gebracht en ben ik er gelijk onder gaan zitten. Daar ben ik goed van opgeknapt. Het is goed gekeurd, wat een pracht van een ding en groot!

Mijn fysiotherapeut kent me goed en hij weet hoe versleten die rug is. Hij beveelde mij een back stretcher aan, zodat mijn rug losser komt te zitten. Weer een attribuut in mijn huis erbij, ik weet het ff niet, dus ik kijk het aan of ik dat ding ga aanschaffen. Heb weer mijn schouder brace om, die lag dus ook stof te vangen in de kast. Die schouderbrace houden mijn schouders naar achter als ik zit te lezen of aan mijn pc zit te typen. Betere houding nu.
Gewoon weer ff de puntjes op de i en dan is Crebbie weer de oude.

Vandaag wel wat lekkers bij de koffie, mijn man deed het weer... en we eten vanavond andijvie met een kipfiletje, ik kijk er alweer naar uit.

Wens iedereen een fijne dag toe met de groetjes van Crebster.

Menu totaal 1196 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Munt 1 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Kruidvat Pure Whey Chocolate 76 kcal
Magere melk 95 kcal
Knäckebröd, Land en Ambacht, pompoenpit, Rivercote 70 kcal
Ei 64 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
351 kcal

Tussendoor ochtend
Koffie, cafeïnevrij 3 kcal
Koffiemelk, halfvol 5 kcal
Gevulde koek 123 kcal
131 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Bio organic magere yoghurt 84 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Kruidvat Pure Whey Chocolate 57 kcal
Blauwe bessen 52 kcal
Sinaasappelsap, vers geperst 110 kcal
Munt 1 kcal
Griekse yoghurt 10% fat 19 kcal
325 kcal

Tussendoor middag
Koffiemelk, halfvol 11 kcal
14 kcal

Avondeten
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Jus 43 kcal
Andijvie 39 kcal
Kipfilet 125 kcal
366 kcal

Tussendoor avond
Munt 1 kcal
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
9 kcal

1196 kcal Energie
29,7 g Vet
9,6 g Verzadigd vet
98,5 g Eiwit
126,2 g Koolhydraten
10,8 g Vezels
3,57 g Zout
7,16 μg Vitamine B12

Mijn beweging:
Wandelen, lopen, rustig tempo, 4-5 km/uur 45 min. 182 kcal
Wandelen, lopen, stevig tempo 5-6 km/uur 80 min. 397 kcal
125 minuten 579 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 mrt 2022 13:54    

Reageer met quote

Hallo lieve allemaal,

ja ja... ben gistermiddag echt wezen wandelen. Had geen zin, want die rug is nu helemaal beurs gemasseerd, maar het voelt heel goed. Dus... gaan met die banaan. Ha ha ha... En wat een schattige bloemetjes overal, vandaar deze foto. De eerst narcisjes, zo lief.

Zaterdag 12 maart 2022,

Disco 1 ons afgevallen Dansen Hoe is het mogelijk, want ik heb soms best lekker gesmikkeld.

Straks komt mijn vriendin ons helpen met de belastingen invullen. Ons jaarlijks gedoetje...en zo gezellig.

Verder ga ik mijn boek lezen, die is nu zo spannend. Mijn ereader ligt op te laden, je zult net zien dat ik aan het einde ben en dat dat ding leeg is. Zo vaak gehad... Brrrr...

Het huis is hebben we ook samen gedaan en de was kan ik straks ophangen. Heb ik morgen niet zoveel te doen.

Wens iedereen een heel fijn weekend en de groetjes van Crebster.

Menu totaal 1095 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Munt 1 kcal
Ei 64 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
180 kcal

Tussendoor ochtend
Kerststol 78 kcal
86 kcal

Lunch
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Kruidvat Pure Whey Chocolate 57 kcal
Griekse yoghurt 10% fat 192 kcal
251 kcal

Tussendoor middag
Mandarijn 28 kcal
42 kcal

Avondeten
Water 0 kcal
Erwtensoep 210 kcal
Brood, koolhydraatarm 169 kcal
Activplus 19 kcal
Pindakaas 130 kcal
528 kcal

Tussendoor avond
Munt 1 kcal
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
9 kcal

Mijn beweging
Schoonmaken, huis 60 min. 229 kcal
60 minuten 229 kcal

1095 kcal Energie
54,6 g Vet
19,9 g Verzadigd vet ( Komt door Griekse yoghurt, verkeerde gehaald, veel te vet, neem voortaan de Franse magere kwark)
61,6 g Eiwit
82 g Koolhydraten
14,6 g Vezels
4,25 g Zout
2,87 μg Vitamine B12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2022 13:06    

Reageer met quote

Zondag 13 maart 2022,

Wat ben ik verwend zeg vanmorgen, het ontbijt stond helemaal klaar. Gezellig hoor om zo wakker te worden.

