Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

CORONA

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Het duurt ook wel heel lang allemaal en de tegenstellingen nemen, vooral op social media enorm toe tussen de tegenstanders en de voorstanders van de maatregelen. Dus een nare droom over oorlog kan daar zomaar het gevolg van zijn.

Ellen mijn W. is ook nog steeds niet aan de beurt. Ik vind dat hij zich met alles mag laten inenten. De kans op complicaties van AstraZeneca is volgens mij 0.0009 % of zo. Peanuts dus. Zelfs paracetamol is riskanter! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 2:38    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, het blijft maar doorgaan. Gisteren meer dan 7000 besmettingen en nieuwe varianten. Waar moet dat heen?
De mensen houden zich niet meer aan de maatregelen.
Éen voordeel: we hebben geen griep epidemie gehad. Lachen
We zullen nog een tijdje het vol moeten houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 6:47    

Reageer met quote
ja er komt geen einde aan he. En de mensen doen het idd zelf. Ik houdt zelfs van mijn kinderen (dochter en zoon) afstand, ook al komen ze wel eens op bezoek. Want je weet het niet he, wanneer iemand besmettelijk is. Rollende ogen Duurt vaak een paar dagen voor ze klachten krijgen en kunnen in de tijd wel anderen besmetten. Verward

Volhouden is het devies inderdaad, tot er veel meer mensen, ook en juist jongeren, zijn ingeënt. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 2:03    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb bericht dat ik ingeënt ga worden cheerleader Applaus
Frans heeft vrijdag zijn 1e spuitje gehad hij had erna nergens last van en is net als ik blij dat hij al een beetje beschermt is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 10:46    

Reageer met quote
Hoe jong ben je Ellen. Welke leeftijd is aan de beurt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 10:53    

Reageer met quote
Fijn hoor Ellen, ik zit ook echt te wachten tot mijn echtvriend aan de beurt komt.......... kan me niet snel genoeg zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 1:57    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
België:
Gisteren in het nieuws liet de minister ons weten dat de refters op school gesloten worden. Rollende ogen Geschokt
Gelukkig ook snel een berichtje van school dat vandaag alles nog normaal zal verlopen. vanavond zullen we dan een brief krijgen met de nieuwe maatregelen...

Ik word het soms allemaal zo moe. vandaag ook weer een dagje thuis werken....
en ik weet het, ik mag eigenlijk niet klagen. Iedereen van ons is in goede gezondheid, we hebben nog een job en we hebben geen financiële problemen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 7:53    

Reageer met quote
Nou daar gaan we weer. Nog even volhouden.
Gelukkig wordt het mooi weer. Kunnen we lekker de tuin in. Ik hoorde dat het volgende week 18* graden wordt. Laten we het hopen. Sterkte allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 8:15    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
En we gaan weer door. Nog steeds geen knuffels, maar het wordt ooi weer en dan kunnen we weer buiten zitten op afstand.Gerrit heeft zijn oproep gehad, maar hij krijgt zijn prik in het ZH tijdens de dialyse, dat scheelt weer extra ritjes. Ik ben 6 jaar jonger, dus zal nog even moeten wachten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Hier in het Noorden houden ze zich goed aan de regels , om negen uur ligt het verkeer praktisch stil en is iedereen thuis.
Wij merken niet zoveel van alle regels. Roan was maandag jarig en toen zijn wij er zondag even met de hond langs gelopen.
Alles op afstand
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2021 8:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 9 van 16