Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Chardonnay start morgen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Chardonnay
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
dag 15
o: 1 kaas/spek/ui boterham met rb en rookvlees
L: omelet met zalm en salade
D: (uit eten)Eerst drie oesters, Ossenhaas rossini, halve witlof, ieniemienie beetje wortel, snijboontjes en truffelsaus (geen brood, friet, knabbels, purree en toetje Erg blij )
2 glazen witte wijn en 1 glas rood. Hierna op visite en nog een glas witte wijn.

Hoop dat de wijn niet blijft plakken. Verder qua eten wel kh arm over de hele dag. Helaas weer geen fruit door omstandigheden.

Morgen 9.00 zumba dus dan sporten we het er weer af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jan 2014 23:11    
Vrouw Weeggegevens   Hannah1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Netjes toch!!!!!

Ik heb levenslang maar dat heb ik liever zonder dan met al die extra kilo's!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jan 2014 23:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja op zich wel Hannah. Wel wat wijntjes maar wij hebben weekend op maandag en dinsdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jan 2014 14:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren dag 16
's ochtend 67,4
O: ham/kaas/ui brood 1,5 met rb. 1x filet am. 1x pate
9.00 zumba
L: asperge/ei potje uit de oven (superlekkere recept van Jacoline) daarna reepjes gerookte zalm er op gedaan. Salade met witte kool, beetje boontjes, groene sla met mayo dressing
D: (uit eten maar alleen voorgerechten genomen) tartaar van makreel aangemaakt met mayo, gegrilde coquilles op wakame en soja dressing, pittige gamba's in knoflookolie
1 glas wit, 1 glas rood

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jan 2014 10:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dag 17
67,2
O: 2x ham/kaas/ui brood rb. en smeerkaas
T: filet americain, 2 augurken, 4 plakken rookvlees
L: omelet van 2 eieren met slagroom geklopt met gerookte zalm
D: rode rijst met room (soort risotto), 2 vissticks, halve cordon bleu, sugarsnaps. Half glaasje witte wijn. Dit was op het werk en er was iemand jarig en trakteerde taart (wodka, lime taart met merenqeu. Ik heb drie hapjes genomen omdat ik wilde weten hoe het smaakte en zin in had en toen de rest aan mijn vriend gegeven.
Verder geen fruit meegenomen. Vergeten.
Heb nu erg veel trek maar ga zo naar bed.
morgen bodypump om 9.00 uur. Hoop dat die 2 ons morgen weer weg is Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jan 2014 22:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
gisteren 76,6
O: 2x ham/kaas/ui brood met smeerkaas
L: visite; salade met gerookte makreek. tomaat, boontjes, witte kool, geookt ei (1,5) mayo dressing. prei kaas brood met aioli half glas witte wijn
Daarna 3 merci reepjes Schaam Schaam met 2 espresso
Toen begon de ellende weer Sip
halve pannenkoek van mijn dochter verder opgegeten
(hij was niet eens lekker want was kant en klaar, ik bak ze altijd zelf maar had ze een keertje meegenomen)
D: zuurkoolstamppot met spekjes, rookworst en gebakken ui. Glas witte wijn
En daarna weer thee met 2 merci reepjes

Deze dag was niet om trots op te zijn

Vandaag opgestaan en jawel hoor 68,6 kilo Sip Sip Sip Sip

Ik dacht weet je wat; ik ga wel kharm eten maar heel weinig. Heeft averechts uitgepakt
O: 1 wasa vezelrijk, dun rb en dun kaas erop
boodschappen gedaan. KHArm brood en spelt brood gehaald. Toen veel vers beleg bij de slager en toen ik thuis kwam heb ik het weer verprutst.
3 spelt boterhammen 1x rookvlees 1x haags leverworst 1x domschinken

ik moet zeggen dat mijn gewicht en mijn opgeblazen gevoel niet fijn zijn. Ik zit er ook sterk aan te denk om het helemaal anders te doen. Ik merk dat als ik met dit dieet de fout in ga dat het dan ook meteen een straf is op de weegschaal. Daarbij moet ik wel toegeven dat ik erg moe word als wel kh eet. Ik weet het af en toe even niet meer Boos
Dus bijvoorbeeld gewoon;
2 speltboterhammen 's ochtends met beleg
fruit
2 speltboterhamme s middags met beleg
fruit
's avonds eten zonder kH.