Vanmorgen het baardje van mijn man gedaan, bed verschoond, gestoft en gestofzuigd. Gister had ik al gepoetst. Gaat prima zo als ik de werkzaamheden beter verdeel.
Nu nog de was, dan is de boel weer lekker aan kant voor de hele week.

Hoop vanmiddag nog te gaan wandelen. Dat beviel me wel vrijdag. Ik loop als een gek zo snel, maar dat had ik dus vrijdag niet gedaan en dat ging op zich prima. Heb ook mijn infrarode lamp elke dag gebruikt. De spieren worden zo wat rustiger op mijn rug. Echt een uitkomst. Heb nog geen pil geslikt vanaf vrijdag.

Betreft eten gaat het ook prima, ik eet heel weinig koolhydraten vandaag, maar toch lekker.
Volgende week is de Skyr in de aanbieding bij de Lidl, daar zit echt veel eiwitten in en bijna geen vet of koolhydraten, zelfs niet als je een smaakje daarvan neemt.
We hadden van de week Griekse yoghurt met 10% vet, dat was me toch lekker zeg, maar zoveel kcal. Het is nu op. Grap

Nu lieve mensen, geniet van deze mooie dag met de groetjes van Crebster.

Menu totaal 838 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Munt 1 kcal
Ei 64 kcal
Kipkerriesalade 43 kcal
180 kcal

Tussendoor ochtend
8 kcal

Lunch
Munt 1 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Kruidvat Pure Whey Banaan 76 kcal
Bio organic karnemelk 80 kcal
159 kcal

Tussendoor middag
14 kcal

Avondeten
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Jus 43 kcal
Bloemkool 44 kcal
Slavink 222 kcal
468 kcal

Tussendoor avond
Munt 1 kcal
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
9 kcal

838 kcal Energie
36,4 g Vet
11,8 g Verzadigd vet
65,9 g Eiwit
59,5 g Koolhydraten
8,2 g Vezels
3,52 g Zout
4,86 μg Vitamine B12

Mijn beweging
Schoonmaken, huis 60 min. 229 kcal
Wandelen, lopen, stevig tempo 5-6 km/uur 80 min. 397 kcal
140 minuten 626 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 mrt 2022 12:21    

Reageer met quote
Maandag 14 maart 2022,

Hallo beste weegdinnen,

Jeetje zeg, wat ben ik weer goed bezig. Ben wat meer actief dan anders. Gewoon omdat ik mij daaraan toe zet, want ik was veel in huis te vinden met een boek en tja... daar wordt je toch stijf van, dus mezelf ff aangepakt.

Gistermiddag toch nog lekker even gewandeld, dat was ook gepland. Heb ff een mooie foto geschoten van de krokusjes, want dat vind ik zo'n schattig blommeke.

Vandaag ook aan de voorjaarsschoonmaak gegaan en begonnen met de ramen. Over een maandje dan gaan pas de bloemen in de bakken op balkon. Nu toch nog te koud voor de buitenplantjes. Heb er echt zin aan. Verder is alles al aan kant eigenlijk, ga zo lezen.

Mijn man is net van de Plus gekomen, we hadden gewonnen met de postcodeloterij. Twee bekers met twee pakken koffieleutjes en geinige houten dobbelsteentjes. Van het woord op de dobbelsteentjes kun je een gesprek op gang brengen. Leuk gedacht hoor, maar de koekjes blijven voorlopig dicht. Had ook al een paasbrood in huis. Die heb ik in plakjes gesneden en in de vriezer gedaan, anders gaat dat ook een leven leiden wat niet de bedoeling is. We nemen alleen wat extra's als we actief zijn.
Nu moet ik bewijzen aan mezelf dat ik sterk ben en niet zomaar gaat snoepen.

Morgen ga ik wel wat lekkers eten bij de koffie bij mijn zus. Dat heeft ze verdiend.
Wij nemen moorkoppen van de echte bakker mee. Ik zou een harde mokka nemen, maar ooohhh dat is me veel kcal. Dus dan maar de minst kwade. Mijn zus heeft een soort sloffen gebreid voor me. Ze heeft me nu geen foto gestuurd daarvan, daarmee maakt ze me nieuwsgierig. Ze kan zo goed breien. Ik zal het eerdaags laten zien wat ze gemaakt heeft. Ik kijk zo naar morgen uit. Eerst naar moedertje en dan naar zus en zwager. Zus krijgt volgende week implantaten bij haar kiezen. Hoop dat ze het net zo fijn gaat vinden als ik als alles achter de rug is.

