Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Corrie's finale countdown

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Roeltje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: cure4life

Reageer met quote
nou is geweldig toch 8 kilo in 1 maand. Meer is denk niet verstandig hoor. Gefeliciteerd zeg. Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2013 18:00    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
prodimed is de laatste week een beetje aanrommelen, maar de weegschaal geeft rum 10 minder aan dus weer een stimulans om er weeer tegen aan te gaan

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jul 2013 7:35    
In memoriam

Reageer met quote
Vandaag weer strak de lijntjes volgen na een week etentje en BBQ
Vanmorgen een frisse dramk genomen en vanmiddag een superplat broodje gebakken in de koekenpan met italiaanse kruiden en paprika en peper en na het bakken belegd met tomaatjes per zout en zwitserse strooikaas. Wel een beetje laat gegeten vanmiddag 15.30 want ik was pas laat thuis. Snel die geniet van het leven daagjes weer corrigeren Rollende ogen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jul 2013 15:52    
In memoriam

Reageer met quote
Geschokt zo de tijd vliegt ben hier al bijna een maand niet meer geweest.
Ik doe nu fase 2 van prodimed dus 's avonds een maaltijd met vlees/vis/eieren en groente. We zijn weer heel veel feestjes verder maar de weegschaal zakt, helaas niet zo snel als ik zou willen maar ik weet waar dat van komt. Ben nu weer netjes in het gareel Lachen en hoop binnen kort de 80 groep weer binnen te gaan

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2013 9:57    
In memoriam

Reageer met quote
het gaat goed, ik ben prodimed aan het afbouwen en weer begonnen met sporten. De weegschaal gaat toch naar beneden omdat ik door weer meer normaal te eten minder snaaimomenten heb

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2013 11:47    
In memoriam

Reageer met quote
Ben aan het afbouwen de weegschaal gaat weer naar beneden (was weer een kilootje omhoog tussendoor). Ik eet verder kh-arm en nog 1 of 2 keer een prodimed maaltijd. Even al mijn zakjes opmaken.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 okt 2013 9:33    
In memoriam

Reageer met quote
Ik rommel maar wat aan de laatste maanden. Veel te veel stress en teveel wijn.
Ik wil toch weer proberen om er een aantal kilootjes af te krijgen.
Wijn laten staan en oppassen met eten

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jul 2015 14:01    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
We weten allemaal waar het fout gaat Corrie. Goed van je dat je aan de rem trekt dan valt de schade ook mee.
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 28 jul 2015 14:40    
In memoriam

Reageer met quote
het gaat er langsaam af, geen alcohol meer doet wonderen en de kh beperken. Jammer dat ik zoveel hoofpijn heb (stress) en allerlei vage klachten
Heb regelmatig een chemische geur in mijn hoofd en wordt dan duizelig of misselijk heel vaag dit is van de laatste weken

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2015 7:57    
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik kwam je boekje tegen en ziendat je een prodimed medestander bent, fijn want ik kom ze hier niet in grote getalen tegen.

Hoe gaat het.?

Ik ben zelf vrij positief over prodimed, het is natuurlijk eentonig maar ik had vrij snel resultaat waar het met alle andere pogingen niet lukte. Nu na mijn vakantie heb ik er 4 kg bij doordat ik niet juist heb afgebouwd en ga ik morgen terug starten innfase a omdat ik even van de vakantie perikelen wil afkicken en snel weer rond 69 wil terechtkomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2015 23:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 39, 40, 41  Volgende
Pagina 40 van 41