Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Crebsters Dagboek: Mooi worden met Dieet Pro

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hemelvaartsdag,

Donderdag 21 mei 2020,

Wat heb ik een hekel aan deze dagen, het is al stil, maar nu lijkt het alsof er niemand op de wereld is hier. Bah...ha ha ha..

Goed nieuws...we mogen weer vanaf 25 mei 2020 naar moedertje Liefde toe. Mijn broer gaat eerst, die is eerste contactpersoon en kijkt even hoe dat verloopt. Dan brengt ie verslag uit naar de rest van de familie en zo hoop ik dinsdag eindelijk die schat te kunnen zien. cheerleader

Gelukkig ga ik ook eindelijk na drie maanden eens lekker fietsen met mijn beste en liefste vriendin. Wel veel geappt enzo, maar toch...
We durven het eindelijk aan, flink wat afstand houden. We zijn echt mutsen betreft afstand en onzekere dingen deze tijd.

Zo zachtjes aan zal er wel meer versoepelingen komen, maar ik vind het prima zo die afstand van iedereen. Meer beweegruimte in de winkels etc. en buiten dat...ik vind sommige mensen zo wie zo al niet echt hygiënisch en zeker niet als ze roken. Wat stinkt dat zeg!
Maar goed...ik ruik ook alles, dus het zegt ook wat over mezelf. Dat dan weer wel.

Het belooft weer een warme dag te worden, dus...korte broek en T-shirt en fietsen maar....

Menu

Totaal 812 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Groene thee gember 20st/ 0 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Lunch
Magere yoghurt 74 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Zonnatura groene thee gember 0 kcal
Water 0 kcal
154 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Andijvie 33 kcal
Kipfilet 156 kcal
401 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Paprika 23 kcal
Appel jonagold 76 kcal
102 kcal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 10:41    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat fijn Crebster, eindelijk je moeder weer zien!
Ik ga met mijn zus morgen eerst weer eens raambellen, was afgeschaft vanwege die corona-uitbraak op de afdeling. Vanaf volgende week mag mijn zus (1e contactpersoon) ook echt op bezoek;1x per week 45 minuten met 1,5 meter afstand en mondkapje. Alles beter dan niets!!!

Fijne dag, geniet van het mooie weer! Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 12:26    

Reageer met quote
Jodelootje schreef:
Wat fijn Crebster, eindelijk je moeder weer zien!
Ik ga met mijn zus morgen eerst weer eens raambellen, was afgeschaft vanwege die corona-uitbraak op de afdeling. Vanaf volgende week mag mijn zus (1e contactpersoon) ook echt op bezoek;1x per week 45 minuten met 1,5 meter afstand en mondkapje. Alles beter dan niets!!!

Fijne dag, geniet van het mooie weer! Cool

Het is fantastisch voor deze mensen, geniet ervan ingepakt of niet, het kan mij niet boeien al moet ik als een marsmannetje naar moedertje toe. Super!

Lief groetje van Crebbie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 17:13    

Reageer met quote
Update vrijdag 22 mei 2020,

Ben geschrokken van de berichten betreft de verpleeghuizen. Daar heerst toch nog wel dat virus en ben ongerust voor mijn moeder, maar ook voor mijn broer die maandag naar moeders gaat, die heeft van jongst af aan diabetes. We wachten af.

Vanmorgen dus boodschappen gedaan op de fiets en vanmiddag heerlijk gewandeld. Het stormde, regende eventjes en het was me warm. Zalig, alleen die combinatie al.
9,5 km gelopen in 1:40 uur tijd en 655 kcal verbrand.

Ook lekker gegeten, zit weer vol Smile

Fijne avond van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 18:20    

Reageer met quote
Goedemiddag mensen,

Zo, niet te geloven...ik was zo laat uit bed, dus heb ik de shake maar ff overgeslagen.
Eigenlijk heb ik totaal geen zin om vandaag te wandelen of te fietsen. Er staat ook zoveel wind. Dat is met fietsen voor mij geen doen. Ik kijk wel...

Vandaag mijn zogenaamde boostdag, eigenlijk een dag dat ik iets ga eten wat niet in een gezond dieet past. Heerlijk ff je boekje te buiten gaan en dan toch onder de 1000 kcal blijven. Dat komt dat ik dan het fruit en de ochtend shake eruit laat, zodat het niet al teveel wordt vandaag. Het ene eten en het andere weglaten.
Alles wordt afgewogen, ook de patat van vandaag, dat is niet meer dan 200 gram, 1 eetlepeltje mayo en een kalfskroketje met daarbij een glas karnemelk. Ik kijk er helemaal naar uit.