Voel me steeds beter, zeker met die infrarode lamp. Elke keer als ik zo stijf word dan ga ik onder de lamp. Echt super!

Nu lieve mensen, ik ga de bank op met een goed boek. Fijne dag iedereen van Crebster.

Menu totaal 960 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Munt 1 kcal
Magere melk 250 gr 95 kcal
Brinta 40 gr 138 kcal
236 kcal

Tussendoor ochtend
Halve gevulde koek 123 kcal
131 kcal

Lunch
Munt 1 kcal
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Kruidvat Pure Whey Banaan 15 gr 57 kcal
Griekse stijl yoghurt 2% 200 gr 106 kcal
166 kcal

Tussendoor middag
14 kcal

Avondeten
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Jus 43 kcal
Snijbonen 46 kcal
Kipfilet 100 gr 156 kcal
404 kcal

Tussendoor avond
Munt 1 kcal
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
9 kcal

960 kcal Energie
21,4 g Vet
8,2 g Verzadigd vet
83,3 g Eiwit
100,7 g Koolhydraten
15,5 g Vezels
3,39 g Zout
4,3 μg Vitamine B12

Alle vakjes zijn groen in de Eetmeter, dus is de verhouding qua voeding goed. Grap

Mijn beweging
Ramen wassen 140 min. 517 kcal
140 minuten 517 kcal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 mrt 2022 14:44    

Reageer met quote
Dinsdag 15 maart 2022,

Hè hè, ben weer thuis. Wat een drukke ochtend. Eerst naar moedertje gegaan. Het ging niet zo lekker met haar. Heb zo met haar te doen. Ga ook altijd weg met knallende hoofdpijn.
Maar we gingen daarna ook ff naar zus en die heeft me toch gave sloffen gehaakt. Mexicano's noem ik ze, wat een engelen geduld.

Gaaf niet? Lief

Ondanks haar ms blijft zo echt zo creatief. Niets houdt haar tegen. Het moet een slagveld in haar huis zijn geweest toen ze bezig was. Elke keer een ander patroon en andere wol. Zo knap, ben zo trots op mijn lieve dappere zus.

Deze dag heb ik veel te veel gegeten en heb er maar een boostdag van gemaakt. Dus verder deze week netjes aan het dieet houden. Nou ja dieet... moet gewoon niet snoepen. Dat is het. Morgen zet ik weer een net menu neer, vandaag maar ff overslaan, want het slaat echt nergens op. Schaam Schaam

Morgen lopend naar fysio, hoop dat ie mijn rug wat rustiger kan maken. Komt goed.

Wens iedereen een fijne dag toe met de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2022 15:21    

Reageer met quote
Update dinsdag 15 maart 2022,

Toch maar mijn menu opschrijven, koolhydraten veel te veel voor mijn doen en ook het vet is veel te hoog. Logisch...er weer tegenaan dezer dagen.

Menu totaal 1558 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Gemberwortel 2 kcal
Munt 1 kcal
Magere melk 300 gr 114 kcal
Brinta 45 gr 155 kcal
272 kcal

Tussendoor ochtend
Koolhydraat VERLAAGD Lidl 85 kcal
Koolhydraat VERLAAGD Lidl 85 kcal
Pindakaas 195 kcal
Activplus 38 kcal
411 kcal

Lunch
Moorkop 198 kcal
206 kcal

Tussendoor middag
Kerststol 155 kcal
Activplus 19 kcal
188 kcal

Avondeten
Aardappel 83 kcal
Water 0 kcal
Magere melk 76 kcal
Jus 43 kcal
Broccoli 47 kcal
Slavink 222 kcal
471 kcal

Tussendoor avond
Munt 1 kcal
Water 0 kcal
Kamillethee 0 kcal
9 kcal

1558 kcal Energie
70,8 g Vet
22,4 g Verzadigd vet
77,2 g Eiwit
140,2 g Koolhydraten
25 g Vezels
4,66 g Zout
3,22 μg Vitamine B12

Vandaag weinig beweging Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2022 15:36    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Dag Crebster,
zeker gave sloffen en wat heb je een sfeervol huis. Tenminste, ik neem dat het jouw huis is.

Ik blijf van je leren, heb nog nooit gehoord van ' harde mokka', als je spreekt over moorkoppen. Een eyeopener, ook wat naïef van mij, is dat er zoveel calorieën zitten in een gevulde koek. Die eet ik dus nooit meer!
Bijzonder dat jullie zo gevarieerd eten, het zal je vast niet verbazen dat wij vaak 2 dagen hetzelfde eten, Denk eens aan bloemkool of spruitjes, dat eten wij niet 1 dag op.

