Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Corrie's finale countdown

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hee Corrie, toppie!!!! Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
tja de pogingen zijn eindeloos. Ik ben vorige week maandag begonnen met Modifast protiplus en als ik brood mag hou ik dat kh-arm. De eerste week is er 3.7kg af dus dat is best de moeite waard. Vanmorgen begonnen met een capucino shake ,de pot moet leeg maar echt lekker vind ik het niet. De chocoladeshake is veel lekkerder dus daar hou ik het voortaan bij als de bus leeg is. Daarbij een activite yogert. Tussen door koffie en nu staat de broccollisoep op het vuur. Ik probeer me zoveel mogelijk aan het menu te houden. Echt leuk vind ik de motivatie mailtjes die ik krijg van modifast Rollende ogen tuurlijk het is de computer die dat verzend, maar toch.... het stimuleerd wel. En ook de weegschaal is leuk voor me. De broccollisoep is voor twee dagen Lachen ik hoop dat het lekker is. Het menu wat modifast had verzonnen voor vandaan stond me niet aan dus maar even een alternatief gezocht.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 12:13    
In memoriam

Reageer met quote
vanavond sperziebonen met tomatensalade. Ik zat zo vol dat ik in eerste instantie vergat dat ik ook nog een shake en een yogurtje moest eten Lachen Lachen Lachen toch maar even gedaan Lachen Lachen Lachen de broccollisoep was best lekker vanmiddag, dus morgen nog een keer. en dan donderdag weer wat meer eten. ik ben echt benieuwd wat de weegschaal volgende week zegt Rollende ogen ik kijk stiekum ook wel tussendoor hoor Lachen Lachen Lachen dat kan ik niet laten.
En vanmiddag bij de thee een reep van modifast, is ook wel aaardig van smaak, tja het is geen mars of bounty maar best goed te doen Lachen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 19:33    
In memoriam

Reageer met quote
Schaam Schaam gisteren avond de fout in gegaan, daar baal ik wel van. Maar ja vandaag weer met frisse moed verder.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 8:14    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Jammer van de uitschieter. Hopelijk verder wel goed gegaan?

Morgen je weegdag? Ben benieuwd Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2012 16:58    
In memoriam

Reageer met quote
ik denk dat ik maandag mijn weegdag hou het gewicht wat er nu staat is eigenlijk van 12 maart Lachen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2012 19:17    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Je houd je dagboekje niet bij? Het helpt wel als je het opschrijft Corrie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2012 20:17    
In memoriam

Reageer met quote
Lachen je hebt gelijk Rollende ogen dit is een week van feestjes en uitstapjes dus een beetje druk waardoor ik de site vergeet. tussen de leuke dingen door hou ik me redelijk netjes aan mijn dieet maar door uit eten gaat afvallen deze week de mist in maar ik ben niet gegroeit. Volgende week weer echt volgens het boekje

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2012 22:44    
In memoriam

Reageer met quote
gisteren en vandaag een daagje modifast intensief. Om even de gang erin te krijgen. Ik moet zeggen dat de shakes van Protiplus heel wat beter smaken. Maar ach het is voor een goed doel. Dus van daag 3 keer een shake en af en toe een bouillonnetje. Gisterenavond nog een paar olijfjes gegeten, ik denk dat dat wel kan ipv rauwkost

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2012 7:36    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gaat goed lees en zie ik op je ticker, slanke mama met de bruiloft
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2012 10:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 36 van 41