Auteur |
Bericht |
Corrie In memoriam

Geregistreerd op: 29-3-2004 Berichten: 8220 Dieet: Gezond leven met minder khtjes
|
|
Ontbijt: 1 lijnzaadcracker met ossenworst
Lunch: 2 lijnzaadcrackers met ossenworst en zure zult
voorspelbaar he
Van avond nasi met alles er op en er aan lekker zelfgemaakt met veel groente |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 jan 2011 12:33 |
|
 |
|
 |
Corrie In memoriam

Geregistreerd op: 29-3-2004 Berichten: 8220 Dieet: Gezond leven met minder khtjes
|
|
tja ik dacht, laat ik mijn eetdagboekje maar weer eens opzoeken wie weet levert het iets op
Vanmorgen de dag begonnen met 2 sneetjes fijn lijntje met grasboter en 2 gekookte eitjes, ik moet zeggen dat het lekker vult. Vanmiddag 2 sneetjes FL met grasboter en kaas misschien maak ik er wel een tosti van  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 mei 2011 11:04 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Zo is het maar net Corrie! Kleine stapjes toch? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 mei 2011 11:08 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
Kaatjekat schreef: | Zo is het maar net Corrie! Kleine stapjes toch? | ja, zo is het. Het zonnetje schijn dus ik dacht er weer even tegenaan. Pasen is weer achter de rug en de eitjes zijn weer op, dus niks houd me tegen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 mei 2011 11:15 |
|
 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
er liggen heerlijk FL sneetjes met ham en brie erop in de koekepan met een beetje olie. Als de brie is gesmolten ga ik er van genieten  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 mei 2011 12:32 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
Strakjes weer mijn wandeling naar de supermarkt, dan ben ik tenminste weer in beweging. Ik moet eigenlijk echt weer gaan sporten, maar ik heb geen zin om alleen te gaan  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 mei 2011 12:33 |
|
 |

|
|
Stevig doorwandelen meid, je hoeft niet naar de sportschool om gezond te bewegen! Vaker de fiets pakken, de trap ipv de lift, een bushalte verderop nemen en eentje eerder uitstappen, achteraan op de parkeerplaats gaan staan ipv vlak bij de ingang... allemaal kleine dingen die helpen. Gratis en voor niets. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 mei 2011 12:36 |
|
 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
Kaatjekat schreef: | Stevig doorwandelen meid, je hoeft niet naar de sportschool om gezond te bewegen! Vaker de fiets pakken, de trap ipv de lift, een bushalte verderop nemen en eentje eerder uitstappen, achteraan op de parkeerplaats gaan staan ipv vlak bij de ingang... allemaal kleine dingen die helpen. Gratis en voor niets. | maar ik moet eigenlijk van mijn fysio sporten maar het enige wat sport is mijn bankrekening waar iedere maand 20 euro van wordt afgeschreven. Ik wil wel maar ik kan me er niet toe zetten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 mei 2011 12:54 |
|
 |

|
|
Tja meid, dat is een kwestie van 1 keer gewoon gaan! Afspraak maken, datum en tijd vastleggen en in je agenda zetten. Als je er bent, meteen afspreken voor de week erna, desnoods vraag je of ze je opbellen om je te helpen herinneren. Zo ben ik ook weer begonnen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 mei 2011 12:59 |
|
 |
Corrie In memoriam

|
|
Kaatjekat schreef: | Stevig doorwandelen meid | Dat doe ik wel hoor ik heb als ik weer thuis ben altijd een natte rug van het zweten. Ik heb een ideaal karretje ik hoef alleen maar te duwen en niet te tillen. er past mega veel in dus ik doe altijd lopend boodschappen tegenwoordig. zo'n 3 a 4 keer per week die van mij is alleen paars lekker opvallend, dan wachten ze tenminste met het pontje als ik er aan kom lopen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 mei 2011 13:01 |
|
 |
|
|