Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Chips verslaafd

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saule
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja het woordje verslaafd wordt inderdaad snel gebruikt maar volgens mij is dat in dit geval ook wel een beetje terecht. Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen: Je kan echt verslaafd raken aan de smaak van vet en zout. Op een geestelijke maar ook op een lichamelijke manier.

Zijn er normen waarop je jezelf, als je aan al die waarden voldoet, verslaafd mag noemen?

Voor mij is het zo dat als je iets ervaart als moeilijk en niet onder controle kan te houden, zo erg dat je er last van hebt, niet alleen qua gezondheid, maar ook in je dagelijks leven en functioneren, gerust mag spreken van verslaving.

Waarbij ik wel betreur dat ik in mijn omgeving heel vaak zie dat mensen de diagnose verslaving gebruiken als excuus, om er niets aan te doen. Het is uiteindelijk allemaal een kwestie van keuzes maken...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2009 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Saule
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Saule schreef:
LN schreef:
en als je het in de fik steekt, brand het... van de olie... (zag ik eens op tv)

Serieus??!! Dat ga ik uitproberen! Jek Braak

Nou ik heb het uitgeprobeerd hoor. Mijn dochter schoot hard in de lach toen ik haar vroeg 1 chipje voor me te regelen. ( ik heb immers niks meer in huis) En nog harder toen ik uitlegde waarvoor.

Maar goed, ik heb het onder wakend toezicht van mijn dochter dus geprobeerd en inderdaad...het fikt! (en stinkt) alhoewel ik nou niet de indruk had dat het langer brandde dan welk ander voorwerp dat je in de fik steekt. Het brandt dus niet als een kaars.

Daarvoor moest ik volgens mijn dochter dus een chipito nemen. Die schijnen dat wel te doen.

Waar ze de wijsheid vandaan haalt...??? Wat leren ze daar op school: pyromaantje worden? Rollende ogen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 okt 2009 10:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4