Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Corrie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Meeri
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb

Reageer met quote
Mallepietje wat zal dat een juiggevoel geweest zijn....je bloeddruk gezakt ! Dus niet aan de pillen ??

En wat goed: weer een kg eraf. Heb je het nog over Cambridge gehad met je HA ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 14:54    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
† IN MEMORIAM

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Vandaag uitslag van de MRI gelukkig geen Hernia Verward maar slijtage van de tussenwervelschijven dus of ik blij moet zijn Verward nou ja maar weer naar de fysio, en maar meer afvallen denk ik dat zal ook wel helpen misschien, niet hard lopen (kan ik toch niet met een verbijzeld grote teen gewricht) en niet meer steppen zei de Neuroloog, nou ja ik zie wel wat de fysio zegt. Ik hoop dat ik een beetje van mijn klachten af komt want die steken in mijn been zijn wel lastig.

Cambridge gaat goed, Rollende ogen heb vanmiddag in het ziekenhuis alleen een spijsbroodje gekocht Rollende ogen ik weet het Schaam Schaam maar ik moest even het dubbele gevoel kwijt van "wat heb ik eigenlijk aan zo'n uitslag, ik kan hiet niks mee". En het was lekker, nog warm enzo mmmmmm
Mijn darmen doen weer wat ze moeten doen de fibre werkt goed, en dat is wel lekker

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 19:27    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Kan me voorstellen dat je zwicht want ik neem mijn petje af voor de mensen die op een zakje en een reep afvallen Duim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 20:00    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Corry je gaat als een speer.
[img]http://img236.imageshack.us/img236/6649/36121611mj.gif[/img] 9.9 kg in 4 weken.... Geschokt

Ik kan me wel voorstellen dat je niet echt blij met met de uitslag van slijtage....hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen...

[img]http://img98.imageshack.us/img98/8199/243hl.gif[/img] dikke knuffel meis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2006 21:08    
† IN MEMORIAM

Reageer met quote
Morgen mijn peutje maar even bellen en dan maar even overleggen wat we gaan doen.

Maar het afvallen gaat gelukkig prima, dat moet ook alleen maar goed wezen voor mijn rug denk ik zo.

Nou ik ga maar eens kijken of ik kan slapen Verward de klachten komen namelijk in mijn bed het meest opzetten.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 0:00    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
zeker weten Corrie je lijf vaart er wel bij als je minder weegt .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 5:26    
† IN MEMORIAM

Reageer met quote
Lachen 86.8 het blijft zakken ondanks het frustratie amandelspijsbroodje in het ziekenhuis

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 8:04    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
okido mazzelaar maar blijf het lot niet tarten want je geluk zou wel eens kunnen ophouden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 11:04    
† IN MEMORIAM

Reageer met quote
Ellen schreef:
okido mazzelaar maar blijf het lot niet tarten want je geluk zou wel eens kunnen ophouden
Rollende ogen zou het Rollende ogen Lachen Lachen Lachen
Nee hoor ik hou me in de regel goed aan mijn dieet Lachen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 18:42    
Beheerder
Beheerder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 feb 2006 20:19    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
Pagina 20 van 22