Ga toch zo ff wandelen....ff eruit, want het zonnetje schijnt zo lekker. Haren in de wind.

Fijne zaterdag van Crebster.

Menu

Totaal 879 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal

Lunch
Magere yoghurt 111 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Water 0 kcal
191 kcal

Avond
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Airfryer, kalfskroket, Mora 206 kcal
Mayonaise 122 kcal
Airfryer, Pommes Frites, Extra Crunchy, Harvest Basket 282 kcal Eten
685 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
3 kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 13:27    

Reageer met quote
Update zaterdag 23 mei 2020,

Heb me toch een giga eind gelopen....had me een beetje vergist Stom en verkeken op deze route. Helemaal langs het Brielse Meer. Zeilen Leuk al die bootjes, er stond wel ontzettend veel wind, maar...oh...zo voldaan!

Weer een record. Daarbij ook 746 kcal. verbrand.

Morgen neem ik een rustdag, want de heupen beginnen het niet leuk meer te vinden. Rust op de plaats.

Vanavond patattekes met kroketje en mayo, eindelijk!!! smullen

Groetjes allemaal en een fijne avond van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 16:24    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Reageer met quote
Genoten van je patat met kroketje?
Nou, verdiend hoor na zo'n sportieve prestatie!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2020 21:22    

Reageer met quote
Jodelootje schreef:
Genoten van je patat met kroketje?
Nou, verdiend hoor na zo'n sportieve prestatie!!!

Hallo Jodelootje, het was zalig. Na een week van hard lijnen en heel veel beweging had ik het wel verdiend. Heb gewoon zitten smekken Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 12:38    

Reageer met quote
Goedemiddag lieve mensen,

Mensen, mensen wat was mijn patatje mayo lekker gister en dan dat kroketje van Mora, die zijn echt krokant.

Zondag, 24 mei 2020,

Hè hè...dat wat een rustig ochtendje had kunnen zijn, is het een heerlijke werkochtend geworden.

Allereerst gezellig ontbeten met mijn schatje en daarna de runderlapjes opgezet. Daar eten we twee dagen van, dus dat is makkelijk.

Bed afgehaald en verschoond, alles gestoft en sommige meubels/tafel in de pledge gezet en wat kon met nat afgedaan, manlief heeft onder alle kasten alles gestoft met de plumeau, douche, toilet uitgesopt, gestofzuigd en gedweild. Ondertussen de was gedaan en opgehangen, nou, nou...lekker alles weer fris. Straks lekker douchen, vanavond nog de boel weg strijken en andere was aan.
Dinsdag de raampartij en dan is het huisje weer pico bello.

Vanmiddag alles bekijken wat ik aan mail heb gekregen en beantwoorden en mijn menuutje invullen en dan daarna lekker douchen.

Ondanks een bewolkte dag, toch nuttig geweest en in beweging.

Fijne zondag allemaal met de groetjes van Crebster.

Menu

Totaal 864 kcal

Ontbijt
Water 0 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Karnemelk 75 kcal
155 kcal

Lunch
Magere yoghurt 111 kcal
Dieet Pro 80 kcal
Water 0 kcal
191 kcal

Avond
Aardappelen 83 kcal
Karnemelk 75 kcal
Water 0 kcal
Jus 54 kcal
Runderlap 170 kcal
Sperziebonen 57 kcal
439 kcal

Tussendoor
Water 0 kcal
Gemberwortel 3 kcal
Appel jonagold 76 kcal
79 kcal

Laatst aangepast door Crebster op zo 24 mei 2020 15:28, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 13:26    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Reageer met quote
Hoi Crebster,

Lekker sperziebonen! Laatst ook gedaan, dan maak ik er een stamppotje van, heerlijk. Ik deed er pizzasalami bij, was nog lekker ook. Pizzasalami wat je op brood doet, hihi.

Vandaag heb ik weer gewerkt, mijn laatste werkdag van 5 op een rij.
Morgen en dinsdag ben ik vrij, wel lekker.

Jij ben ook druk geweest lees ik.

Groetjes en liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 13:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12