Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Corrie's finale countdown

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Ontbijt: 1 lijnzaadcracker met ossenworst
Lunch: 2 lijnzaadcrackers met ossenworst en zure zult
Lachen Lachen Lachen voorspelbaar he Lachen Lachen Lachen
Van avond nasi met alles er op en er aan lekker zelfgemaakt met veel groente

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jan 2011 11:33    
In memoriam

Reageer met quote
Rollende ogen tja ik dacht, laat ik mijn eetdagboekje maar weer eens opzoeken Lachen wie weet levert het iets op

Vanmorgen de dag begonnen met 2 sneetjes fijn lijntje met grasboter en 2 gekookte eitjes, ik moet zeggen dat het lekker vult. Vanmiddag 2 sneetjes FL met grasboter en kaas misschien maak ik er wel een tosti van smullen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2011 10:04    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Zo is het maar net Corrie! Lachen Kleine stapjes toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2011 10:08    
In memoriam

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Zo is het maar net Corrie! Lachen Kleine stapjes toch?
ja, zo is het. Het zonnetje schijn dus ik dacht er weer even tegenaan. Pasen is weer achter de rug en de eitjes zijn weer op, dus niks houd me tegen Lachen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2011 10:15    
In memoriam

Reageer met quote
er liggen heerlijk FL sneetjes met ham en brie erop in de koekepan met een beetje olie. Als de brie is gesmolten ga ik er van genieten Lachen Lachen Lachen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2011 11:32    
In memoriam

Reageer met quote
Strakjes weer mijn wandeling naar de supermarkt, dan ben ik tenminste weer in beweging. Ik moet eigenlijk echt weer gaan sporten, maar ik heb geen zin om alleen te gaan Verward

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2011 11:33    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Stevig doorwandelen meid, je hoeft niet naar de sportschool om gezond te bewegen! Vaker de fiets pakken, de trap ipv de lift, een bushalte verderop nemen en eentje eerder uitstappen, achteraan op de parkeerplaats gaan staan ipv vlak bij de ingang... allemaal kleine dingen die helpen. Lachen Gratis en voor niets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2011 11:36    
In memoriam

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Stevig doorwandelen meid, je hoeft niet naar de sportschool om gezond te bewegen! Vaker de fiets pakken, de trap ipv de lift, een bushalte verderop nemen en eentje eerder uitstappen, achteraan op de parkeerplaats gaan staan ipv vlak bij de ingang... allemaal kleine dingen die helpen. Lachen Gratis en voor niets.
Rollende ogen maar ik moet eigenlijk van mijn fysio sporten Rollende ogen maar het enige wat sport is mijn bankrekening waar iedere maand 20 euro van wordt afgeschreven. Ik wil wel maar ik kan me er niet toe zetten.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2011 11:54    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Tja meid, dat is een kwestie van 1 keer gewoon gaan! Afspraak maken, datum en tijd vastleggen en in je agenda zetten. Als je er bent, meteen afspreken voor de week erna, desnoods vraag je of ze je opbellen om je te helpen herinneren. Zo ben ik ook weer begonnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2011 11:59    
In memoriam

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Stevig doorwandelen meid
Lachen Dat doe ik wel hoor Lopen ik heb als ik weer thuis ben altijd een natte rug van het zweten. Ik heb een ideaal karretje ik hoef alleen maar te duwen en niet te tillen. er past mega veel in dus ik doe altijd lopend boodschappen tegenwoordig. zo'n 3 a 4 keer per week Lachen Lachen Lachen die van mij is alleen paars Lachen Lachen lekker opvallend, dan wachten ze tenminste met het pontje als ik er aan kom lopen Lachen Lachen Lachen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mei 2011 12:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 34 van 41