wat denken jullie? slecht plan??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2014 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Hannah1

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
O heel herkenbaar!!!!
Heb je zelf al eens een goed gevuld brood of zadencrackers gemaakt? Ook erg lekker en makkelijk te maken.
Wij hadden het er gisteren ook over met Mariantja en Lientje dat we misschien wel te weinig aten en daardoor niet afvallen en zelfs aankomen. Ik ga vanaf vandaag proberen om iets meer te eten bij het ontbijt en de lunch.
Ik durf bv geen beleg op een mozzarella omelet te doen omdat ik bang ben dat het te veel is maar andere eten daar nog kruidenkaas en zalm bij en dat ga ik nu ook maar eens uitproberen en hopelijk lukt het dan wel. Ik heb vanaf maandag strikt gegokt dus daar kan het niet aan liggen.
Een makkelijkere manier om af te vallen en lekker te kunnen blijven eten is er eigenlijk niet

Dit schreef Karin bij Horizon,
Je mag zoveel eten tot je voldaan bent zonder heel vol te zitten. Dat klinkt misschien vaag maar dat is iets wat je zult moeten leren voelen. Aangezien er bij GoK geen kcal. worden geteld hoef je je dus niet druk te maken om hoeveelheden gerelateerd aan gewicht enz. Vandaar dat er ook niets over te vinden is in de App.
Over het algemeen zul je 's avonds niet echt veel trek hebben, tenzij je sport en dan is wat extra eiwit aan te raden; een gekookt eitje (evt. met plakje rookvlees erom, jammie) of iets van vis of noten bijvoorbeeld.
Daar houd ik me maar even aan vast. Misschien kun jij er ook wat mee.

Ik heb levenslang maar dat heb ik liever zonder dan met al die extra kilo's!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2014 12:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Hannah,

Fijn dat er iemand meeleest:)
Ik heb in de vriezer; ontbijtkoek, prei brood en ham/kaas brood allemaal kh arm.
Op zich houd ik me wel aan dieet op uitschieters na en houd VDB een wijntje.
Wij houden van koken, eten, uit eten gaan en wijn. Wij hebben 2 luxe restaurants dus zit best in etenswereld.

Ik vind alleen dat ik nu op mijn dikst en opgezet ben sinds tijden ondanks 3x sporten en stuk minder kh. Per dag.
Met kh had ik ook uitschieters en dronk ik ook wijn maar minder vet en misschien daardoor minder kc. Ik dacht:
Wat als ik deze week 2kharme /spelt boterhammen ontbijt en lunch en niet te dik beleggen en avond kharme maaltijd met fruit en evt. wijntje niet iedere dag. Hoe zou dar uitpakken? Kaatje leest vast niet meer mee maar weet zelf niet goed hoe of wat
Want exact gok lukt me ook blijkbaar niet.

Ben jij alleen met gok zoveel afgevallen? En nu, gaat het bij jou nog steeds met vallen en opstaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2014 13:42    
Vrouw Weeggegevens   Jill71
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gokken

Reageer met quote
Chardonnay schreef:
gisteren 76,6
Vandaag opgestaan en jawel hoor 68,6 kilo Sip Sip Sip Sip

Vind het idd nog al een verschil! Cool Cool

Voor mij ook heel herkenbaar je verhaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2014 13:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
wat moet ik doen???
gewoon draad oppakken? Of zou een andere manier van eten beter bij mij passen. Gewoon calorien tellen en beetje matigen met koolhydraten?
Morgenavond staat er alweer een etentje buiten de deur gepland. ik ben niet zo een type die dan hele avond op een spaatje zit. Brood, friet, pasta etc. kan ik goed laten staan.
Mijn zoete zonden zijn chocolade en pannenkoeken. Maar meestal neem ik kaas als dessert dus dat zit goed.

help!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2014 14:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 10 van 12