Jij mag dan wel een hoge calorientake hebben gehad, gisteren, soms is dat gewoon.
Was jouw hoofdpijn vandaag over?

Het is erg koud bij ons, mijn man voert een strikt beleid wat betreft de verwarming. Erg vervelend. Zou ik nu meer verbranden omdat het zo koud is? Grapje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mrt 2022 18:08    

Reageer met quote
Astride schreef:
Dag Crebster,
zeker gave sloffen en wat heb je een sfeervol huis. Tenminste, ik neem dat het jouw huis is.

Ik blijf van je leren, heb nog nooit gehoord van ' harde mokka', als je spreekt over moorkoppen. Een eyeopener, ook wat naïef van mij, is dat er zoveel calorieën zitten in een gevulde koek. Die eet ik dus nooit meer!
Bijzonder dat jullie zo gevarieerd eten, het zal je vast niet verbazen dat wij vaak 2 dagen hetzelfde eten, Denk eens aan bloemkool of spruitjes, dat eten wij niet 1 dag op.

Jij mag dan wel een hoge calorientake hebben gehad, gisteren, soms is dat gewoon.
Was jouw hoofdpijn vandaag over?

Het is erg koud bij ons, mijn man voert een strikt beleid wat betreft de verwarming. Erg vervelend. Zou ik nu meer verbranden omdat het zo koud is? Grapje.

Hallo Astride,

ja leuk niet die sloffen en warm dat ze zijn.

Weet je niet wat een harde mokka is? Ohhh dan mis je echt wat hoor. Dat is een heel vet en zoet gebakje met koek onderin. Er zit van binnen mokkacreme met soms wat cake en drank. Ligt eraan bij wie je een harde mokka koopt. Ik haal ze speciaal in Zoetermeer bij Jongerius, dus niet op de markt of zo, die zijn vies, maar idd heel vee kcal, dus dan maar een een eetwissel van harde mokka naar moorkop. Ha ha ha...

Je schreef dat je vaak twee dagen hetzelfde eet, maar dat hoeft helemaal niet. Spruiten, bloemkool kan je zo schoon in de vriezer doen en de volgende week weer eten. Doe ik ook hoor. Dan neem ik de grootste bloemkool en dat deel ik door tweeën. Voor spruiten net zo. Ze zijn ook lekkerder als je ze eerst in de vriezer hebt gedaan. Ik maak ze eerst schoon en dan hoppa... de vriezer in.

Het was idd een foto van ons huisje toen ik de ramen had gedaan. Manlief heeft ze weer gedaan, die van de huiskamer althans, want het Saharazand met een spetter regen had het weer verpest.

Strikt kachel beleid??? Vreselijk. Ik word ziek als ik het koud heb. Laat mijn rug het maar niet horen. Wij hebben een warmtepomp. Nu is ie helemaal van slag en wordt het dinsdag opgelost. Het is hier nu zonder te stoken 25 graden. Word er gek van.

In ons appartement hebben we geen gas. Alles gaat automatisch als alles goed is. Vloerverwarming en vloerkoeling. De restwarmte wordt opgeslagen in een bron onder de grond en die energie wordt gebruik in de winter als de 'kachel' zou aanslaan. Dus bijna geen kosten aan energie en altijd droog en warm in huis. Daarom zijn we ook in een appartement gaan wonen. Ons oude huis was ook erg koud. We zouden zoveel moeten gaan isoleren, nou... van dat geld gingen we liever op vakantie. Dus lekker de boel verkocht en verhuisd naar waar we nu wonen. Heerlijk hoor.
Voel me dan ook zeer bevoorrecht en ben ik dankbaar voor alles wat we hebben opgebouwd. Gelukkig hadden we dat ook voor drie jaar vastgelegd in november 2021. Net op tijd.

Helaas is het een fabel dat je kan afvallen door koude. Het verschil is zo nihil. Kou en armoede is meer de reden van afvallen. Vroeger hadden de mensen het niet zo goed als nu. Slecht geïsoleerde huizen, geen dubbele ramen etc., veel kinderen en weinig te besteden ja... dan val je al vanzelf wel af als je geen eten hebt en je geen geld hebt om de kachel te laten branden. Snap je...

https://drogespieren.nl/afvallen/afvallen-door-kou

Gelukkig komen er hele mooie zonnige dagen aan en hoop ik dat je huisje lekker warm wordt.

Fijne weekend en groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2022 16:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 113, 114, 115  Volgende
Pagina 107 van 115